2025-03-03, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrebChim
Det var i region Skåne. För ett äggplock och befruktning med donerade spermier.
Jag kom aldrig till återföring, så vet inte hur mycket mer det hade kostat för det. Men tror en återföring ingick i det priset.

Wow så bra! Ingick medicinerna/sprutorna också? Otroligt hur det kan vara sån extrem prisskillnad. Kanske man ska satsa på Skåne då för syskonförsök om våra embryon inte tar sig. 😬 kanske ska tipsa Hanna om Skåne också, men hon är ju i Malmö varje helg så hon kanske redan har koll på det
Citera
2025-03-03, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Wow så bra! Ingick medicinerna/sprutorna också? Otroligt hur det kan vara sån extrem prisskillnad. Kanske man ska satsa på Skåne då för syskonförsök om våra embryon inte tar sig. 😬 kanske ska tipsa Hanna om Skåne också, men hon är ju i Malmö varje helg så hon kanske redan har koll på det

Hanna vill absolut inte ha tips, hon vet bäst själv vet du. Men testa du och bli blockad på köpet.
Citera
2025-03-03, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Hanna vill absolut inte ha tips, hon vet bäst själv vet du. Men testa du och bli blockad på köpet.

Det var ironi, har inte vågat kommentera något hos Hanna då hon hade blockat direkt. Många gånger jag fått hålla tummarna i styr när det gäller hennes inlägg. Det riktigt kliar i fingrarna ibland men än så länge har ju hållit mig. Läste dock en ifrågasättande kommentar idag angående att hon pratar alldeles för fort i sin nya reel, hon svarade som vanligt otrevligt på den kommentaren 😂
Citera
2025-03-03, 22:17
Nu har följartappet börjat efter dagens katastrofinlägg och krishantering. Hur ska HT rädda detta?
Citera
2025-03-03, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bissibooh
Det var ironi, har inte vågat kommentera något hos Hanna då hon hade blockat direkt. Många gånger jag fått hålla tummarna i styr när det gäller hennes inlägg. Det riktigt kliar i fingrarna ibland men än så länge har ju hållit mig. Läste dock en ifrågasättande kommentar idag angående att hon pratar alldeles för fort i sin nya reel, hon svarade som vanligt otrevligt på den kommentaren 😂

Ja så är det, Hanna klarar absolut inte av annat än handhjärtan. Kan inte förstå mig på det beteendet då halva nöjet med att ha följare och öppet konto är att kunna möta andras åsikter och ta till sig välformulerad kritik.

Nu är ju halva hennes följarskara köpta kinesiska konton så hon borde vara väldigt tacksam över de få riktiga följare hon har och behandla dessa väl.

Det är liksom inte normalt att en influenser ska behöva förklara vad ens reklam/samarbeten innebär eller blocka alla som frågar något. Samtidigt som man dumförklarar alla sina följare.

Vem annan än Hanna Theorin gör ens så?
Citera
2025-03-03, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tangerinescience
Nu har följartappet börjat efter dagens katastrofinlägg och krishantering. Hur ska HT rädda detta?

Hur ser siffrorna ut?
Undrar hur många som är blockade av dessa!
Alla som gillade kommentaren om att hon talade för snabbt verkar iaf ha rykt 😅
Citera
2025-03-03, 22:52
Medlem
https://nyheter24.se/bloggbevakning/...arns-gravsten/

Repostar dagens tråd på BB för de som missat eller inte orkar scrolla.
Och nej, även om någon dumskalle skrivit det i kommentarerna där så är det INTE enbart jag (krokodilen) som står för all kritik/gör socanmälningar/styr alla konton här i Hannas fb tråd 😅. Det kan nog ett hundratal andra användare här bekräfta.

Jag tycker däremot det är strålande att Hannas osmakliga content samt usla beteende mot sina följare uppmärksammas i andra forum än här. Hanna kan inte blockera alla som har en åsikt i BB tråden.

Det ryktas om att folk kring Hanna inte gillar det hon gör, och det syns i hennes content.
När såg vi mormor/farmor/kusiner etc ens nämnas?
Kevin har ju helt klart tagit ett stort steg tillbaka och vill inte längre vara med, och jag förstår honom.

Så vad finns egentligen kvar att göra content av förutom stackars Larsa som ser mer och mer missnöjd ut över att vara barnmodell (Larsa vill nog bara vara en helt vanlig 1,5 åring som har mammas fulla fokus utan en kamera i ansiktet).

Hanna är föräldraledig dvs ska ta hand om sitt lilla barn, men allt fokus finns på samarbeten och att rensa kommentarsfältet.

Med det sagt, finns inte mycket mer att säga än att Hanna nog skulle ha surat bort ett par dagar till innan hon återvände till sociala medier bara för att göra ett riktigt uselt samarbete.
Senast redigerad av FruKrokodil 2025-03-03 kl. 22:56.
Citera
2025-03-03, 22:56
Medlem
Nu får vi se när HT ska börja svara alla som berättade hur dom mådde i söndags. Känns ju lite löjligt att svara på dom tre dagar efteråt. Men idag har hon ju haft fullt upp med att trycka på blockknappen! 😆
Citera
2025-03-03, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Nu får vi se när HT ska börja svara alla som berättade hur dom mådde i söndags. Känns ju lite löjligt att svara på dom tre dagar efteråt. Men idag har hon ju haft fullt upp med att trycka på blockknappen! 😆

Hahah jaa, men Hanna skrev ju att hon inte kommer posta vad "alla" (säkert hela fem stycken) skrev "för hennes konto ska vara "inkluderande" och ingen ska vara rädd för vad den skriver 😂😂😂

Hannas inkluderande visade sig verkligen i dagens block-kalas 😂
Citera
2025-03-03, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin

😂😂😂 Humor!!!!
Citera
2025-03-03, 23:05
Medlem
Hon har tagit bort storys från tidigare idag (inte samarbetet, utan bla från när de var i trädgården, och när hon kände sig svullen i ansiktet). Jag gissar att hon är rätt sur just nu och därför tar bort.
Citera
2025-03-03, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skuggland
Hon har tagit bort storys från tidigare idag (inte samarbetet, utan bla från när de var i trädgården, och när hon kände sig svullen i ansiktet). Jag gissar att hon är rätt sur just nu och därför tar bort.

Hanna är JÄTTESUR! Hon har redan stampat i golvet ett par dar och straffat hennes oskuldsfulla förvirrade följare genom att inte visa något content från helgen. Och sen när hon måste komma åter för att lägga upp ett betalt samarbete- då minsann blir folk arga istället för att gulla med henne som vanligt när hon kör fram likbilen och pratar dödsfall som skedde för typ 10 år sen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in