Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-27, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Satan va tråkig denna tråden har blivit! Förr kunde jag läsa och få mig några goa skratt då let's be honest igenkänningshumor är jävligt roligt! Man skrattade åt att det fanns någon där ute som tänkt på precis samma sak som en annan angående Hts värdelösa influenserkarriär. Har också sjukt svårt för det här arroganta beteendet mot sina följare där ingen får ha en annan åsikt än henne eller komma med tips i all välmening utan att få ett snäsigt svar eller blocken. Läser inte tråden så ofta längre men läser ikapp då och då och va fan är det här? Det är argumentationer om vad man får tycka, skriva eller kommentera. Det är sida efter sida med off topic, nedvärderande kommentarer om utseende, försvara extremt knepiga beteenden, ett jävla snack om mobbning etc etc. Snälla skapa en egen tråd om detta, denna tråden handlar om Ht som influenser. En tråd där folk skriver kritik kring hennes arbetsinsats (kritik = konstruktiv, positiv eller negativ). Kan vi inte bara vara överens om att folk tycker olika, pallar fan inte läsa 5 sidor om hur två personer tycker olika varje gång det är så. Tar inte någon sida för tycker detta hetsande om att försvara allt hon gör är minst lika irriterande som dem som hittar på egna sanningar hela tiden! Tycker absolut HT förtjänar att ha en egen fb tråd kring det tråden faktiskt ska handla om, för enligt mig är hon värdelös på sitt jobb och vägrar ta emot mista lilla konstruktiva kritik MEN ingen förtjänar att läsa om hur ful en själv, ens barn eller sambo är. Eller om man besitter någon form av funktionsnedsättning etc.

Håller med dig! Jag orkar inte heller hänga så mycket i tråden då det bara är tjafs. Men vi får väl hjälpas åt att anmäla allt som är OT.
Citera
2025-07-28, 00:03
Medlem
Skulle hon inte börja äta glutenfritt? Eller det kanske inte var foto på hennes portion? Vem vet?
Citera
2025-07-28, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Skulle hon inte börja äta glutenfritt? Eller det kanske inte var foto på hennes portion? Vem vet?

Ja just det ja! Nej men hennes glutenintolerans gick nog över samma sekund hon upptäckte hur extremt tråkigt det är att bara äta glutenfritt.
Citera
2025-07-28, 07:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomstermamma
Så märkligt med H följare🤔 217 grattis och 3600 gillar på över 67000 följare, jag har svårt att få ihop detta,

Kanske är ett resultat av att det är många köpta följare, inget engagemang när det inte är riktiga följare.
Citera
2025-07-28, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstigen3
Det blir ju svårt att äta så mycket halvfabrikat om hon vill äta glutenfritt. Allt som är panerat går ju t.ex bort direkt. För övrigt ska man inte laborera med att äta glutenfritt om man inte har en sådan diagnos.
Citera
2025-07-28, 08:21
Medlem
Vilken dröm att springa intervaller i 25 graders värme och inte ens bli blank i ansiktet!
Citera
2025-07-28, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Det blir ju svårt att äta så mycket halvfabrikat om hon vill äta glutenfritt. Allt som är panerat går ju t.ex bort direkt. För övrigt ska man inte laborera med att äta glutenfritt om man inte har en sådan diagnos.
Det kan man absolut göra men såklart bättre att rådfråga för att upptäcka tex allergier. Hoppas att hon blir bättre av detta.
Citera
2025-07-28, 09:49
Medlem
Undrae om vi får följa med dagens projekt, eller om det är ett kommande samarbete igen..
Citera
2025-07-28, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Undrae om vi får följa med dagens projekt, eller om det är ett kommande samarbete igen..

Ja det var en fin arbetsplats. Blir nog mycket arbete utfört där.
Citera
2025-07-28, 10:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Vilken dröm att springa intervaller i 25 graders värme och inte ens bli blank i ansiktet!

Eller så är fotot taget innan intervallerna.
Citera
2025-07-28, 10:44
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Ja det var en fin arbetsplats. Blir nog mycket arbete utfört där.

Hela grejen var väl att visa att det inte var en fin arbetsplats, men att det ska bli, tolkar jag det som.
Citera
2025-07-28, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Hela grejen var väl att visa att det inte var en fin arbetsplats, men att det ska bli, tolkar jag det som.

Ja men det var ju det innan hon började lägga en massa skit där. Hon visade ju när hon köpte hyllan. Det var ju bra från början. Känns lite som hon flyttar runt sakerna så hon skulle nog inte ha så mycket.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in