Citat:
Satan va tråkig denna tråden har blivit! Förr kunde jag läsa och få mig några goa skratt då let's be honest igenkänningshumor är jävligt roligt! Man skrattade åt att det fanns någon där ute som tänkt på precis samma sak som en annan angående Hts värdelösa influenserkarriär. Har också sjukt svårt för det här arroganta beteendet mot sina följare där ingen får ha en annan åsikt än henne eller komma med tips i all välmening utan att få ett snäsigt svar eller blocken. Läser inte tråden så ofta längre men läser ikapp då och då och va fan är det här? Det är argumentationer om vad man får tycka, skriva eller kommentera. Det är sida efter sida med off topic, nedvärderande kommentarer om utseende, försvara extremt knepiga beteenden, ett jävla snack om mobbning etc etc. Snälla skapa en egen tråd om detta, denna tråden handlar om Ht som influenser. En tråd där folk skriver kritik kring hennes arbetsinsats (kritik = konstruktiv, positiv eller negativ). Kan vi inte bara vara överens om att folk tycker olika, pallar fan inte läsa 5 sidor om hur två personer tycker olika varje gång det är så. Tar inte någon sida för tycker detta hetsande om att försvara allt hon gör är minst lika irriterande som dem som hittar på egna sanningar hela tiden! Tycker absolut HT förtjänar att ha en egen fb tråd kring det tråden faktiskt ska handla om, för enligt mig är hon värdelös på sitt jobb och vägrar ta emot mista lilla konstruktiva kritik MEN ingen förtjänar att läsa om hur ful en själv, ens barn eller sambo är. Eller om man besitter någon form av funktionsnedsättning etc.
Håller med dig! Jag orkar inte heller hänga så mycket i tråden då det bara är tjafs. Men vi får väl hjälpas åt att anmäla allt som är OT.