Citat:
Ursprungligen postat av
shitlibs
Vad baserar du detta på? Allting talar emot dig? Att du vill att Biden ska vinna förändrar ju knappast siffrorna? Trump är snart president igen.
Grundar det på att väljare som står i valet mellan en sex förbrytare och en ostraffad kandidat, troligtvis röstar på den vanliga kandidaten. Historien talar ju för det.
Lägg där till att pres Biden har 50 valkontor och 500 precinct captains Samt en armé av dörr lnaflare medan Trump har ett kontor i palm beach och stängde sitt sista i en swing states.
Bidens fördelar
Biden har miljarder i kassan och Trump nära nog noll. Här är jag lite tveksam då Donald påstår sig fått in 200 milj dollar men ingen kan bekräfta detta.
Trumps fördelar
Donald säger sig ha 8 miljarder dollar i banken och samtliga c-grade pollsters visar att han leder bland registered voters.
Utmaning
Ifall majoriteten av B-grade polls (B+) av likely voters börjar peka på att Trump leder efter labor day och framåt så kan jag stolt säga att jag har fel.
Kvalitativa mätningar gjorda med kontroll grupper och utan viktning (googla detta) av likriy voters är b grade och uppåt
Kommer du kunna säga samma sak om de istället pekar på en Biden ledning?
Eller är allt riggat av deep state då?
i en fungerande demokrati kan man inte bara ha inställningen att val har gått rätt till när ens kandidat har vunnit