2024-02-17, 17:59
Medlem
Då var H:s balkong med alla plastväxter invigd för året…
Citera
2024-02-17, 19:14
Medlem
Varför känns det som en och samma person kommenterar och vevar halvt ihjäl sig under typ 23 nya olika användare?
Citera
2024-02-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skurrish
Varför känns det som en och samma person kommenterar och vevar halvt ihjäl sig under typ 23 nya olika användare?

Har ju varit en del senaste dagarna… skulle kunna vara en och samma person eller ett fåtal som gått ihop. Vänner/familj till H eller F?
Citera
2024-02-17, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KrakelSpektakel93
Har ju varit en del senaste dagarna… skulle kunna vara en och samma person eller ett fåtal som gått ihop. Vänner/familj till H eller F?

Samma hetsiga osammanhängande sätt att formulera sig, känns även som en generator slumpat namnen. Nån dåre som vill ha uppmärksamhet, känns ärligt mest som ett störigt bakrundsljud. Men de hjälper ju att driva tråden till en av de mest aktiva på fb så är det nån byhålaförmåga med knytningar till nån av flunsisarna lämnar ju hissen knappt källarplan…
Citera
2024-02-17, 20:53
Medlem
Var det bara jag som räknade antalet korvar Fanni hade på grillen idag?
Med tanke på att det bara skulle vara hon och sina föräldrar så var det väldigt mycket korv. Vet inte hur många varmkorvar en normal människa äter men jag äter max två och det fanns väldigt många fler, så gissar att Linux får sitta i hundkojan och vara med på ett hörn ändå..
Citera
2024-02-17, 21:01
Medlem
Undra om det är cola i glaset eller om Hanna har köpt en flaska (bag in box) vin!
Citera
2024-02-17, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Med tanke på att det bara skulle vara hon och sina föräldrar så var det väldigt mycket korv. Vet inte hur många varmkorvar en normal människa äter men jag äter max två och det fanns väldigt många fler, så gissar att Linux får sitta i hundkojan och vara med på ett hörn ändå..

Jag reagerade med på det, sen har hon ju dessutom ringlat senapen på korven som ett S.

Linus namn innehåller ju S, det kan ju inte vara en slump? 🤔
Senast redigerad av Swissphone88 2024-02-17 kl. 21:07.
Citera
2024-02-17, 21:22
Medlem
Citat:

Eller så hade de med sig ett paket med grillkorv och lade på alla.

Efter alla spekulationer, som vi ännu inte vet om de stämmer, så kanske L känner att han oavsett vill hålla sig utanför sociala medier.
Citera
2024-02-17, 21:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld
Undra om det är cola i glaset eller om Hanna har köpt en flaska (bag in box) vin!

Hade jag vart henne så skulle det vara en bag in box men tror mer på cola med vaniljsmak ala Dollarstore..
Citera
2024-02-17, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalvansWorld

Det här är alltså tjejen som köper Bubbliz när hon och Katjoff har något alldeles särskilt att fira… you do the math 😅
Citera
2024-02-17, 23:25
Medlem
Med tanke på senaste bilden Hanna lade upp på Lars så har vi iaf fått svar på att Lars gärna ligger med bakskallen rätt ner i backen och gärna vänder/sover på en sida.

Mycket avskavt hår..

Så Hanna, kom igen- NACKTRÄNING!!
Citera
2024-02-18, 00:18
Medlem
Citat:
Med tanke på senaste bilden Hanna lade upp på Lars så har vi iaf fått svar på att Lars gärna ligger med bakskallen rätt ner i backen och gärna vänder/sover på en sida.

Mycket avskavt hår..

Så Hanna, kom igen- NACKTRÄNING!!

Min bebis har ännu värre avskavt, det har nog inte så mycket med magträning att göra faktiskt. De sover ju ändå många timmar på ett dygn och ligger därmed ner 😜 Min lilla är jämngammal med Lars men vänder sig själv från rygg till mage så ligger sällan på rygg vakentid.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in