2024-11-08, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Ehhh utan att veta så tror jag att influensers likt Kenza tar ut BRA mycket mer än så i utdelning och lön. Hon tjänar ju så mycket på något samarbete typ…? Plus alla andra jobb hon gör och podd osv osv. Jag tror de största influenserna tar ut miljoner om året!

Och hennes samarbeten är INTE ”skitbra”…….
Nej skitbra är dom inte men de börjar bli bättre. Men det är en bra bit kvar till skitbra 😁
Citera
2024-11-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tys1medd1g
Ellehur. Hennes samarbeten är skitbra nu och det har varit rolig uppdatering på senaste. Tycker ändå att det är häftigt att hon utan att ta proffsiga bilder som till ex kenza ändå tar ut lika mkt i lön varje månad som henne. Hur häftigt är inte det? Låter som en gammal imponerad kärring men så är inte fallet haha. Jag vet att just den här penga biten får många utav er att skriva här dagligen men det ni gör ger nog henne mer push i H utveckling som influencer. Det syns på senaste också. Jag vet att det svider att tjäna så mkt pengar på sociala medier men H är inte den enda där ute. Hon tog absolut fart med hjälp av hennes ivf resa och ofrivilliga brnlöshet men följarna är ändå där för att stanna och engagemanget säger ju ändå allt. Återigen, bra jobbat H.

Hahahah samma lön som Kenza?!?! Skojar du?? Lätt googling säger att Kenza plockade ut ca 7,3 mille förra året. Alltså 608k i månaden.
Snälla lägg ner bara.
Citera
2024-11-09, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Hahahah samma lön som Kenza?!?! Skojar du?? Lätt googling säger att Kenza plockade ut ca 7,3 mille förra året. Alltså 608k i månaden.
Snälla lägg ner bara.

Sååååå provocerad du blev. Förståeligt, du tjänar en bra bit ifrån I know. Hon får ändå 80 lax i brutto. Varje månad. DET är något. Skitbra elr skitdåliga samarbeten. Pengarna rullar iaf in. Det är det viktiga. Anställd eller drar in i bolaget, pengarna rullar iallafall in. How crazy is that. Det är min fråga. Det är så många incluencers där ute som gör sjukt dåliga jobb men tjänar MASSOR varje månad. Med bara 50.000 följare och dem drar in närmare 100 lax i månaden. På att vara tråkiga, ja. Men det är det folk vill se. Tråkigt. Slarvigt. Normalt. Inte bara massa lyx hela tiden. Inte massa prada väskor elr chanel. Utan dollarstore besök. Ikea besök. Rusta tips. För det är det vi vanliga har råd med.
Citera
2024-11-09, 01:25
Medlem
Citat:
Sååååå provocerad du blev. Förståeligt, du tjänar en bra bit ifrån I know. Hon får ändå 80 lax i brutto. Varje månad. DET är något. Skitbra elr skitdåliga samarbeten. Pengarna rullar iaf in. Det är det viktiga. Anställd eller drar in i bolaget, pengarna rullar iallafall in. How crazy is that. Det är min fråga. Det är så många incluencers där ute som gör sjukt dåliga jobb men tjänar MASSOR varje månad. Med bara 50.000 följare och dem drar in närmare 100 lax i månaden. På att vara tråkiga, ja. Men det är det folk vill se. Tråkigt. Slarvigt. Normalt. Inte bara massa lyx hela tiden. Inte massa prada väskor elr chanel. Utan dollarstore besök. Ikea besök. Rusta tips. För det är det vi vanliga har råd med.

Det enda jag blev provocerad av var att du skrev att ht tjänar lika mycket som Kenza. Tönt.
Citera
2024-11-09, 02:33
Medlem
Citat:

Det är det folk vill se? Absolut, vissa, men inte många i jämförelse. Stora influensers tjänar tio gånger mer än Hanna? Stora influensers har AKTIEBOLAG och arbetar inte med Frilans Finans. Att du ens jämför henne med stora namn som Kenza är ju pinsamt. Jag tycker inte pengarna stora influensers ELLER Hanna tjänar är rimliga men snälla jämför inte småstads-WT-Hanna med riktiga affärskvinnor.

Med det sagt är det självklart provocerande att personer som inte nämnvärt bidrar till samhället (och till och med såna som är så dåliga på sitt jobb) kan tjäna nästan dubbelt så mycket än mig själv som har ett samhällsbärande jobb. Men det är inte direkt därför jag sitter här inne, av avundsjuka. Hela influenserbranchen är ju sjuk. Det är inte direkt bara Hanna man skulle välja att gå på då…
Citera
2024-11-09, 04:49
Medlem
HTt så jävla lat så hon inte ens orkar skapa ett aktiebolag utan fakturerar via frilans som kostar massor
Citera
2024-11-09, 08:35
Medlem
Citat:
Ellehur. Hennes samarbeten är skitbra nu och det har varit rolig uppdatering på senaste. Tycker ändå att det är häftigt att hon utan att ta proffsiga bilder som till ex kenza ändå tar ut lika mkt i lön varje månad som henne. Hur häftigt är inte det? Låter som en gammal imponerad kärring men så är inte fallet haha. Jag vet att just den här penga biten får många utav er att skriva här dagligen men det ni gör ger nog henne mer push i H utveckling som influencer. Det syns på senaste också. Jag vet att det svider att tjäna så mkt pengar på sociala medier men H är inte den enda där ute. Hon tog absolut fart med hjälp av hennes ivf resa och ofrivilliga brnlöshet men följarna är ändå där för att stanna och engagemanget säger ju ändå allt. Återigen, bra jobbat H.

Att Hanna skulle vara skitbra var väl ändå en överdrift, har svårt att se det bra i hennes samarbeten.
De flesta av oss var här på flashback långt innan hennes inkomst kom fram så din teori ang det håller inte. Däremot kanske många kommit till för att de inte kan fatta att hon tjänar de pengarna hon gör.
Citera
2024-11-09, 13:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blomkvasten22
Att Hanna skulle vara skitbra var väl ändå en överdrift, har svårt att se det bra i hennes samarbeten.
De flesta av oss var här på flashback långt innan hennes inkomst kom fram så din teori ang det håller inte. Däremot kanske många kommit till för att de inte kan fatta att hon tjänar de pengarna hon gör.

Ska bli ytterst spännande att se om hennes inkomst håller samma nivå 2024. Jag har svårt att tro det men jag kanske har fel.
Citera
2024-11-09, 14:19
Medlem
S.L som inte ens har hälften så många följare har AB, till och med hyra lokal för att kunna arbeta med allt runtomkring sitt AB, hon är inspirerande tycker jag. Kunde inte H pratat med henne och lärt sig något?

Och S har dessutom ett vanligt jobb också.
Citera
2024-11-09, 15:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unicornsbelike
S.L som inte ens har hälften så många följare har AB, till och med hyra lokal för att kunna arbeta med allt runtomkring sitt AB, hon är inspirerande tycker jag. Kunde inte H pratat med henne och lärt sig något?

Och S har dessutom ett vanligt jobb också.

Och utöver det har SL även ett barn till, en hund, flera katter, hönor, hus med stor trädgård m.m. som hon roddar på ett fantastiskt sätt! 🥰😊
Citera
2024-11-09, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AldrigNojd
Ska bli ytterst spännande att se om hennes inkomst håller samma nivå 2024. Jag har svårt att tro det men jag kanske har fel.
Jo något år till går det nog men sen blir det svårt om hon tappar som innan plusset och missfallet
Citera
2024-11-09, 21:11
Medlem
Följarna har börjat minska igen.
Är det därför Hanna mår så dåligt eller kan det vara en fl depression som folk varit inne på sen månader tillbaka?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in