Flashback bygger pepparkakshus!
2023-12-11, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Skummade igenom hennes "embryofling" tråd och det är samma dumskallar som vart HELT säkra på att det tagit sig de andra gångerna är just nu HELT säkra igen på att Flängan stannar kvar.
Skäms folk inte att mata henne med sina tankar och drömmar som ändå aldrig ger något?

Ja, känns inte som det hjälper fanni med den typen av påhejjning eftersom hon redan lever i en fantasivärld.
Angående att embryot åkte med katetern tillbaka var det en som skrev att det hände henne och att det sen blev deras bebis. Då svarar fanni "TACK för att du säger det". Och så skriver hon att "Allt som är annorlunda från förra införingarna är positivt". Hon läser in sååå mycket i saker som inte betyder något.

Genom att namnge embryot blir det ju också som att de pratar om ett foster redan. "Stanna där nu Flingan" och "heja Flingan du är efterlängtad". Dessutom skriver de som att Flingan stannar om hen vill, att det går att övertala eller önska sig till att Flingan fäster. Tror fallet därifrån blir mycket hårdare än om fanni hade tänkt på det som det faktiskt är, en biologisk process som förhoppningsvis sätter igång.
Citera
2023-12-11, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
HT uppdaterar nu att familjen är trötta idag och därav dålig uppdatering.
Asså är hon helt seriös? Keboff är hemma heltid och är föräldraledig o Hanna ”jobbar”? Men hon orkar inte uppdatera = jobba?
Fyfan vad lat😂

Ja helt otroligt. Hennes ursäkter är för övrigt så EXTREMT DÅLIGT INNEHÅLL
Citera
2023-12-11, 18:52
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
HT uppdaterar nu att familjen är trötta idag och därav dålig uppdatering.
Asså är hon helt seriös? Keboff är hemma heltid och är föräldraledig o Hanna ”jobbar”? Men hon orkar inte uppdatera = jobba?
Fyfan vad lat😂

Hon är väl trött varenda jävla dag? Jag skulle vilja vara en fluga på väggen hemma hos dom för jag undrar vad som är så jävla jobbigt.

Hade jag varit en influencer samtidigt som jag är hemma med bebis så hade jag haft hur mycket tid som helst att uppdatera? Göra content? Och vad är det för content hon gör som är så jävla jobbigt då? Redigera en bild? Hon gör inte ens youtube-videos som ändå kan ta ett tag att redigera. Mobilen har man väl med sig hela tiden?

Nä alltså jag är ledsen men jag fattar verkligen inte.
Citera
2023-12-11, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Hon är väl trött varenda jävla dag? Jag skulle vilja vara en fluga på väggen hemma hos dom för jag undrar vad som är så jävla jobbigt.

Hade jag varit en influencer samtidigt som jag är hemma med bebis så hade jag haft hur mycket tid som helst att uppdatera? Göra content? Och vad är det för content hon gör som är så jävla jobbigt då? Redigera en bild? Hon gör inte ens youtube-videos som ändå kan ta ett tag att redigera. Mobilen har man väl med sig hela tiden?

Nä alltså jag är ledsen men jag fattar verkligen inte.

Slår vad om att hon sover på dagarna också. Skulle vilja se henne med en bebis och en treåring Hahaha
Citera
2023-12-11, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Skummade igenom hennes "embryofling" tråd och det är samma dumskallar som vart HELT säkra på att det tagit sig de andra gångerna är just nu HELT säkra igen på att Flängan stannar kvar.
Skäms folk inte att mata henne med sina tankar och drömmar som ändå aldrig ger något?
Ja jag reagerade samma som dig
Citera
2023-12-11, 20:12
Medlem
Glitterfians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Ja jag reagerade samma som dig

Det är bara så idiotiskt och tragiskt..
Citera
2023-12-11, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Glitterfian
Det är bara så idiotiskt och tragiskt..
Ja verkligen
Citera
2023-12-11, 20:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Slår vad om att hon sover på dagarna också. Skulle vilja se henne med en bebis och en treåring Hahaha

Tror ni HT och k-keboff kommer försöka med ett syskon? Nu när dom har betalat för fakturan för ha kvar krigaren i frysen!!!!!!!¡¡¡!¡!
Citera
2023-12-11, 21:02
Medlem
Luzzjes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz

Ja hon sover säkert nära lilla Larisen sover. Viktigt för mamsen att sova då!

JA NÄR BEBIS ÄR NYFÖDD - nä förlåt nu kanske jag verkar överdrivet aggressiv men jag är helt slut i huvudet på hennes liv. Jag förstår verkligen inte. Jag kanske tar en tupplur med min son ibland men hade jag JOBBAT (vilket hon SKA eftersom hon ej är föräldraledig som jag då är) så hade jag passat på när ungen sover ??? När ungen leker?? När PAPPAN passar ungen?

Nej okej förlåt, lite väl mycket caps och aggression i mitt inlägg nu, jag vet.
Citera
2023-12-11, 21:15
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi
Tror ni HT och k-keboff kommer försöka med ett syskon? Nu när dom har betalat för fakturan för ha kvar krigaren i frysen!!!!!!!¡¡¡!¡!

Nej jag tror inte att de kommer försöka med ett syskon. Det kanske känns lockande nu när de fortfarande är i bebisbubblan och dessutom går hemma båda två. När Keboff börjar jobba sen och Lara är större kommer HT inse att hon aldrig skulle orka med en bebis plus en unge på ett par år.
Citera
2023-12-11, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RuTi

Kanske. Tror att många av dessa IVF-drottningar hänger upp sig på själva kampen. De är olyckliga i grunden och tror att aaaallt kommer lösa sig om de får sitt efterlängtade lilla mirakel. Sen kommer barnet och det blir ett fett antiklimax (à la HT) eftersom det visar sig att det inte botade deras bristande personlighet eller tråkiga vardag. Tvärtom, det kanske bara gjorde det värre eftersom det innebär att de inte kan ligga och drömma på soffan hela dagen.
MEN! Då kanske allt bara kunde bli sådär bra som de alltid hoppats på om det bara kom till ett syskon! Då hade de ju varit en RIKTIG familj. Och mamma får ju återigen njuta av uppmärksamheten genom att visa upp ägglossningstest, återföringar och blasta graviditetskrämpor på instagram!
Citera
2023-12-11, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av froglegz
Kanske. Tror att många av dessa IVF-drottningar hänger upp sig på själva kampen. De är olyckliga i grunden och tror att aaaallt kommer lösa sig om de får sitt efterlängtade lilla mirakel. Sen kommer barnet och det blir ett fett antiklimax (à la HT) eftersom det visar sig att det inte botade deras bristande personlighet eller tråkiga vardag. Tvärtom, det kanske bara gjorde det värre eftersom det innebär att de inte kan ligga och drömma på soffan hela dagen.
MEN! Då kanske allt bara kunde bli sådär bra som de alltid hoppats på om det bara kom till ett syskon! Då hade de ju varit en RIKTIG familj. Och mamma får ju återigen njuta av uppmärksamheten genom att visa upp ägglossningstest, återföringar och blasta graviditetskrämpor på instagram!

Bra analys ändå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in