2025-01-29, 15:00
Medlem
Jag personligen hade uppskattat mer att se video på när dom fixar, skruvar ihop mm.
Inte en före och efterbild bara som det är.
Jag följer konton där man ser var andra gör i vardagen och det känns som att H går ifrån det mer och mer.
Så trist!
Jollyroom är en ganska stor aktör och hade jag vart H så hade jag lagt betydligt med krut på reklamen.
Citera
2025-01-29, 15:10
Medlem
Stör mig sönder på hennes voiceover, hon gör de sååå dåligt! De hon pratar om har ju redan passerat i klippet för 10 sek sen..
Citera
2025-01-29, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AxlP
Stör mig sönder på hennes voiceover, hon gör de sååå dåligt! De hon pratar om har ju redan passerat i klippet för 10 sek sen..

Håller med!
Hon borde ju vara proffs vid det här laget.
Jag älskar att göra videos på IG och jag är amatör och gör det bättre. Hon tjänar 1 miljon per år.
Citera
2025-01-29, 15:33
Medlem
Klädsamt hade ju kunnat vara att byta om på Lasse också. Pyjamas hela dagen i de hemmet? Hon hade ju nyss samarbete med någon som sydde kläder..
Citera
2025-01-29, 15:39
Medlem
Check på att aldrig handla från Jollyroom nåt mer. De låg redan på min shitlist pga orimligt höga fraktkostnader men det här blir droppen.
Citera
2025-01-29, 15:41
Medlem
Jag är inte alls imponerad.
Med så många fina sponsorgrejer borde de fått till ett mysigt barnrum, känns inte alls ombonat nu.
Vad är den röda tråden? Plast?
Gardiner som ligger i en hög på golvet är verkligen olämpligt i ett lekrum.

Undrar var Jollyroom tycker om samarbetet................
Citera
2025-01-29, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissDolphin
Hon gjorde ju ett samarbete med barnkläder från Kerstins symaskin för ett par veckor sedan så jag gissar att det var det paketet hon letade efter. Det kom bara på story och finns inte sparat bland hennes inlägg. Det är nog också det enda samarbetet hon gjort i år innan detta med Jollyroom.

Nej det tror jag inte, för hon sa specifikt det var ett litet paket, men hon visade upp mycket kläder. Man får paketet i liksom ett riktigt paket också, har beställt därifrån.
Citera
2025-01-29, 15:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Jag är inte alls imponerad.
Med så många fina sponsorgrejer borde de fått till ett mysigt barnrum, känns inte alls ombonat nu.
Vad är den röda tråden? Plast?
Gardiner som ligger i en hög på golvet är verkligen olämpligt i ett lekrum.

Undrar var Jollyroom tycker om samarbetet................

Ja, och med hannes bakgrund som pluggat inredning... Saknar också en ombonad känsla i rummet. Nu känns det mest som de satt in några möbler och ställt upp några leksaker. Och ja, det är inte så svårt att fålla upp gardiner, går till och med att göra med strykjärn. Gör mycket för helhetsintrycket i sånna här fall
Citera
2025-01-29, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Nej det tror jag inte, för hon sa specifikt det var ett litet paket, men hon visade upp mycket kläder. Man får paketet i liksom ett riktigt paket också, har beställt därifrån.
Det får plats en hel del kläder till en ettåring i ett litet paket och var går gränsen för vad som är ett litet paket för HT? I den röran hon letade så var det kanske ett litet paket att hitta! 🙄
Senast redigerad av MissDolphin 2025-01-29 kl. 16:15.
Citera
2025-01-29, 16:34
Medlem
Det lilla paketet var kanske den där tavlan på embryot hon hängt in på Ls rum. Utan ram är den inte så stor. Kanske...
Citera
2025-01-29, 16:52
Citat:
Ursprungligen postat av Treesandstuff
Jag får PANIK av tvättberget!! Allt som det har kommit i kontakt med kan smitta i 14 dagar 😭 Hoppas hon tvättar av ytorna på tvättkorgen och rullvagnen, golvet mm med klorin/väteperoxid/virkon! Samt att hon vet att man måste tvätta i MINST 60 grader, helst över 70, och helst också torktumla för att få bort smitta från textilier. Det är sådant här som gör att skiten går runt hela tiden.

Hehe hon tvättar bara när elen e billig! Så den e antagligen dyr nu då hahaha
Citera
2025-01-29, 16:55
Citat:
Ursprungligen postat av HobbyMeteorologen
Jag tror nog jag med ska skaffa ett fejkkonto, för jag lackar snart ur i hennes kommentarsfält 😂 tänker att om man skriver nån gång mitt i natten så hinner ju kommentaren ligga en stund innan hon ser den

Gör det en natt när Lars napat kl. 18 så dom inte tar morgon mitt i natten.. hahaha! Risken finns ju!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in