2025-01-29, 13:44
Medlem
Jättefint rum till lilltjejen. Men det är ju inte svårt att göra ett härligt rum till sitt barn när man får allt gratis. Bara att börja möblera och greja så vips, bästa rummet.
Citera
2025-01-29, 13:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skippan123
Jättefint rum till lilltjejen. Men det är ju inte svårt att göra ett härligt rum till sitt barn när man får allt gratis. Bara att börja möblera och greja så vips, bästa rummet.

Nja, vit förvaring, träfärgad säng, rosa lampa, förvaringskorgar i ett annat mönster… fint men inte så enhetligt. Dessutom visar hon ju i början en träfärgad förbaringsmövel från ikea som inte är med i slutresultatet, var tog den vägen?
Citera
2025-01-29, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Kan nån friska upp mitt minne - skrev hon om mensvärk eller att hon faktiskt blödde där för nån vecka sen? Jag vill minnas att hon skrev att hon FÅTT mens, men blev osäker..

Ja därför blev jag förvirrad när jag skrev imorse.
Men hon har haft mens eller klagade förra veckan för hon blödde så kraftigt men nu vips så har den kommit igen.
Så konstig sak att ljuga om hon har fått sin mens som om vi bryr oss men det som är relevant är att hon ljuger så öppet 😂
Citera
2025-01-29, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussi14
Och där blev jag blockad av 😄
Jag frågade helt neutralt att jag blev förvirrad och inte riktigt hängde med pga hon klagade för typ 1v sedan kring rikliga blödningar + reklam för menstrosor.

Kommentera du eller skrev du ett DM till henne?
Fattar hon inte att hon tappar följare om hon blockar allt och alla? 😂
Citera
2025-01-29, 14:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Kommentera du eller skrev du ett DM till henne?
Fattar hon inte att hon tappar följare om hon blockar allt och alla? 😂

Jag skrev en kommentar under en annan kommentar, men ja min kommentar är ju borta och jag blockad ( men det var bara mitt fake konto 🙊 )
Citera
2025-01-29, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Ja därför blev jag förvirrad när jag skrev imorse.
Men hon har haft mens eller klagade förra veckan för hon blödde så kraftigt men nu vips så har den kommit igen.
Så konstig sak att ljuga om hon har fått sin mens som om vi bryr oss men det som är relevant är att hon ljuger så öppet 😂

Så ljög hon då eller ljuger hon nu? Och VARFÖR??
Citera
2025-01-29, 14:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tussi14
Jag skrev en kommentar under en annan kommentar, men ja min kommentar är ju borta och jag blockad ( men det var bara mitt fake konto 🙊 )
Jag tror nog jag med ska skaffa ett fejkkonto, för jag lackar snart ur i hennes kommentarsfält 😂 tänker att om man skriver nån gång mitt i natten så hinner ju kommentaren ligga en stund innan hon ser den
Citera
2025-01-29, 14:29
Medlem
Varför inte göra färdigt rummet helt innan hon lägger ut det? Speciellt om det va för ett samarbete, blir ju betydligt snyggare resultat om rummet faktiskt är färdigt med matta mm. H verkar inte kunna hantera en deadline. Okej att dom blev sjuka nu i helgen men jag tvivlar på att dom bara hade ett par dagar på sig att filma samarbetet? Hon måste ju ha haft nya möblerna och leksakerna hemma innan dom blev sjuka. Men hon fixar det i absolut sista sekund och hinner inte ens klart..

Och INGENTING fick man se i stories under tiden dom fixade med rummet, alltså hon är så dålig på sitt jobb.
Senast redigerad av FruPelargon 2025-01-29 kl. 14:35.
Citera
2025-01-29, 14:32
Medlem
Inte ens Ls rum klarade sig ifrån en bukett med fejkblommor 🤭
Citera
2025-01-29, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruPelargon
Varför inte göra färdigt rummet helt innan hon lägger ut det? Speciellt om det va för ett samarbete, blir ju betydligt snyggare resultat om rummet faktiskt är färdigt med matta mm. H verkar inte kunna hantera en deadline. Okej att dom blev sjuka nu i helgen men jag tvivlar på att dom bara hade ett par dagar på sig att filma samarbetet? Hon måste ju ha haft nya möblerna och leksakerna hemma innan dom blev sjuka. Men hon fixar det i absolut sista sekund och hinner inte ens klart..

Allt blev ju kaos med den där flytten. Hon letade efter ett litet paket en gång hon skulle ha till ett samarbete, men det har man ju inte fått se så jag antar hon fick maila sin uppdragsgivare och erkänna det.
Citera
2025-01-29, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av discodansrock
Nja, vit förvaring, träfärgad säng, rosa lampa, förvaringskorgar i ett annat mönster… fint men inte så enhetligt. Dessutom visar hon ju i början en träfärgad förbaringsmövel från ikea som inte är med i slutresultatet, var tog den vägen?
Håller med, väldigt spretig inredning.
Den där hurtsen i olika nivåer fanns innan den stora omvandlingen av rummet så den ska väl inte vara kvar i nya rummet. Har väl flyttat ner till lekhörnan 🤔
Citera
2025-01-29, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Allt blev ju kaos med den där flytten. Hon letade efter ett litet paket en gång hon skulle ha till ett samarbete, men det har man ju inte fått se så jag antar hon fick maila sin uppdragsgivare och erkänna det.
Hon gjorde ju ett samarbete med barnkläder från Kerstins symaskin för ett par veckor sedan så jag gissar att det var det paketet hon letade efter. Det kom bara på story och finns inte sparat bland hennes inlägg. Det är nog också det enda samarbetet hon gjort i år innan detta med Jollyroom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in