Citat:
Jag har själv genomgått ivf efter flera års barnlöshet och har under alla år jobbat på som vanligt. Vår läkare på kliniken rådde oss att fortsätta leva livet precis som vanligt under processen för att inte förlora oas själva helt och hållet. Det är tufft, både att genomgå ivf och vara gravid men vissa av dessa ivf influensers verkar va nära döden av trötthet och åkommor.Och efter jobbet så tar han tvätten och masserar hennes fötter medans hon går hemma hela dagarna (innan hon var gravid). Hon är extremt lat och ego, och nu när hon är gravid är hon så extremt självgod och nästan lite spydig. Jag har massvis med kollegor som haft problem med att få barn därav 2 som genomgått ivf i 7-8 år. Jobbat heltid har dom gjort och aldrig betett sig som Hanna som tror att hon jobbar för att hon spelar in lite till Instagram. Stackars Kevin. Han kommer nog inte lämna henne för han kommer nog inte kunna hitta någon ny tjej alls.
En sak som stör mig hos Hanna är att hon verkar inte va så genuint tacksam över att de faktiskt nu ska bli föräldrar utan hon verkar mest va uppe i hela influenserlivet med gratisprylar och uppmärksamhet.
Givetvis förtjänar de att äntligen få sitt barn men det är ändå nåt som skaver när hon mellan besök hos barnmorskan clickbaitar om uppdateringar om ev igångsättning och slänger in samarbeten kors och tvärs.
Jag har liksom inget riktigt förtroende för henne.