2025-05-22, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Hanna-köphets-theoriiiin. Vad håller hon på med ärligt talat? Shopping dagarna i ända och flänga till Malmö varje helg. Vet att det skrivits många ggr förut men varför tar hon alltid så lustiga beslut?? Förstår heller inte behöver av ny vagn då hon inte direkt verkar ägna sig åt att promenera rundor om det inte är inne på varuhusen rusta och gekås, förstås.

Jag har haft samma barnvagn i snart två år, en Emmaljunga med oklar bokstavskombination eftersom jag inte är ett dugg intresserad utom att den ska hålla. Först med liggdel och nu med sitt. Det är inte ett dugg fel på den trots måååånga mil i snö och regn då han bara sov i vagnen sina första månader. En ny vagn grundar sig bara i hennes köphets.
Citera
2025-05-22, 15:02
Medlem
Nu blir det en tripp trapp stol till Lars också. Ingen billig shoppingdag idag!
Citera
2025-05-22, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Jag har haft samma barnvagn i snart två år, en Emmaljunga med oklar bokstavskombination eftersom jag inte är ett dugg intresserad utom att den ska hålla. Först med liggdel och nu med sitt. Det är inte ett dugg fel på den trots måååånga mil i snö och regn då han bara sov i vagnen sina första månader. En ny vagn grundar sig bara i hennes köphets.

Håller med dig. Har haft samma vagn till båda mina barn och snittade 15.000 steg/dag under två långa föräldraledigheter. Tror också det grundar sig i köphets. Så deppigt ur ett miljöperspektiv men det har jag inga förhoppningar om att Hanna bryr sig om.
Citera
2025-05-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymsaklart12
Håller med dig. Har haft samma vagn till båda mina barn och snittade 15.000 steg/dag under två långa föräldraledigheter. Tror också det grundar sig i köphets. Så deppigt ur ett miljöperspektiv men det har jag inga förhoppningar om att Hanna bryr sig om.
Hon hade väl en Emmaljunga som hon sålde för att den var så jobbig och otymplig? Känns inte som att hon provar vagnarna innan hon köper.
Citera
2025-05-22, 15:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Hon skrev att Joolz Hub är inte gjord för att vara en vardagsvagn och att den var ranglig och ostabil för att de använde den för mycket.
Är ny i vagndjungeln men det framstod ingenstans där jag kunde läsa att den inte är menad att användas dagligen.

Hahahaha, jag följer Barnvagnsgalen på Ig och enligt henne är Joolz Hub en av de bästa hon använt, och hon har ju testat en del vagnar så att säga.🙃😅 dessutom finns otaliga recensioner på hur funktionell o tålig den är. Men Hanna kör tydligen slut på den genom att lasta i och ur den ur bilen samt köra sträckor inne på Rusta🫡

Varför kan hon inte bara säga att hon inte gillar den mer bara? Hon svamlar alltid ihop nåt ljug med överdrifter.
Citera
2025-05-22, 15:14
Medlem
Citat:
Hon hade väl en Emmaljunga som hon sålde för att den var så jobbig och otymplig? Känns inte som att hon provar vagnarna innan hon köper.

Ja, flera som varnade henne för just det men då fick de svinsura svar och så säger man minsann inte. Hon är så knäpp.
Citera
2025-05-22, 15:20
Medlem
Hur många vagnar behöver man egentligen?
Men bra reklam för vagnen i samarbetet 👍
Citera
2025-05-22, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Hahahaha, jag följer Barnvagnsgalen på Ig och enligt henne är Joolz Hub en av de bästa hon använt, och hon har ju testat en del vagnar så att säga.🙃😅 dessutom finns otaliga recensioner på hur funktionell o tålig den är. Men Hanna kör tydligen slut på den genom att lasta i och ur den ur bilen samt köra sträckor inne på Rusta🫡

Varför kan hon inte bara säga att hon inte gillar den mer bara? Hon svamlar alltid ihop nåt ljug med överdrifter.
Hahaha vem kunde gissa att Rusta slet så hårt på barnvagnar? 🤣
Citera
2025-05-22, 15:47
Medlem
Citat:
Hahaha vem kunde gissa att Rusta slet så hårt på barnvagnar? 🤣

Tydligen terrängkörning hos dem..

Såg att Barnvagnsgalen skrivit en hel del samt frågat vad hon ogillade med Hub? Ska hon blocka Barnvagnsgalen nu då🤓
Citera
2025-05-22, 15:48
Medlem
Under senaste inlägget (där shoppingtokiga H uppenbart fiskar ett fler gratisvagnar) frågar någon varför H inte uppmärksammar det som händer i Gaza. H svarar att hon stöttar i det tysta. Lol.
Citera
2025-05-22, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Patchoulioud
Troligtvis. Hon kan inte använda armen så mycket och behöver nog assistans.

Igår kunde hon inte använda armen och var ”sängliggande”. I morse på sin story såg den GROVA smärtan i armen ut att vara bortblåst.
Det firas med en långhelg i Malmö och shopping såklart.
Det går fort i hockey.
Citera
2025-05-22, 16:10
Medlem
Haha, vår vagn är köpt begagnad och den tidigare ägaren köpte den 2017 eller om det var 2018. Vi har använt bara den. Funkar toppen fortfarande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in