2025-05-22, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nessslie
Fast det är väl jättebra att använda tampong tillsammans med menstrosor då istället, och slippa en stor binda i trosorna. Skulle säga att den enda "reklamen" som enligt mig blir trovärdig hos HT är just menstrosorna för det är ett jäkla snack om mens på hennes instagram. Däremot kan jag hålla med som någon annan skrev att det känns ju lite som ett onödigt köp att bunkra upp med nya om hon nu har förhoppning om att slippa blödningar helt och hållet.

Fast då måste hon ju i så fall berätta hur de fungerar för den otroligt riktiga mens hon har.
Det förstår man ju inte nu.
Ena dagen läcker hon igenom allt. Andra dagen reklam för menstrosor. Hur funkar de då?
Citera
2025-05-22, 12:13
Medlem
Dinlilladotters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Nej det är nog garanterat nedlagt. Den bör absolut tas ut innan behandling, även om det i praktiken nog går att ha den i.

Det var tvära kast. Undrar om det hänt något.
Citera
2025-05-22, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PMSmordin
🤣🤣🤣

Smärttålig ja ... Hon som ringer Vc så fort hon hostar...
Citera
2025-05-22, 12:55
Medlem
Vem vill ha samma dåliga hy som henne?
Citera
2025-05-22, 13:35
Medlem
När ska hon börja använda lite mer mogna uttryck? Måste det alltid vara svordomar??
Jag blir inte så intresserad av hennes reklam när hon marknadsför att ”det här är inte pissdyrt”.
Citera
2025-05-22, 13:41
Medlem
Nu ska det köpas ännu en ny vagn. Hur många har hon avverkat på Larsas levnadsmånader?
Citera
2025-05-22, 13:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Nu ska det köpas ännu en ny vagn. Hur många har hon avverkat på Larsas levnadsmånader?
Vi har precis köpt vagn och har tänkt att den ska hålla i de antal år som det står att den ska hålla… Vad gör hon med sina vagnar som gör att de är så dåliga? Jag frågade henne sist de bytte vagn och då menade hon att den förrförra vagnen var såå dålig och ranglig.
Citera
2025-05-22, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Vi har precis köpt vagn och har tänkt att den ska hålla i de antal år som det står att den ska hålla… Vad gör hon med sina vagnar som gör att de är så dåliga? Jag frågade henne sist de bytte vagn och då menade hon att den förrförra vagnen var såå dålig och ranglig.

Vad var der för fel på den där Joolz som hon köpte? Hon påstår att enda vagn de har nu är resevagn?🤨
Citera
2025-05-22, 14:23
Medlem
Nu hoppas H på ett fint erbjudande från företagen hon taggat
Citera
2025-05-22, 14:34
Medlem
Hanna-köphets-theoriiiin. Vad håller hon på med ärligt talat? Shopping dagarna i ända och flänga till Malmö varje helg. Vet att det skrivits många ggr förut men varför tar hon alltid så lustiga beslut?? Förstår heller inte behöver av ny vagn då hon inte direkt verkar ägna sig åt att promenera rundor om det inte är inne på varuhusen rusta och gekås, förstås.
Citera
2025-05-22, 14:53
Medlem
Skampis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Pinsamt när alla vet hur anti motion och promenader Hanna och Kebaben är. De sitter ju helst i bilen eller på något snabbmatsställe. En vagn av bra kvalitet (och de märken hon haft är av bra kvalitet, särskilt Emmaljunga som är svensktillverkat!) håller i flera år. Min syster har haft en och samma vagn till TRE barn! Nu när yngsta snart inte länger behöver vagn så kommer hon att lämna den på tippen. Absurt att inte använda de fina vagnar hon fått (?) tidigare. Jag hoppas verkligen hon sålt vidare till personer som faktiskt använt dem.
Citera
2025-05-22, 14:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Channy
Vad var der för fel på den där Joolz som hon köpte? Hon påstår att enda vagn de har nu är resevagn?🤨

Hon skrev att Joolz Hub är inte gjord för att vara en vardagsvagn och att den var ranglig och ostabil för att de använde den för mycket.
Är ny i vagndjungeln men det framstod ingenstans där jag kunde läsa att den inte är menad att användas dagligen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in