2025-04-26, 09:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kaiser86
Fattar! Men här på Flashback sitter folk och ger uttryck för sina genuina åsikter, Att du tycker annorlunda eller tycker det är elakt spelar absolut ingen roll. Så jo jag tror du precis fått lära dig innebörden av ett nytt ord.

Tror många missförstånd skulle undvikas om folk läste ursprungsinlägget, vad är det ens man kommenterar från början liksom. Saker lyfts ur sitt sammanhang och så handlar det helt plötsligt om något annat än vad det egentligen gjorde.
Citera
2025-04-26, 09:27
Medlem
Jag tror att Lars är ett relativt ovanligt barn som typ aldrig vaknar på natten, men nu gjorde hon det i natt och för Hanna är det värsta grejen. Så många föräldrar som är med om det hela tiden.
Citera
2025-04-26, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stjernglans
Jag tror att Lars är ett relativt ovanligt barn som typ aldrig vaknar på natten, men nu gjorde hon det i natt och för Hanna är det värsta grejen. Så många föräldrar som är med om det hela tiden.

Hon verkar ha sovit på natten från början ja , hon la ut inlägg ibland om det väl? Men kanske inte nu och jag tänkte att det kanske är därför Hanna tar soffan för att få sova. Man blir lite sådär jaha och när man själv ammar tre gånger per natt fortfarande 😂 men det är jobbigt att inte sova, det är inte konstigt att det används som tortyr metod 🤪
Citera
2025-04-26, 10:04
Medlem
Hanna har tipsat om ett serum som ska minska påsar under ögonen. Hon sade i story att hon ”köpt hem” serumet.
Nu på morgonen tipsar S.L om samma serum, men säger att hon har fått det i pressutskick.
Ljuger vår kära Hanna för sina följare om att hon köpt serumet eller blev hon inte utvald till pressutskicket?
Citera
2025-04-26, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon verkar ha sovit på natten från början ja , hon la ut inlägg ibland om det väl? Men kanske inte nu och jag tänkte att det kanske är därför Hanna tar soffan för att få sova. Man blir lite sådär jaha och när man själv ammar tre gånger per natt fortfarande 😂 men det är jobbigt att inte sova, det är inte konstigt att det används som tortyr metod 🤪
Nej men precis 😅så försöker jag tänka om det skulle ha ett barn till som dessutom kanske vaknar flera gånger per natt
Citera
2025-04-26, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gotyourback
Hanna har tipsat om ett serum som ska minska påsar under ögonen. Hon sade i story att hon ”köpt hem” serumet.
Nu på morgonen tipsar S.L om samma serum, men säger att hon har fått det i pressutskick.
Ljuger vår kära Hanna för sina följare om att hon köpt serumet eller blev hon inte utvald till pressutskicket?

Tänkte på samma! Jag själv tycker sannolikheten att hanna inte fått det i pressutskick är liten iom att de tipsar om samma serum med någon dags mellanrum
Citera
2025-04-26, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backflashlash
Tänkte på samma! Jag själv tycker sannolikheten att hanna inte fått det i pressutskick är liten iom att de tipsar om samma serum med någon dags mellanrum

Håller med, jag lutar mot att hon ljuger för att få fler klick på annonslänken.
Citera
2025-04-26, 11:31
Medlem
Citat:
Håller med, jag lutar mot att hon ljuger för att få fler klick på annonslänken.
Anmäl det så hon får böta. Sånt här blir man ju galen på?! Influencers med sin jvla reklam hela tiden för ditten och datten då får de åtminstone reklammärka det som man ska.
Citera
2025-04-26, 19:37
Medlem
Citat:

Tänkte exakt samma sak. Vore ju konstigt om S.L fått ett sådant pressutskick men inte HT då hennes följarantal är mycket högre än S.Ls.
Citera
2025-04-26, 19:57
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Anmäl det så hon får böta. Sånt här blir man ju galen på?! Influencers med sin jvla reklam hela tiden för ditten och datten då får de åtminstone reklammärka det som man ska.

Jävla reklam? Är ju det dom tjänar pengar på, så är väl bara att låta bli att titta om man inte vill.
Anmäl om inte saker gått rätt till, men det lär företaget bli varse i så fall också.
Citera
2025-04-26, 20:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2

Det finns en väldigt liten del influensers som gör bra reklam också finns det HT, inte så bra.
Influensers överhuvud taget är en helt onödig yrkesgrupp då de flesta uppmanar till shopping bara.

2 ggr har BB skrivit om henne nu och hon låtsas inte om det, inte ens det kan hon bemöta.
Jobbigt för henne att inte alltid kunna ta till blocken när det inte passar.
Citera
2025-04-26, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Det finns en väldigt liten del influensers som gör bra reklam också finns det HT, inte så bra.
Influensers överhuvud taget är en helt onödig yrkesgrupp då de flesta uppmanar till shopping bara.

2 ggr har BB skrivit om henne nu och hon låtsas inte om det, inte ens det kan hon bemöta.
Jobbigt för henne att inte alltid kunna ta till blocken när det inte passar.

Ena gången var när hon använde Liams död för att göra reklam för Viaplay. När var andra gången som BB skrev om HT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in