2025-07-28, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja men det var ju det innan hon började lägga en massa skit där. Hon visade ju när hon köpte hyllan. Det var ju bra från början. Känns lite som hon flyttar runt sakerna så hon skulle nog inte ha så mycket.
Det var ju inte så oorganiserat. Hon överdrev haha
Citera
2025-07-28, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Vem annan Hanna (och Tilde såklart) blandar Bulgur i en potatisgratäng?
Och vilken vuxen kvinna (förutom Tilde och Hanna) tycker babblarnas födelsedags-sång är toppen när man själv fyller år?

Knepig människa det där..

Vem är T?
Citera
2025-07-28, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja det var en fin arbetsplats. Blir nog mycket arbete utfört där.
ja herregud. hon som "jobbar" så "mycket" borde väl redan ha gjort iordning sin arbetsplats nästan 8 mån efter inflytt 😶
Citera
2025-07-28, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomstermamma
Så märkligt med H följare🤔 217 grattis och 3600 gillar på över 67000 följare, jag har svårt att få ihop detta,

Hanna har nog mest köpta fejkkonton som följare och sen tror jag inte hennes riktiga följare är så jätteaktiva heller. Men det är ju inte så konstigt med tanke på det content hon erbjuder.
Citera
2025-07-28, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024
ja herregud. hon som "jobbar" så "mycket" borde väl redan ha gjort iordning sin arbetsplats nästan 8 mån efter inflytt 😶

Ja det är ju bara tre veckor sen semestern startade, innan dess satt hon ju där fyra timmar per dag!
Citera
2025-07-28, 12:08
Citat:
Ursprungligen postat av BulleBeck
Hanna har nog mest köpta fejkkonton som följare och sen tror jag inte hennes riktiga följare är så jätteaktiva heller. Men det är ju inte så konstigt med tanke på det content hon erbjuder.
Precis, HT har troligem en majoritet fejkföljare som är köpta och i övrigt väldigt lågt engagemang vilket inte är så konstigt med tanke på hur dålig hon är på sitt "jobb".
Citera
2025-07-28, 18:34
Medlem
Nuu förstår man varför hon färgade håret på egen hand! Hon skulle göra reklam. Så märkligt stt färga håret så fort efter ett frisörbesök men som vanligt med Hanna. Att det skulme behöva ta bort det gula är ett jäkla påhitt från hennes sida. Det skadat inte håret att bada utomlands i några dagar att man måste färga det
Citera
2025-07-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Ja det är jag, å fru krokodil verkar tycka det är ok att vara otrevlig på någon som aldrig gjort henne annat än att tycka annorlunda än hon. Obegripligt att hennes beteende tillåts i tråden men inte att tycka bra om Hanna 🤷‍♂️

Har inte följt tråden på ett bra tag. Slutade när det tyvärr sattes en viss stämpel på vad man ”får” skriva här. Personangrepp istället för lättare iakttagelser. Vet att vi är många som saknar det gamla.
Citera
2025-07-28, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lessismore12
Nuu förstår man varför hon färgade håret på egen hand! Hon skulle göra reklam. Så märkligt stt färga håret så fort efter ett frisörbesök men som vanligt med Hanna. Att det skulme behöva ta bort det gula är ett jäkla påhitt från hennes sida. Det skadat inte håret att bada utomlands i några dagar att man måste färga det
Kanske inte ens blött ner håret i vare sig pool eller hav. Men vad vet jag? Men cashen ska in. Stackars frisörskan som gav gratis av sin arbetstid 🥲
Citera
2025-07-28, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Kanske inte ens blött ner håret i vare sig pool eller hav. Men vad vet jag? Men cashen ska in. Stackars frisörskan som gav gratis av sin arbetstid 🥲

Var det verkligen ett samarbete? Minns bara att hon taggade frisören..
Citera
2025-07-28, 20:00
Medlem
Citat:
Det står att det var reklam 😊
Citera
2025-07-28, 20:01
Medlem
Citat:

Ja både Hanna och frisören har gjort inlägg där det står samarbete eller att frisören ”jobbat med Hanna”
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in