Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Okej så gammal, då är hon efter i utvecklingen då hon bara väger 4,3 kilo och inte visar några som helst tecken på att hänga med vad som händer runtomkring.
Bebisens tomma ögon påminner lite om baby Hailey (hon som misshandlades till döds för ett par år sedan av sina föräldrar som också lade ut ungen på IG från att hon tog sitt första andetag).
Nu säger jag absolut inte att någon av HT eller KrejsiKeboff misshandlar barnet sitt, de kanske helt enkelt inte vet hur ofta en baby ska ha mat och vad som är normalt (naturliga urvalet dvs).
Disneyfilmer kanske går före att mata och stimulera babyn..
Citat:
Ursprungligen postat av
FruKrokodil
Okej så gammal, då är hon efter i utvecklingen då hon bara väger 4,3 kilo och inte visar några som helst tecken på att hänga med vad som händer runtomkring.
Bebisens tomma ögon påminner lite om baby Hailey (hon som misshandlades till döds för ett par år sedan av sina föräldrar som också lade ut ungen på IG från att hon tog sitt första andetag).
Nu säger jag absolut inte att någon av HT eller KrejsiKeboff misshandlar barnet sitt, de kanske helt enkelt inte vet hur ofta en baby ska ha mat och vad som är normalt (naturliga urvalet dvs).
Disneyfilmer kanske går före att mata och stimulera babyn..
Nej men detta var den elakaste kommentaren jag läst! Vad är man för människa när man sitter och skriver såna här genomvidriga kommentaren om främmande människor på nätet? Det du skriver är ju dessutom rena lögner, finns flera bilder på Hannas Instagram där man ser hur bebisen tittar på sina föräldrar. Tycker Lara verkar vara ett väldigt älskat barn som har två trygga och fina föräldrar. Lata verkar få massor av närhet och kärlek av sina föräldrar, finns ju flera bilder där de har henne i famnen och sjunger för henne, gosar med henne, där hon sover på någon av föräldrarna osv.
Tycker du ska fundera på varför du provoceras så mycket av Hanna? Förmodligen känner du dig på något vis underlägsen henne, eller att hon har något som du saknar. Kanske bäst att blocka Hanna ifrån din Instagram.om hon provocerar dig så mycket? Verkar ju inte klokt att du spenderar så mycket av din fritid på att följa influencers som du inte ens gillar?