2023-10-29, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Nei. Men det er jo ikke så stort dette miljøet i og rundt disse 3 pågrepne fra HF. Selv om Ben R ikke er siktet, så er han likefult nært knyttet til de tre (har i allefall vært). Jeg er jo 100% på at Ben R vet nøyaktig hva som har skjedd og hvorfor. Når vi nå vet at det var MA som var med Jonas hjem til Ben R da han ringte snuten, så er det lett å tenke at det bare er en hat sammenheng her. Enda lettere å forstå dersom ryktene stemmer at det var KØS som var hjemme hos Ben R den kvelden.

Det er én ting. Men som jeg skriver så får jeg ikke dette til å rime med at motivet er sjalusi... Men det tror jeg jo heller ikke at det er. Så jeg skal slutte å lure på det.
Citera
2023-10-29, 22:06
Medlem
Hvilke andre drapssaker (evt andre saker) har politiet (og media) vært så sparsomme med informasjon?

Hva er isåfall fellesnevneren for disse sakene?
Citera
2023-10-29, 22:16
Medlem
Citat:
Nei. Men det er jo ikke så stort dette miljøet i og rundt disse 3 pågrepne fra HF. Selv om Ben R ikke er siktet, så er han likefult nært knyttet til de tre (har i allefall vært). Jeg er jo 100% på at Ben R vet nøyaktig hva som har skjedd og hvorfor. Når vi nå vet at det var MA som var med Jonas hjem til Ben R da han ringte snuten, så er det lett å tenke at det bare er en hat sammenheng her. Enda lettere å forstå dersom ryktene stemmer at det var KØS som var hjemme hos Ben R den kvelden.

Hvem er Ben R? Å hva er linken?
Citera
2023-10-29, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Hvem er Ben R? Å hva er linken?
Ben Redik. Søk på sjeik
Citera
2023-10-29, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Ben Redik. Søk på sjeik

Takk, det jeg tenkte etter å lese noen ekstra ganger - henger med nå
Citera
2023-10-29, 23:39
Medlem
Håper denne saken blir tatt opp en gang i podcasten" på innsiden av psycho hoder" så de kan drodle høyt rundt hva som kan ha drevet disse folka og de ulike rollene de kan ha hatt. Anbefaler denne podcasten om det er lov
Citera
2023-10-30, 00:47
Medlem
Citat:
Følger deg 100% på ar Ben R har full oversikt. Navnet og diskusjonen om han her inne har ufortjent stilnet veldig siste 2 uker etter at et det ble forsøkt diktert at han skulle fredes. Jeg klarer ikke å slippe han i ligningen her wse. Mulig han lever stille, rolig og ligger lavt, men på bakgrunn av bekjentskapskretsen hans, så er jeg overbevist om at han sitter på mye info om både bakgrunn og hendelsesforløp.
Citera
2023-10-30, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BikerMom
Ny her inne.

Er nok denne saken du refererer til:
https://www.reavisa.no/2023/03/30/narko-razzia-i-re/

Ja den saken der ja
Citera
2023-10-30, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gultaxi
Er det noen sammenheng her, når du sier stilt i ett år før det tar seg opp rundt JAH?

Det er sammenfallende på tid i alle fall. Men om det er sammentreff eller sammenheng regner jeg med at OP har mer på. Kanskje noen her og?
Citera
2023-10-30, 00:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Følger deg 100% på ar Ben R har full oversikt. Navnet og diskusjonen om han her inne har ufortjent stilnet veldig siste 2 uker etter at et det ble forsøkt diktert at han skulle fredes. Jeg klarer ikke å slippe han i ligningen her wse. Mulig han lever stille, rolig og ligger lavt, men på bakgrunn av bekjentskapskretsen hans, så er jeg overbevist om at han sitter på mye info om både bakgrunn og hendelsesforløp.

Ja, helt sikkert. Det var en bruker her inne for en tid siden som skrev at Ben R har ligget lavt, men er skyldig i "noe" herverk.

Brukeren har publisert ting her i forumet som har vært ukjent for offentligheten, som senere har vist seg å stemme. Mener det var brukeren "skrulle", men er ikke helt sikker. Gidder ikke søke det opp.
Citera
2023-10-30, 01:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Er vell dette bildet det refereres til, ble litt overasket da jeg så det på vg
https://imgur.com/a/GGqNoxR

Homo Mads Arne bilde

Edit: så ikke at det allerede var delt
Senast redigerad av Generell1 2023-10-30 kl. 01:19.
Citera
2023-10-30, 01:14
Medlem
Citat:

Jupp tror det er her det ligger! KØS synes vell at MA og J var litt for tøffe da de møtte opp.. Kanskje sa at de ikke kom til og gi seg før de skyldige var tatt eller lignende. Uten å vite KØS var bak, men bare misstenke Ben R, samtidig som de pratet med KØS
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in