Citat:
Ursprungligen postat av
AldrigNojd
Jag började följa henne bara för hennes IVF-content (som ju var det enda hon hade egentligen) för att jag var genuint intresserad. Hon hade väldigt mycket bättre innehåll förut. Jag är fortfarande absolut intresserad av deras resa mot fler barn och allt vad det innebär men kvaliteten på innehållet har tyvärr dalat ganska (väldigt) mycket där. Hon lägger knappt upp något om det förutom när hon har och inte har mens eller ägglossning. Alla uppdateringar är okommenterade och slappa som att man bara ska förstå? Några större uppdateringar ibland om vad som händer men det skiftar snabbt hit och dit och det är omöjligt för någon att hänga med i någonting. Jag ser gärna hennes ”fertilitets”-innehåll och tycker inte hon tvingas ändra sig av några ”kärringar”. Däremot får hon ju STEPPA UPP igen då. Det är ju därför folk klagar här.
Ja den köper jag, bra förklarat, nu var det fru krokodil jag svarade, som inte drar sig för att kalla varken Hanna eller andra här i tråden för vad som helst. varför skulle Hanna välja att ändra sitt innehåll för att passa någon som pratar så illa om henne och påstår sig ha noll intresse av att följa henne, men trots det kan varenda kindtands färg på en helt oskyldig vanlig tjej?
Jag gillar Hanna och hennes enkla kanal, tycker inte om att ge mig på oskyldiga människor (man går inte oberörd förbi sådant för att ni sitter bakom alias) och göra allt man kan för att trycka ner någon. Jag har noll förståelse för att någon anser sig ha rätt att vräka ur sig vad som helst för att någon har valt ett visst yrke. Det är inte att diskutera innehållet i en levererad vara, när man ger sig på utseende, sambo, tom barns utseende, eller för den delen personlighet, att sätta diverse diagnoser på människor grundat på en kanal. Det är helt okej att tycka innehållet är dåligt, bra eller värdelöst. Men jag antar att man inte ger sig på och kritiserar varenda detalj i en brevbärares liv för att han lade ditt brev i fel låda. Kassörskan på icas liv och utseende för att du fick betala för dyrt på ica, en målares för att han valde fel färg till ditt hus osv osv. Ni har rätt att klaga på den levererade varan. Det görs inte i tråden, utan mycket värre saker. Vi som tycker annat är troll, och då är det plötsligt ingen diskussionstråd till för alla att delta i. Googla troll.