2025-08-22, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Möjligtvis inte konstigt att åka längre sträckor två dagar i rad men att göra det för att handla kläder tyckte jag var konstigt. Jag har inte handlat på länge på lager 157 men när jag gjorde så var det bra kvalitet på vuxen kläder iallafall. 70 mil för Gekås var ambitiöst men man har ju sett på tv folk som kör från Norrland 😅

Ja hela landet åker ju dit så 🙂. Men det innefattar lite övernattning, Liseberg osv med familjen 🙂
Citera
2025-08-22, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Jag vet faktiskt inte. Finns ju kläder för olika ändamål och har inte koll på deras garderob alls.

Fast följer man Hanna har man ganska bra koll på både hennes egen och Lars garderob. Så att komma in här och slänga ut kommentarer om att hennes beteende inte alls är konstigt och ”har inte koll på deras garderob alls” blir ganska konstigt? Det läggs upp hauls och stories om kläder som inhandlas he-la ti-den. Folk som säger ”men man behöver ju fler uppsättningar ytterkläder när barnen går på förskola”. Really? Behöver man 5+ uppsättningar regnställ? Och 5 olika gummistövlar? 10 olika fleeceset? Det är precis därför hennes följare är så korkade, de följer henne halvdant och minns inget. Hur kan man inte minnas alla samarbeten hon haft med alla möjliga barnmärken? Och kläder hon köpt utanför samarbeten? Det var just därför den här tråden skapades, för att folk som INTE har kasst minne och som faktiskt genomskådar hennes skit ville prata med varandra.

Kom inte in här helt ovetandes och tro att du vet något då! Blir så trött.
Citera
2025-08-22, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Fast följer man Hanna har man ganska bra koll på både hennes egen och Lars garderob. Så att komma in här och slänga ut kommentarer om att hennes beteende inte alls är konstigt och ”har inte koll på deras garderob alls” blir ganska konstigt? Det läggs upp hauls och stories om kläder som inhandlas he-la ti-den. Folk som säger ”men man behöver ju fler uppsättningar ytterkläder när barnen går på förskola”. Really? Behöver man 5+ uppsättningar regnställ? Och 5 olika gummistövlar? 10 olika fleeceset? Det är precis därför hennes följare är så korkade, de följer henne halvdant och minns inget. Hur kan man inte minnas alla samarbeten hon haft med alla möjliga barnmärken? Och kläder hon köpt utanför samarbeten? Det var just därför den här tråden skapades, för att folk som INTE har kasst minne och som faktiskt genomskådar hennes skit ville prata med varandra.

Du skrev allt jag inte orkade skriva, bra formulerat!!

Hannas följare verkar ha otroligt dåligt minne, eller så skiter dom helt enkelt i hennes content.
Har iof full förståelse för det då det bara går på repeat dvs shopping-hauls och menscykeln.

Sen finns det ju fåntrattar här i tråden som kanske helt enkelt är just korkade men känner för att skriva något ändå.
Citera
2025-08-22, 20:46
Medlem
Citat:

Exakt, tack
Citera
2025-08-22, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil

Hannas följare verkar ha otroligt dåligt minne, eller så skiter dom helt enkelt i hennes content.
Har iof full förståelse för det då det bara går på repeat dvs shopping-hauls och menscykeln.

Sen finns det ju fåntrattar här i tråden som kanske helt enkelt är just korkade men känner för att skriva något ändå.

Så är det säkert! Skönt att du inte är fåntratt eller korkad i alla fall 🙏. Du kastar verkligen sten i glashus.
Hanna har från början debuterat som influencer med en tydlig inriktning. Varför tror man att ett gäng vuxna skvallerkärringar här inne ska få henne att ändra sina kanaler. Varför skulle hon? Tror inte hon är intresserad av någon som gör allt för att trycka ner henne, sitta dag ut och dag in och granska någon ni uppenbart hatar allt med. Det skulle nog ingen vara.
Citera
2025-08-22, 21:50
Medlem
Citat:
Jag skaffade snap enbart för att följa ett visst influenserspars förlossning.
Ska ta bort det nu. Men alla barn under 25 verkar ha snap.

Man kan ju tydligen tjäna massa pengar på det, om man drar till sig en stor publik.

Tänker typ att det är så att Hanna fick lite storhetsvansinne när hon hörde hur mycket man kan tjäna på snap och bara åhh det ska jag börja med sen så sket det sig rejält när inte så många hoppade på det tåget 😅 tror dessutom att de flesta som började följa henne på snap var folk ifrån denna tråden och det kanske inte var så optimalt 😂
Citera
2025-08-22, 21:56
Medlem
Nu viker vi in hovarna
Citera
2025-08-22, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Tänker typ att det är så att Hanna fick lite storhetsvansinne när hon hörde hur mycket man kan tjäna på snap och bara åhh det ska jag börja med sen så sket det sig rejält när inte så många hoppade på det tåget 😅 tror dessutom att de flesta som började följa henne på snap var folk ifrån denna tråden och det kanske inte var så optimalt 😂

Hahaha jaa så kan det vara, att dom enda följarna är hennes stora nemesis flashback.
Men det var ju ett bra försök iaf, kanske det var att göra ett snapkonto som var den där hela dagen av "hårt jobb". Man måste väl både fylla i sitt namn och mejl. Samt hitta på ett innovativt kontonamn.
Tror Hanna skulle fila lite på sin YT karriär istället, kan bli en ny sort av "slowtv" att följa en dag i hennes liv. Som den stora älgvandringen men på YT.
Citera
2025-08-22, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Så är det säkert! Skönt att du inte är fåntratt eller korkad i alla fall 🙏. Du kastar verkligen sten i glashus.
Hanna har från början debuterat som influencer med en tydlig inriktning. Varför tror man att ett gäng vuxna skvallerkärringar här inne ska få henne att ändra sina kanaler. Varför skulle hon? Tror inte hon är intresserad av någon som gör allt för att trycka ner henne, sitta dag ut och dag in och granska någon ni uppenbart hatar allt med. Det skulle nog ingen vara.

Jag började följa henne bara för hennes IVF-content (som ju var det enda hon hade egentligen) för att jag var genuint intresserad. Hon hade väldigt mycket bättre innehåll förut. Jag är fortfarande absolut intresserad av deras resa mot fler barn och allt vad det innebär men kvaliteten på innehållet har tyvärr dalat ganska (väldigt) mycket där. Hon lägger knappt upp något om det förutom när hon har och inte har mens eller ägglossning. Alla uppdateringar är okommenterade och slappa som att man bara ska förstå? Några större uppdateringar ibland om vad som händer men det skiftar snabbt hit och dit och det är omöjligt för någon att hänga med i någonting. Jag ser gärna hennes ”fertilitets”-innehåll och tycker inte hon tvingas ändra sig av några ”kärringar”. Däremot får hon ju STEPPA UPP igen då. Det är ju därför folk klagar här.
Citera
2025-08-22, 22:32
Medlem
Bobhallonsafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JamesMcCat
Nu viker vi in hovarna
😂🙈🥸😂
Citera
2025-08-22, 22:36
Medlem
Citat:

Citat:

Hänger tyvärr inte på sociala medier eller FB så mycket som ni verkar göra. Så missar nog en del.
Citera
2025-08-22, 22:45
Medlem
Citat:
Jag började följa henne bara för hennes IVF-content (som ju var det enda hon hade egentligen) för att jag var genuint intresserad. Hon hade väldigt mycket bättre innehåll förut. Jag är fortfarande absolut intresserad av deras resa mot fler barn och allt vad det innebär men kvaliteten på innehållet har tyvärr dalat ganska (väldigt) mycket där. Hon lägger knappt upp något om det förutom när hon har och inte har mens eller ägglossning. Alla uppdateringar är okommenterade och slappa som att man bara ska förstå? Några större uppdateringar ibland om vad som händer men det skiftar snabbt hit och dit och det är omöjligt för någon att hänga med i någonting. Jag ser gärna hennes ”fertilitets”-innehåll och tycker inte hon tvingas ändra sig av några ”kärringar”. Däremot får hon ju STEPPA UPP igen då. Det är ju därför folk klagar här.

Ja den köper jag, bra förklarat, nu var det fru krokodil jag svarade, som inte drar sig för att kalla varken Hanna eller andra här i tråden för vad som helst. varför skulle Hanna välja att ändra sitt innehåll för att passa någon som pratar så illa om henne och påstår sig ha noll intresse av att följa henne, men trots det kan varenda kindtands färg på en helt oskyldig vanlig tjej?
Jag gillar Hanna och hennes enkla kanal, tycker inte om att ge mig på oskyldiga människor (man går inte oberörd förbi sådant för att ni sitter bakom alias) och göra allt man kan för att trycka ner någon. Jag har noll förståelse för att någon anser sig ha rätt att vräka ur sig vad som helst för att någon har valt ett visst yrke. Det är inte att diskutera innehållet i en levererad vara, när man ger sig på utseende, sambo, tom barns utseende, eller för den delen personlighet, att sätta diverse diagnoser på människor grundat på en kanal. Det är helt okej att tycka innehållet är dåligt, bra eller värdelöst. Men jag antar att man inte ger sig på och kritiserar varenda detalj i en brevbärares liv för att han lade ditt brev i fel låda. Kassörskan på icas liv och utseende för att du fick betala för dyrt på ica, en målares för att han valde fel färg till ditt hus osv osv. Ni har rätt att klaga på den levererade varan. Det görs inte i tråden, utan mycket värre saker. Vi som tycker annat är troll, och då är det plötsligt ingen diskussionstråd till för alla att delta i. Googla troll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in