2025-08-22, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Hänger tyvärr inte på sociala medier eller FB så mycket som ni verkar göra. Så missar nog en del.

Och det märks att du inte gör om du tror att Hanna och Lars har klädbrist.
Det tar för övrigt bara någon minut om dagen att kolla in Hannas content, hon för inga djupa resonemang och bilderna är slätstrukna. Jag får upp henne direkt när jag loggar in på mina sociala medier, precis som jag får upp mina vänner.
Så det är knappast att vi lägger hela vårt liv på att följa henne som vissa vill få oss att framställas.
Citera
2025-08-23, 00:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det tar för övrigt bara någon minut om dagen att kolla in Hannas content, hon för inga djupa resonemang och bilderna är slätstrukna. Jag får upp henne direkt när jag loggar in på mina sociala medier, precis som jag får upp mina vänner.
Så det är knappast att vi lägger hela vårt liv på att följa henne som vissa vill få oss att framställas.

Haha, jag skulle precis svara samma. Att ta del av hela Hannas innehåll tar några minuter om dagen max. Sen att läsa här tar väl några fler minuter men inte jättemånga.
Citera
2025-08-23, 00:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Haha, jag skulle precis svara samma. Att ta del av hela Hannas innehåll tar några minuter om dagen max. Sen att läsa här tar väl några fler minuter men inte jättemånga.

Exakt, jag väljer dessutom att vare sig läsa eller svara på vissa användare (de som är mer besatta av oss användare än Hanna). Då går det än snabbare.

Men men, imorgon är en ny dag och kanske Hanna överraskar med något fantastiskt innovativt. Lars börjar ju förskola på måndag och den resan blir lite mer spännande att följa än att kolla på hennes målarfärg som torkar.
Citera
2025-08-23, 06:31
Medlem
Citat:
Exakt, jag väljer dessutom att vare sig läsa eller svara på vissa användare (de som är mer besatta av oss användare än Hanna). Då går det än snabbare.

Men men, imorgon är en ny dag och kanske Hanna överraskar med något fantastiskt innovativt. Lars börjar ju förskola på måndag och den resan blir lite mer spännande att följa än att kolla på hennes målarfärg som torkar.

Spännande och spännande. Man vet precis hur det kommer bli med förutsägbara Hanna. Hon har väl redan planerat ett inlägg om att det gör ”så ont i mammahjärtat att se sitt barn så ledsen” och ett om att ”det går så bra, nu är hon så stor så hon inte behöver mig längre buhuu”. Alla vet redan detta. Kommer inte bli varken unikt eller intressant.
Citera
2025-08-23, 07:35
Medlem
Citat:

Tror inte de har klädbrist. Men jag ser inget konstigt med att handla kläder på flera olika ställen när man har ett barn som ska börja på förskolan, som vissa verkade klaga på. Barnet växer väl antagligen också. Men det är ju jättebra att man får tycka precis som man vill.
Citera
2025-08-23, 07:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd

Ganska mycket att ta igen om man kollar en gång i veckan eller en gång i månaden.
Citera
2025-08-23, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Nu viker vi in hovarna

Betyder inte det typ att man dör egentligen?
Citera
2025-08-23, 09:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Betyder inte det typ att man dör egentligen?
Googlar man på uttrycket så betyder det inte att man dör
Citera
2025-08-23, 09:50
Medlem
Fattar inte hur folk kan skriva det va bättre förr? Dåligt då, dåligt nu! Förr låg hon väl bara i ett mörkt sovrum och vilade? Ett sånt mysterium att folk följer henne? Jag kollar då och då mest för att man blir liksom fascinerad över att man kan ha ett sånt slött liv och ändå ha så många följare? Fattar inte? Går dom till lekparken liksom är det veckans grej..en sak som folk gör dagligen utan att behöva lägga upp på insta och visa folk, titta vad vi har hittat på idag. Sen känns allt så tillgjort..nu går vi ut och tar ett kort så vi kan gå in å vila igen..
Citera
2025-08-23, 09:56
Medlem
Skulle gissa på att Hanna inte lägger ut så mycket för att slippa visa Lars nu när hon börjar förskolan. Ska bli spännande att se om Lars inte alls visas mer nu som Hanna tidigare har skrivit 😊
Citera
2025-08-23, 10:35
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli

Det betyder nog att man avslutar något tror jag.
Citera
2025-08-23, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Programledaren i Efter fem körde alltid med det i programmet. Kanske där Hanna har fått det ifrån 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in