DU kan väl inte ha missat att donalds inte alls är neutral?
Det beror vem hen talar framför och vad som kommer ut.
Är det religösa dårar, så är det abortförbud som gäller, och är det mer progressiva så är det 16 veckor.
Sen sure han sade att hen tyckte delstaterna ska sköta detta och i ett försök att smita frågan och pga han kommer aldrig klara av en diskussion om vad han vill ska gälla och just för donalds kan inte besöätmma sig.
Så nej, neutral är svaret inte ens nära.
Dock när frågan verkligen sätter fart in i politiken, så misstänker jag rätt starkt att pollsen kommer reflektera detta.
Och detta för vi redan vet att abortförbud är mycket opopulärt även i republikanerna.
donalds har ingen sakpolitik, så hur hen ska sätta in en stöt med något hen inte har, jag vet inte ens hur det ska gå till.
Så jag förväntar mig de traditionella one-threeliners av donalds, och det är inte nog för ett ekonomisk politik.
Sen har vi inte än förstått varför alla dessa republikanska förluster i småvalen inte syns i pollsen, för här ser vi gigantiska förluster och förluster i områden som normalt republikaner vinner.
Och sen har vi hur kandidater i primaries tar +20% av donalds, och som droppat ut för två månader sedan.
Det är inget heller vi ser i pollsen, men det berättar ett stort missnöje mot donalds.
För normalt i detta läge så brukar primaries väljaren sluta upp bakom den som är kvar, dock såg man inte detta med donalds som tappar +20% till en kandidat som inte ens är med längre
Detta är också anledningen till jag säger polls är helt menlösa idag att göra slutsatser med, jag skulle säga den som ger en slutsats att donalds aldrig kan förlora pga av pollsen ser ut nu.
Den misstänker jag reda tror donalds kommer förlora och grundar för ropa valfusk valfusk valfusk och kolla på bevisen och pollsen och donalds kunde inte förlora.