2025-08-14, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linneakerstin
Fortfarande 48.
Det verkar ju skumt att hon fick 48 följare på någon timme och nu ett dygn senare ingen skillnad! 🤔
Citera
2025-08-14, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
Dagens/veckans åkomma 🥁…
Huvudvärk
Kan det vara så att hennes migränanfall är orsakade av att hon inte använder sina glasögon som hon ska? Ett vanligt tecken på att man har synfel är att man får ont i huvudet.
Citera
2025-08-14, 14:25
Medlem
motyls avatar
Hmm, på snapchat säger hon att så fort hon lämnar över L till Kevin på morgonen så klänger hon sig fast och gallskriker, vägrar lämna Hannas famn. Men det gick ju hur bra som helst när Hanna sov på soffan i flera månader?
Citera
2025-08-14, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Kan det vara så att hennes migränanfall är orsakade av att hon inte använder sina glasögon som hon ska? Ett vanligt tecken på att man har synfel är att man får ont i huvudet.
Hon har ju hållt på så så länge jag följt henne vilket är några år nu. Hon köper nya glasögon och är så pepp på att hon minsann ska bli duktigare på att använda dom. Sedan går det ett tag och så använder hon inte dom i alla fall. Vet inte vad det kan bero på, tycker hon att det är jobbigt att ha dom på sig eller tycker hon att hon inte är snygg i glasögon? Dumt av henne om migränen bara beror på att hon slarvar med glasögonen.
Citera
2025-08-14, 14:33
Medlem
Alexandra Nilsson sade en väldigt klok sak om att influencers inte är dumma och att de ska ställas till svars när de uttrycker eller beter sig dumt/klumpigt. Det man visar och lägger ut på sina plattformar är det som tas emot av följarna.

Med det sagt - det är intressant hur Hanna ofta uttrycker sig om att "det man ser är inte allt" på sociala medier, men det är just allt som följarna ser. Men vad menar hon med det? Att hon ger L skitnyttig mat bakom kulisserna men bara visar upp när hon får skräp och socker? Hon förväntar sig att man ska snälltolka men när hon lägger ut att hon ger L saft och godis i varje mat-inlägg är det just det vi ser. Jag kan inte minnas att jag sett henne lägga ut en bild på en måltid där L dricker vatten.
Citera
2025-08-14, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon har ju hållt på så så länge jag följt henne vilket är några år nu. Hon köper nya glasögon och är så pepp på att hon minsann ska bli duktigare på att använda dom. Sedan går det ett tag och så använder hon inte dom i alla fall. Vet inte vad det kan bero på, tycker hon att det är jobbigt att ha dom på sig eller tycker hon att hon inte är snygg i glasögon? Dumt av henne om migränen bara beror på att hon slarvar med glasögonen.
Jag har själv synfel och får skitont i huvudet så fort jag inte använder mina glasögon/linser. De åker på så fort jag vaknar på morgonen. Man får ju vänja sig. Riskerar en block nu men jag tipsade Hanna om linser, men det funkar tydligen inte på henne för hon har för rinniga ögon tydligen.
Citera
2025-08-14, 14:37
Avstängd
Hon skrev ju typ om Flashback igår. Folk som ifrågasätter.
Citera
2025-08-14, 14:47
Medlem
Citat:
Det verkar ju skumt att hon fick 48 följare på någon timme och nu ett dygn senare ingen skillnad! 🤔
Vad kan det skumma som du säger tänkas bero på då? Jag tänkte aldrig att det är skumt men nu när du säger det så undrar jag vad det skumma kan vara 😊
Citera
2025-08-14, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
På Instagram fortsätter hon i alla fall tappa! 67.1 nu
Man ser precis samma tapp hos så jäkla många, vad kan det bero på att det tappas på samma sätt tro?
Citera
2025-08-14, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motyl
Hmm, på snapchat säger hon att så fort hon lämnar över L till Kevin på morgonen så klänger hon sig fast och gallskriker, vägrar lämna Hannas famn. Men det gick ju hur bra som helst när Hanna sov på soffan i flera månader?
Hon kanske menar att det är en sån period just nu.
Citera
2025-08-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Josefsmaria66
Vad kan det skumma som du säger tänkas bero på då? Jag tänkte aldrig att det är skumt men nu när du säger det så undrar jag vad det skumma kan vara 😊
Att inte fler börjat följa henne på ett helt helt dygn trots över 67 000 följare på IG.
Det borde ökat med minst en följare kan jag tycka, men det kanske är bara jag.....
Citera
2025-08-14, 15:09
Medlem
Citat:
Att inte fler börjat följa henne på ett helt helt dygn trots över 67 000 följare på IG.
Det borde ökat med minst en följare kan jag tycka, men det kanske är bara jag.....
Teori om vad det beror på?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in