2024-06-15, 22:49
Medlem
lön för avdelningsansvar i butik?

Tja!

Hur mycket tjänar en avdelningsansvarig på t.ex. ICA, Coop, willys ? Fast summa eller tillägg på timlön?Skriv gärna vilken avdelning samt butikskedja det gäller...
Citera
2024-06-16, 11:22
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Tråd inklistrad.

Mod.
Citera
2024-06-19, 21:00
Medlem
Lön som innesäljare

Vad kan man tänkas ha för lön som innesäljare?

Det är på en industri inom gjuteribranschen i mellansverige. Man vårdar både befintliga kunder och bearbetar nya. Har fått förfrågan om jag är intresserad av en sådan tjänst. Har ingen tidigare erfarenhet men har blivit erbjuden pga "rätt personlighet".
Citera
2024-06-19, 21:26
Avstängd
Adelaides avatar
Timlön på typ 120 och eventuell provision. Sälj-jobb blir man inte rik på.
Citera
2024-06-19, 21:29
Medlem
Mellan 33000 - 42000 enl unionen.
Citera
2024-06-20, 10:01
Moderator
Pontiac-Garages avatar
Tråd inklistrad.

Mod.
Citera
2024-06-25, 03:07
Medlem
Tjuvkopplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jailhouserock
Säg att du har fått erbjudande på liknande tjänst och hade viljat ha 220kr i timmen. Alla pris är alltid föreslagna pris, så nöjer du dig med runt 200kr.

Osannolikt att du inte skulle få någon höjning alls om du motiverar och värmer upp arbetsgivaren, måste bara ta dialogen också

Svårt då det är nischat. Men jag hade en bra dialog och min arbetsgivare var på gott humör så det gick bara bra. Tack för hjälpen!
Citera
2024-08-10, 22:42
Medlem
Skorpan91s avatar
Hur kan ständig natt inom industri (teknikavtalet) egentligen bara ha 37kr ob?
Det är ju skit (?) Missar jag något?
Citera
2024-08-13, 09:23
Medlem
Borde jag gå ur Handels?

Just nu jobbar jag på Samhall och kommer plugga nästa hösttermin. Risken att bli arbetslös tills dess är i princip noll.
De har fyra försäkringar hemförsäkring, inkomstförsäkring, olycksfallsförsäkring och barn försäkring. Jag har inga barn, min inkomst ligger under gränsen för försäkringen,den största risken för olycka är till och från jobbet men där är jag redan försäkrad via jobbet. Jag har en bostadsrättsförsäkring, vet inte om det är en hemförsäkring eller komplement men det lär inte kosta mycket att fixa en annars.
Sen har dom erbjudanden av typ 20% på spa vecka vid någonstansistan. Men dom har jag inte utnyttjat på fem år och lär inte göra det framöver heller.
Så vad får jag för mina 600 spänn per månad egentligen?
Är det något jag missat?
Citera
2024-08-13, 09:31
Medlem
Villk samhall sparka någon sparkar dom de som ej är med i facket först
Citera
2024-08-13, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Villk samhall sparka någon sparkar dom de som ej är med i facket först

Man kan inte bli uppsagd från Samhall
Citera
2024-08-13, 09:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fuskenstein
Just nu jobbar jag på Samhall och kommer plugga nästa hösttermin. Risken att bli arbetslös tills dess är i princip noll.
De har fyra försäkringar hemförsäkring, inkomstförsäkring, olycksfallsförsäkring och barn försäkring. Jag har inga barn, min inkomst ligger under gränsen för försäkringen,den största risken för olycka är till och från jobbet men där är jag redan försäkrad via jobbet. Jag har en bostadsrättsförsäkring, vet inte om det är en hemförsäkring eller komplement men det lär inte kosta mycket att fixa en annars.
Sen har dom erbjudanden av typ 20% på spa vecka vid någonstansistan. Men dom har jag inte utnyttjat på fem år och lär inte göra det framöver heller.
Så vad får jag för mina 600 spänn per månad egentligen?
Är det något jag missat?

600? Va har du för inkomst. Jag betalar 224:- plus A-kassa 138:-
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in