Citat:
Ursprungligen postat av
Lottis88
Jag har aldrig någonsin kommenterat i en tråd här på fb men har följt denna tråden ett tag då jag tycker att den är underhållande och trycker på många sanningar, så jag tyckte detta kändes intressant att dela med mig av.
Jag bor också i Småland, långt ifrån Smålandstenar men passerar där någon gång i månaden av olika anledningar.
Idag bland annat. Från Ica (tror det är kvantum) kör en vit bil med tydlig väjningsplikt ut framför bilen som ligger framför mig. Vi får tvärbromsa för att inte krocka in i sidan på den vita bilen respektive varandra. Bilen framför tutar och kvinnan I den vita bilen som brutit mot trafikreglerna ger fingret genom rutan. Hon visar alltså "fuck you" till föraren hon kört ut framför.
Jag tänker vad är det för en idiot o kollar upp regnumret. K*vin Off*son äger bilen.
Man behöver inte inte vara jättesmart för att förstå vem som körde 😔
Det är säkert därför K alltid kör när de är iväg tillsammans. Undrar om hon hade L med sig, det är rätt idiotiskt att strunta i en väjningsplikt.. men ingenting förvånar. Deras bil är automat också har jag för mig så de känns som hon bara har körkort till det. Man måste inte vara en sämre förare för det men det känns som man är mer ointresserad av att köra bil när man har det.