Flashback bygger pepparkakshus!
2025-07-13, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Åker hon till Costco och handlar rent skit för typ 2500 :- och tycker sig ha gjort världens bästa deal 😂😂

60 burkar coca cola, massa chips/kex/nötter och ett sexpack sladdriga nudlar för 100:-??

Jag förstår verkligen att Kebab har världens största svarta ringar under ögonen och att Hanna alltid är trött om man käkar/dricker så där mycket skit.

Självklart var hennes signum CapriSun med i storpack.

Alltså jag orkar inte med den där människan.
ja fy fan vad mycket skit! en låda center?!? vem fan klämmer i sig det? för 249 kronor eller vad hon sa?! skulle aldrig falla mig in att köpa såna mängder snacks och då är jag ändå en riktig gottegris vill jag lova!
Citera
2025-07-13, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Hanna skulle ju inte ta några samarheten i juli så förhoppningsvis umgås hon med sin lilla familj och inte åker långt och shoppar. Skulle inte förvåna mig då det är semestertider om de är i Malmö
Dom har väl varit i Malmö ett bra tag nu!
Citera
2025-07-13, 21:44
Medlem
Citat:
Åker hon till Costco och handlar rent skit för typ 2500 :- och tycker sig ha gjort världens bästa deal 😂😂

60 burkar coca cola, massa chips/kex/nötter och ett sexpack sladdriga nudlar för 100:-??

Jag förstår verkligen att Kebab har världens största svarta ringar under ögonen och att Hanna alltid är trött om man käkar/dricker så där mycket skit.

ja fy fan vad mycket skit! en låda center?!? vem fan klämmer i sig det? för 249 kronor eller vad hon sa?! skulle aldrig falla mig in att köpa såna mängder snacks och då är jag ändå en riktig gottegris vill jag lova!
Citera
2025-07-13, 22:06
Medlem
Citat:

Samma skit som hon handlar på ÖB och liknande butiker, bara det är shopping så är det skit samma, beroendet tillfredsställs.
Undrar hur många stories hon lagt ut på en kundvagn på väg in i en lågprisbutik, ivern har inga gränser de gångerna.

Om hon nu har en ätstörning som en del tyder på så är det väl inte det bästa att ha skåpen fulla med socker som är det hon har handlat.
Citera
2025-07-13, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Dom har väl varit i Malmö ett bra tag nu!

Undrar om de inte kommer flytta dit snart. Finns en kommentar på senaste reelen om att de kan testa köpa de andra sakerna när de flyttat ner till Malmö. ”Y E S” och några emojis är svaret.

Var det shopping i affären som var lite hemligt i en story för ett tag sedan? Har för mig att hon skulle avslöja varför de är i Malmö igen. Men minns inte om de varit där igen efter handlingen eller inte.
Citera
2025-07-13, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snuffsi2024

Nej vem fasen över 12 år äter så där mycket äcklig skit?
Är man dessutom magsäcksopererad så borde man ha lite koll på vad som är vettig kost.
Grisbeteende. Inte influerande.
Citera
2025-07-13, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Undrar om de inte kommer flytta dit snart. Finns en kommentar på senaste reelen om att de kan testa köpa de andra sakerna när de flyttat ner till Malmö. ”Y E S” och några emojis är svaret.

Var det shopping i affären som var lite hemligt i en story för ett tag sedan? Har för mig att hon skulle avslöja varför de är i Malmö igen. Men minns inte om de varit där igen efter handlingen eller inte.

Precis som någon skrev så finns det redan två av deras bostadsrätter ute för försäljning på samma gata. Som ingen verkar vilja köpa (lär ju knappast finnas någon som vill hyra skiten heller). Så gissar att Hanna har sonderat terrängen gällande barnvakter och valt farmor som extraförälder till Lars men väntar tills de iaf kan få insatsen tillbaka när de säljer.
Citera
2025-07-14, 00:42
Medlem
Citat:
Precis som någon skrev så finns det redan två av deras bostadsrätter ute för försäljning på samma gata. Som ingen verkar vilja köpa (lär ju knappast finnas någon som vill hyra skiten heller). Så gissar att Hanna har sonderat terrängen gällande barnvakter och valt farmor som extraförälder till Lars men väntar tills de iaf kan få insatsen tillbaka när de säljer.

Skiten? Dålig förening som inte sköter husen? Eller är det kanske som i glesbygden på många andra ställen, att det är svårsålt. Hon har ju alltid varit öppen med att det kommer bli Malmö någon gång. Jag funderade mest på om det blir inom en snarare framtid än vad hon själv först hintat om eller kanske trodde.
Citera
2025-07-14, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
Skiten? Dålig förening som inte sköter husen? Eller är det kanske som i glesbygden på många andra ställen, att det är svårsålt. Hon har ju alltid varit öppen med att det kommer bli Malmö någon gång. Jag funderade mest på om det blir inom en snarare framtid än vad hon själv först hintat om eller kanske trodde.
Det finns ovanligt många hus i Smålandsstenar som varit till salu länge, flera bra hus med bra lägen, så det verkar trögt att sälja där nu.
Citera
2025-07-14, 06:59
Medlem
För någon vecka sedan hintade hon om något stort som följarna snart skulle få ta del av, eller minns jag fel? Min första tanke var en flytt till Malmö.
Men det skulle inte förvåna mig om hon gör värsta grejen av att hon har startat ett bolag.
Citera
2025-07-14, 07:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl
För någon vecka sedan hintade hon om något stort som följarna snart skulle få ta del av, eller minns jag fel? Min första tanke var en flytt till Malmö.
Men det skulle inte förvåna mig om hon gör värsta grejen av att hon har startat ett bolag.
Ja så kan det säkert vara! Hon tänker nog inte på att det redan är officiellt. Å andra sidan är det nog bara dom som hänger här som redan vet. Ska bli spännande att se om hon går ut med det!
Citera
2025-07-14, 07:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av browneyed-girl

Det kommer hon garanterat göra.
Men skrev hon det inte som att det hade med Malmö att göra? Typ ”vi ska åka dit och ni ska få veta varför” eller nått sånt. I så fall förstår jag inte vad det skulle ha med bolaget att göra? Så jävla ointressant dessutom. Men det är ju ingen skräll direkt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in