https://nyheter24.se/bloggbevakning/...arns-gravsten/
Repostar dagens tråd på BB för de som missat eller inte orkar scrolla.
Och nej, även om någon dumskalle skrivit det i kommentarerna där så är det INTE enbart jag (krokodilen) som står för all kritik/gör socanmälningar/styr alla konton här i Hannas fb tråd 😅. Det kan nog ett hundratal andra användare här bekräfta.
Jag tycker däremot det är strålande att Hannas osmakliga content samt usla beteende mot sina följare uppmärksammas i andra forum än här. Hanna kan inte blockera alla som har en åsikt i BB tråden.
Det ryktas om att folk kring Hanna inte gillar det hon gör, och det syns i hennes content.
När såg vi mormor/farmor/kusiner etc ens nämnas?
Kevin har ju helt klart tagit ett stort steg tillbaka och vill inte längre vara med, och jag förstår honom.
Så vad finns egentligen kvar att göra content av förutom stackars Larsa som ser mer och mer missnöjd ut över att vara barnmodell (Larsa vill nog bara vara en helt vanlig 1,5 åring som har mammas fulla fokus utan en kamera i ansiktet).
Hanna är föräldraledig dvs ska ta hand om sitt lilla barn, men allt fokus finns på samarbeten och att rensa kommentarsfältet.
Med det sagt, finns inte mycket mer att säga än att Hanna nog skulle ha surat bort ett par dagar till innan hon återvände till sociala medier bara för att göra ett riktigt uselt samarbete.