Flashback bygger pepparkakshus!
2025-11-28, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Radioregn
Hanna har inte delat en enda gång att hon skulle ha IF. Ni kan tycka att hennes beslut är ogenomtänkta, dåliga, fel eller vad ni vill men att sätta en diagnos är fortfarande OT.

Nej. Hennes innehåll får personer att tro hon har IF. Därför diskuteras det i detta diskussionsforum. Om du tycker det är OT så kan du anmäla för det regelbrottet. Den typ av inlägg du skriver anmäls och TAS BORT pga regelbrott mot OT. Så att fortsätta skriva dem är ju bara fortsatt medvetet regelbrott….
Senast redigerad av Backflashlash 2025-11-28 kl. 16:45.
Citera
2025-11-28, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Du förstår inte vad som är OT och inte. Du får diskutera i forumet i RÄTT tråd. Finns en tråd om denna tråd som du kan skriva i hur mycket du vill.

I denna tråd skrivs om ALLT Hanna delar och vad man tycker om det. Ingenting om det hon delar på Instagram eller vad man tycker om det, hur Hanna framställer sig osv, är OT.

Vad man tycker om det som skrivs i denna tråd, moral osv, det är OT
Letat å letat…hittar inte var hon går ut med att hon har IF, var finns det?
Finns ju några enstaka som skriver att hon HAR det så då borde hon ju ha delat det någonstans tänker jag
Citera
2025-11-28, 17:45
Medlem
Men den här människan får nog läggas in på sjukhus snarast omedelbart bums!
Varje dag är det sjukdomar av div olika slag, det sjukaste sitter nog i huvudet.

Hon är 30+ någonting och håller på så här, tänk när hon är 40-50-årsåldern, på ett sätt sorgligt men på ett annat blir man galen på henne.
Undrar om hon ens fattar att det finns fler människor i SS som kanske behöver vård ibland också?
Citera
2025-11-28, 18:19
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Alltså va? Blodbrist med så starka symptom trots att hon meddelade i höstas att järn/hb/blod såg bra ut? 🥸🙈
Citera
2025-11-28, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bobhallonsaft
Alltså va? Blodbrist med så starka symptom trots att hon meddelade i höstas att järn/hb/blod såg bra ut? 🥸🙈
”Min kropp tar inte upp järntabletter eller kosttillskott med järn pga min magoperation”

Det hon förmodligen menar är att järnupptaget är nedsatt, men hon uttrycker sig väldigt märkligt.
Citera
2025-11-28, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Nej. Hennes innehåll får personer att tro hon har IF. Därför diskuteras det i detta diskussionsforum. Om du tycker det är OT så kan du anmäla för det regelbrottet. Den typ av inlägg du skriver anmäls och TAS BORT pga regelbrott mot OT. Så att fortsätta skriva dem är ju bara fortsatt medvetet regelbrott….

Och jag diskuterar att jag inte tror att hon har IF, baserat på hennes innehåll. Tycker intelligensnivån på en hel del i den här tråden ofta upplevs ligga på en bra lägre nivå än jag uppfattar H. Hon må vara oförmögen att ta kritik, tar märkliga beslut och gör ständigt basala misstag, men hon har inget behov av att trycka ner för sakens skull.
Citera
2025-11-28, 18:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Letat å letat…hittar inte var hon går ut med att hon har IF, var finns det?
Finns ju några enstaka som skriver att hon HAR det så då borde hon ju ha delat det någonstans tänker jag
Nej det skrevs att personen var övertygad på det. Det är en åsikt som personen har
Citera
2025-11-28, 18:58
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Nä så var/är det inte alls. Det har stått att hon HAR det. Mer än EN gång har det stått så.

”Jag har sagt det förut och står för det varje sekund- denna kvinna är svagbegåvad/har en IF på riktigt ”

Bara ett av flera saker som har skrivits. Just saying.
Citera
2025-11-28, 19:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Biggan88

”Jag har sagt det förut och står för det varje sekund- denna kvinna är svagbegåvad/har en IF på riktigt ”

Bara ett av flera saker som har skrivits. Just saying.
Precis, hoppas den som nyss inte ville kännas vid att detta står läser rätt nu då 👍
Citera
2025-11-28, 19:49
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dinpappasmamma
”Min kropp tar inte upp järntabletter eller kosttillskott med järn pga min magoperation”

Det hon förmodligen menar är att järnupptaget är nedsatt, men hon uttrycker sig väldigt märkligt.
Exakt!

Och så kraftiga symptom bör inte komma så fort då hennes värden var normala (enligt henne själv) bara i höstas. Dramatisk förändring borde ske av en olycka där man tappar mycket blod vid ett tillfälle.
Citera
2025-11-28, 19:54
Medlem
Ghosta alla troll som håller på och gnager om gamla inlägg i dagar, jag läser inte ens skiten.

Jag fattar inte varför Hanna fortsätter att mala på om olika sjukdomar, tycker dessutom att det bara blir värre och värre. Hanna brukar ju alltid köra veckans sjukdom men nu är det inte bara en utan denna vecka så har hon haft:
-gRoV förlossningskada
-urinläckage
-allmänt ospecificerat läckage
-enorma blödningar
-förvirring och ångest
-svår anemi
-huvudvärk (eller var det förra veckan)
-svår träningsvärk

Att sen sitta och böla över hur dåligt hennes näringsupptagning är och i samma mening glatt berätta att Kebab är på väg hem med Mc Donalds, alltså..
Känner hon sig osedd, fått för lite hjärtan eller har hon ångest för att Lars ska vara hemma en månad?
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-11-28 kl. 20:08.
Citera
2025-11-28, 20:05
Medlem
Är en jävla skillnad på blodbrist och järnbrist. Meeen det är klart, kanske låter allvarligare o säga att man har blodbrist än järnbrist 🙄
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in