Flashback bygger pepparkakshus!
2025-09-01, 12:17
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Varför antar du att det är K som lämnar L? Hanna har ju inte lagt ut något alls förutom att hon filmar ett roligt jobb
Vilket betyder att hon är hemma...för han är väl med henne på förskolan. Där jag bor hade vi tre dagars inskolning med föräldern på plats. Ser säkert olika ut beroende på förskola, men kan garantera att inget barn lämnas första dagen.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-01 kl. 12:19.
Citera
2025-09-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Varför antar du att det är K som lämnar L? Hanna har ju inte lagt ut något alls förutom att hon filmar ett roligt jobb

Man lämnar inte första dagen, man är där tillsammans. Så om Hanna hunnit börja jobba när klockan är 11 är det inte så troligt att hon också hunnit med inskolningen. Men som vanligt berättar hon ju så otydligt så vem vet!
Citera
2025-09-01, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Vilket betyder att hon är hemma...för han är väl med henne på förskolan. Där jag bor hade vi tre dagars inskolning med föräldern på plats. Ser säkert olika ut beroende på förskola, men kan garantera att inget barn lämnas första dagen.

Här har vi två veckor, mer vid behov. Men man började gå ifrån på dag tre eller fyra en liten stund.
Citera
2025-09-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lottis88
Jag har aldrig någonsin kommenterat i en tråd här på fb men har följt denna tråden ett tag då jag tycker att den är underhållande och trycker på många sanningar, så jag tyckte detta kändes intressant att dela med mig av.

Jag bor också i Småland, långt ifrån Smålandstenar men passerar där någon gång i månaden av olika anledningar.
Idag bland annat. Från Ica (tror det är kvantum) kör en vit bil med tydlig väjningsplikt ut framför bilen som ligger framför mig. Vi får tvärbromsa för att inte krocka in i sidan på den vita bilen respektive varandra. Bilen framför tutar och kvinnan I den vita bilen som brutit mot trafikreglerna ger fingret genom rutan. Hon visar alltså "fuck you" till föraren hon kört ut framför.
Jag tänker vad är det för en idiot o kollar upp regnumret. K*vin Off*son äger bilen.
Man behöver inte inte vara jättesmart för att förstå vem som körde 😔

Det är säkert därför K alltid kör när de är iväg tillsammans. Undrar om hon hade L med sig, det är rätt idiotiskt att strunta i en väjningsplikt.. men ingenting förvånar. Deras bil är automat också har jag för mig så de känns som hon bara har körkort till det. Man måste inte vara en sämre förare för det men det känns som man är mer ointresserad av att köra bil när man har det.
Citera
2025-09-01, 13:19
Medlem
Knappast.......s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Här har vi två veckor, mer vid behov. Men man började gå ifrån på dag tre eller fyra en liten stund.
Ah ok! Om det är likadant i SS lär väl H tvunget gå dit sen då.
Senast redigerad av Knappast....... 2025-09-01 kl. 13:24.
Citera
2025-09-01, 13:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fucktskada
...packar hon ner solkräm i ungens väska till förskolan? Lär ju inte behövas förrän om typ 8 månader.

Då såg jag inte fel. Reagera oxå på det. Hon har ju använt det förut så varför nu.

Var är dessutom är alla gummistövlar hon köpt när hon skickar med ungen låga stövlar till förskolan?
Citera
2025-09-01, 13:28
Medlem
Att inte väskan redan varit packad en vecka då hon skulle börjat förra veckan… att inte redan alla kläder varit färdig märkta förra söndagen??
Jag får känslan av att hon inte skulle börjat förra veckan då hon fixat med det sista så tätt inpå starten denna vecka… men vad vet man egentligen…
Citera
2025-09-01, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Knappast.......
Ah ok! Om det är likadant i SS lär väl H tvunget gå dit sen då.

Nä men alltså man lämnar ju inte oavsett första dagen och idag är ju Ls första dag. Så personen, förmodligen K, är ju med hela tiden idag.
Citera
2025-09-01, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Mycket möjligt, men få influensers gör en karriär/fortsätter tjäna pengar på ett dött foster/barn, år efter år och oftast när hen hamnat i blåsväder av något slag.
Det är beräknande och manipulativt.

Exakt! Hon är inte klok...
Citera
2025-09-01, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Undrar hur det blir med inskolningen på dagis. Eller HT är nog rädd för fler orosanmälningar.

Hanna må vara en ganska kass förälder men det ska ju en del till för att fsk ska göra en orosanmälan.
Citera
2025-09-01, 13:36
Medlem
Vår första inskolningsdag var barn + förälder där i endast en timme på morgonen. Det var praxis på vår förskola så att Hanna är hemma vid 11 låter inte alls omöjligt.
Citera
2025-09-01, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trepatronen
Vår första inskolningsdag var barn + förälder där i endast en timme på morgonen. Det var praxis på vår förskola så att Hanna är hemma vid 11 låter inte alls omöjligt.

Nej precis, men ingen vet eftersom Hanna alltid pratar om saker hon/de ska göra men aldrig ger någon insyn. Blir svårt att hänga med i vad som händer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in