Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Förra gången de var där så blev Larsa ordentligt griljerad. Hon var knallröd på många bilder men Hanna skyllde på kameran 😅
Fast det blev hon inte alls. Du fabulerar, likt förra gången de var utomlands, ihop saker för att få möjligheten att vara ett a-hole mot H.
För det första så blev hon inte det minsta röd. Det var en story som du som vanligt skapade en höna av en fjäder av, där det för vem som helst med mer än två hjärnceller gick att se att det var reflektioner från marken (det var något sorts rött golv/mark om jag inte missminner mig).
För det andra så kommenterade aldrig H denna påstådda solbränna. Alls.
För det tredje så var L lika blek som innan solsemestern när hon kom hem och har inte ungen världens bästa läkekött gällande solbränna (du jämförde det med att hon såg ut som en griljerad spädgris om jag inte minns fel, vilket är det rödaste rött) så var det du hela tiden påståd hittepå. Hon fick säkert färg men röd? Nej.
För oss som följt denna tråd (och dig och dina udda spekulationer/trådsanningar) så vet man att du verkligen gör allt för att krydda på och skapa kärringrykten.
Så till er som är nya här; Ta det FruKrokodil skriver med en STOOOOR nypa salt.