Flashback bygger pepparkakshus!
2025-04-23, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M1D2
Vilken fantastisk rekommendation av restaurangen helt utan bilder på maten eller åtminstone hur det ser ut i lokalen...
Det är ju det här man menar med att hon är så otroligt dålig på sitt jobb. En förväntar sig mer av en person som jobbar med det här som inte bara har det som en hobby på sidan av något annat.

Om vi har tur så kommer snart en bild på uppäten mat. Och att det var såå gott.
Citera
2025-04-23, 19:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det har jag försökt men dom åker fortare än kvickt av. Solhatten accepteras dock 😂 tror det är svårt att få på de flesta små barn solglasögon. Däremot heltäckande luftiga kläder eller uv kläder borde hon ha. Det är ju bästa skyddet mot sol.

Ja uv- kläder är ju verkligen ett ”måste- plagg” tycker jag, det har jag svårt att förstå att man inte använder, är ju liksom allt i ett plagg, svalt och skönt och skyddar mot solen, perfekt med små barn, så fort de vart lite större protesterade de dock 🙃. Kepsar och solhattar har mina slängt åt helskotta 😅
Citera
2025-04-23, 19:08
Avstängd
Citat:
Restaurangen verkar servera grillat, hamburgare och pizza om jag googlat rätt. Vad förvånad jag blev.

Ja det gör ju större delen av restauranger känns det som, men som någon skrev i en annan kommentar, synd att inte ta chanserna som finns överallt! Fota fina vyer, maten, havet osv osv. Superlätt när man befinner sig där hon gör.
Citera
2025-04-23, 19:25
Avstängd
Citat:
Restaurangen verkar servera grillat, hamburgare och pizza om jag googlat rätt. Vad förvånad jag blev.

Nja… inte riktigt, dom har väldigt mycket annat, kött, vegetariskt, wok, fisk, pasta, det är bara att klicka på det Hanna lade ut så hittar du. Jag tror jag har varit där, känner igen på bilderna (inte Hannas)
Citera
2025-04-23, 19:26
Medlem
Citat:

Precis som förra gången de var där, samma mat som hemma, synd att de inte vågar sig på något annat.
Citera
2025-04-23, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilde76
Nja… inte riktigt, dom har väldigt mycket annat, kött, vegetariskt, wok, fisk, pasta, det är bara att klicka på det Hanna lade ut så hittar du. Jag tror jag har varit där, känner igen på bilderna (inte Hannas)

Jo jag såg det. Ja vi vet ju vid det här laget att de gillar det redan kända. Jag skulle inte äta på ett ställe som har både wok och pasta på menyn iaf
Citera
2025-04-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anso22
Ja uv- kläder är ju verkligen ett ”måste- plagg” tycker jag, det har jag svårt att förstå att man inte använder, är ju liksom allt i ett plagg, svalt och skönt och skyddar mot solen, perfekt med små barn, så fort de vart lite större protesterade de dock 🙃. Kepsar och solhattar har mina slängt åt helskotta 😅

Ja inte är det lätt inte, men vissa saker är ju inte förhandlingsbara även om random tvååring vill bestämma det mesta 😂
Citera
2025-04-23, 19:48
Medlem
Smultronvisslares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Förra gången de var där så blev Larsa ordentligt griljerad. Hon var knallröd på många bilder men Hanna skyllde på kameran 😅

Fast det blev hon inte alls. Du fabulerar, likt förra gången de var utomlands, ihop saker för att få möjligheten att vara ett a-hole mot H.

För det första så blev hon inte det minsta röd. Det var en story som du som vanligt skapade en höna av en fjäder av, där det för vem som helst med mer än två hjärnceller gick att se att det var reflektioner från marken (det var något sorts rött golv/mark om jag inte missminner mig).

För det andra så kommenterade aldrig H denna påstådda solbränna. Alls.

För det tredje så var L lika blek som innan solsemestern när hon kom hem och har inte ungen världens bästa läkekött gällande solbränna (du jämförde det med att hon såg ut som en griljerad spädgris om jag inte minns fel, vilket är det rödaste rött) så var det du hela tiden påståd hittepå. Hon fick säkert färg men röd? Nej.

För oss som följt denna tråd (och dig och dina udda spekulationer/trådsanningar) så vet man att du verkligen gör allt för att krydda på och skapa kärringrykten.

Så till er som är nya här; Ta det FruKrokodil skriver med en STOOOOR nypa salt.
Citera
2025-04-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Tycker att alla borde veta nackdelen med energidrycker med alla den information vi får hela tiden.
Även om inte de fattar så kanske någon av deras anhöriga kan upplysa.

Att hon aldrig har haft ett arbete och är 30+ är så märkligt.
Har hon levt på bidrag eller på Kevin då?

Verkligen. Dock spelar väl hennes anhöriga i samma liga som hon gör rent intellektuellt skulle jag tro. Hon jobbade väl lite där efter gymnasiet typ. Sen slutade hon efter Liam.. hon gick mot en riskgraviditet = anledning för henne att inte jobba alls. Pinsamt. Hon skulle väl ändå inte klara av att vara på en arbetsplats där krav ställs på henne.
Citera
2025-04-23, 19:52
Medlem
Citat:
Det har jag försökt men dom åker fortare än kvickt av. Solhatten accepteras dock 😂 tror det är svårt att få på de flesta små barn solglasögon. Däremot heltäckande luftiga kläder eller uv kläder borde hon ha. Det är ju bästa skyddet mot sol.
Så kan det säkert vara för många barn. Ja men precis, bara för att Lars inte ska skada sig
Citera
2025-04-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Solglasögon är nog svårt att få barnet att vilja ha på sig men en solhatt med skärm hade ju absolut inte skadat att iaf försöka ha på hennes lilla huvud.
Så är det nog

Ja men precis
Citera
2025-04-23, 20:02
Avstängd
Citat:
Ja inte är det lätt inte, men vissa saker är ju inte förhandlingsbara även om random tvååring vill bestämma det mesta 😂

Ja få personer är så envisa som en 2- åring 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in