Citat:
Ursprungligen postat av
uzw
Det m hnda att jag r barnslig som tycker det r konstigt, alternativt barnsligt att vuxna mnniskor, speciellt mn dricker Oboy.
Tycker emellertid det knns jvligt ofrscht, sliskigt, och ven lite white trash den ideella lyxfllandeltagaren ser jag absolut framfr mig som en storkonsument av just Oboy, bland allt annat skit man kan vara storkonsument av.
Inte minst r ju Oboy ngot som r tillverkat fr barn specifikt, inbillar jag mig iallafall. Det r bara socker, socker, socker, och mera socker. Utslppet av insulin gr p hgvarv. Kan inte ta en vuxen mnniska serist som p fullaste allvar startar dagen med att klunka ett glas/kopp Oboy, istllet fr kaffe eller vad fan man n nu vljer att dricka, och sen r stolt ver det
Personligen s lskade jag exempelvis Kinders chokladkakor nr jag var liten, (sta som bara fan) men skulle aldrig f fr mig att ta skiten idag. Samma gllande Oboy, bda r strt sta, vilket r ngot som barn gillar, dock ngot man oftast vxer ifrn senare.
Dricker folk skiten p riktigt? Eller r det bara jag som ftt en skev bild av hur det verkligen ligger till med svenskarnas oboydrickeri? Dricker du det? Isfall nr p dagen? Varfr?
Nu dricker inte jag oboy och har inte gjort det p ett 20 tal r. Men jag kan ju sga s hr mycket att r det ngot som r white trash s r det att g runt och bry sig i vad andra mnniskor gr. Precis som du gr just nu vad gllande folks oboy drickande.
Det r precis sdana mnniskor som dig som gr att det gr en jvla massa dokuspor p TV hela dagarna och har gjort de senaste 40+ ren. Folk som gr igng och gr ls p andras vad det nu n r, lets dance, fatest looser, idol, big brother, ngon jvel dricker oboy, bla bla och nnu mer fucking bla. S dr har du det, white trash snubben.