2025-09-03, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Från en totalt okunnig i ämnet men ska man verkligen ta letrozol hipp som happ som HT gör?
Vad jag läst mig till så bör man ta det som en längre kur, dvs flera månader i rad för att få effekt om det inte tar sig vid första försöket osv.

Känns ju som hennes kropp får starta om från noll om hon tar det en månad och sen vilar? Eller är jag helt ute och cyklar?

Tänkte samma. Och vadå, ska kroppen vila för hon varit förkyld? Hon har ju inte haft någon sjukdom som ger långvarig påverkan eller ens kräver så mycket återhämtning…
Citera
2025-09-03, 14:19
Medlem
För att ha stamkort hos vården har hon extremt dålig koll. Det allra vanligaste är att få förkylning från förskolan, vilket orsakas av virus.. men hon ska bada bort bakterier varje dag på sitt exem-barn 🙄 att tvätta händerna när man kommer hem räcker gott och väl och om folk hade kunnat hålla sina sjuka barn hemma. Men ofta smittar det runt innan det ens bryter ut också. Hennes dumheter når nya nivåer varje dag nu.
Citera
2025-09-03, 14:19
Medlem
Det här med kontext mellan bild och skrift alltså 🤦🏼‍♀️ först en bild på ett positivt ägglossningstest och sen texten "ska börja testa om 4-5 dagar, man ba va det är ju ett positivt resultat? (Ja jag fattar att det är en gammal bild men det blir jätteförvirrande!). Sen en bild på Lars i badkaret med inledande text att hon tar en nap? Man ba va i badkaret? Hon måste börja formulera sig bättre! Skriv istället att det blev ett bad direkt efter förskolan idag och nu ligger hon och sover sin nap.
Senast redigerad av Nessslie 2025-09-03 kl. 14:36.
Citera
2025-09-03, 14:20
Medlem
Undrar om badrumsmattan är blöt eller riktigt skitig
Citera
2025-09-03, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Undrar om badrumsmattan är blöt eller riktigt skitig
Tänkte samma. Är det ens en badrumsmatta.
Citera
2025-09-03, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
För att ha stamkort hos vården har hon extremt dålig koll. Det allra vanligaste är att få förkylning från förskolan, vilket orsakas av virus.. men hon ska bada bort bakterier varje dag på sitt exem-barn 🙄 att tvätta händerna när man kommer hem räcker gott och väl och om folk hade kunnat hålla sina sjuka barn hemma. Men ofta smittar det runt innan det ens bryter ut också. Hennes dumheter når nya nivåer varje dag nu.
Tänkte exakt samma!
Inte direkt så man håller sig frisk bara för att man badar efter förskolan 😵‍💫
Citera
2025-09-03, 14:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Vilken normal reaktion på en fluga.. så löjlig o överdriven
Urfånigt. Ett försök att vara rolig. Det blev ju superkul…
Citera
2025-09-03, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Är inte "smiley" indikation på att man har ägglossning?

Fattar inte bilden ihop med texten "cykeldag 5"?

Antagligen en gammal bild.
Citera
2025-09-03, 15:19
Medlem
Haha bara jag som, av videon där hon slår irriterat mot flugan, får bild över hur hon förmodligen såg ut när hon argsint pekade fu till annan bilist häromdagen……?
Citera
2025-09-03, 15:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Haha bara jag som, av videon där hon slår irriterat mot flugan, får bild över hur hon förmodligen såg ut när hon argsint pekade fu till annan bilist häromdagen……?
Nä. Inte bara du. Det där är HT:s min när hon ”tappar det”. Det handlar om en FLUGA nu. So what? Värt att lägga upp en video? Nope!
Citera
2025-09-03, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Om tvätta händerna kunde hindra covid-smitta så tror jag nog att ett bad kan få bort en del virus också. Så du menar att du inte tvättar dig efter du bajsar eller har åkt kollektivtrafik? För att du inte blir sjuk?
Vad jag gör har väl inte med tråden att göra. Tack o lov!
Barn är barn o tror inte att ett bad löser en friskare förskoleinskolning. De har redan hunnit stoppa fingrarna med virus i munnen flertalet gånger innan man kommer hem till det renande badet.
Citera
2025-09-03, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Vad jag gör har väl inte med tråden att göra. Tack o lov!
Barn är barn o tror inte att ett bad löser en friskare förskoleinskolning. De har redan hunnit stoppa fingrarna med virus i munnen flertalet gånger innan man kommer hem till det renande badet.

Nej, såklart. Men ville skapa reflektion över vad man själv påstår. Men hade de inte badat henne hade det nog blivit ramaskri. Det är verkligen något fel på varenda inlägg hon gör.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in