Citat:
Ursprungligen postat av
uzw
Det må hända att jag är barnslig som tycker det är konstigt, alternativt barnsligt att vuxna människor, speciellt män dricker Oboy.
Tycker emellertid det känns jävligt ofräscht, sliskigt, och även lite white trash… den ideella lyxfällandeltagaren ser jag absolut framför mig som en storkonsument av just Oboy, bland allt annat skit man kan vara storkonsument av.
Inte minst är ju Oboy något som är tillverkat för barn specifikt, inbillar jag mig iallafall. Det är bara socker, socker, socker, och mera socker. Utsläppet av insulin går på högvarv. Kan inte ta en vuxen människa seriöst som på fullaste allvar startar dagen med att klunka ett glas/kopp Oboy, istället för kaffe eller vad fan man än nu väljer att dricka, och sen är stolt över det…
Personligen så älskade jag exempelvis Kinders chokladkakor när jag var liten, (söta som bara fan) men skulle aldrig få för mig att äta skiten idag. Samma gällande Oboy, båda är stört söta, vilket är något som barn gillar, dock något man oftast ”växer ifrån” senare.
Dricker folk skiten på riktigt? Eller är det bara jag som fått en skev bild av hur det verkligen ligger till med svenskarnas oboydrickeri? Dricker du det? Isåfall när på dagen? Varför?
Nu dricker inte jag oboy och har inte gjort det på ett 20 tal år. Men jag kan ju säga så här mycket att är det något som är white trash så är det att gå runt och bry sig i vad andra människor gör. Precis som du gör just nu vad gällande folks oboy drickande.
Det är precis sådana människor som dig som gör att det går en jävla massa dokusåpor på TV hela dagarna och har gjort de senaste 40+ åren. Folk som går igång och går lös på andras vad det nu än är, lets dance, fatest looser, idol, big brother, någon jävel dricker oboy, bla bla och ännu mer fucking bla. Så där har du det, white trash snubben.