Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-10-29, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nn4
Dette har sikkert vært oppe her og. Men ikke fått det med meg.
Hva tror folk om sammenhenger? Kanskje helt tilfeldig.
Det spekuleres i at miljøet klikket da den kontainern i «operasjon carbon» ble rullet opp. Og en person fikk 7 år i fengsel for dette. Hvem var denne som ble dømt?
Da hadde det vært ca ett års pause med hærværk og trakassering. Når dommen falt startet det opp igjen med økt intensivitet. Og alvorlighetsgrad. Vold, trusler og hærværk.
Kan dette, eller rykter rundt dette ha ført til taggingen av «Tyster J*nas og Homo *rne» det var jo tross alt to navn som ble tagget.

Er det noen sammenheng her, når du sier stilt i ett år før det tar seg opp rundt JAH?
Citera
2023-10-29, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliblepear
Helt sikker på at både Homo A og Homo MA har vært tagget, og nesten helt sikker på at Homo M også var en variant.

Takk igjen👍
Ble nysgjerrig da det er to politimenn fra Hønefoss som heter M*ds og *rne.
Citera
2023-10-29, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dimsi
Takk👍
Oppfølgingsspørsmål: M*ds og *rne hver for seg i tagginger, eller begge navn i samme tagging?

Hvertfall hver for seg.
Citera
2023-10-29, 21:27
Medlem
Citat:
Takk igjen👍
Ble nysgjerrig da det er to politimenn fra Hønefoss som heter M*ds og *rne.

Her jeg har det fra, langt tilbake i tråden. Mener også det var Homo MA som var tagget på et bilde en av avisene (VG?) glemte å sladde i en video de publiserte, men det kan være feil, altså.

Citat:
Ursprungligen postat av Heeraa
Sto homo Mats på haldenjordet.

Og tyster Jonas og Homo Mads Arne på Steinsåsen.

Homo Arne sto også nede ved Shjongslund.
Citera
2023-10-29, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3699-3799
Hvertfall hver for seg.

Noen steder sto det kun tyster J, andre steder var det kombinasjoner av tyster j sammen med enten homo M, homo A eller homo MA.

Det er svogeren til J det siktes til. Det jeg ikke forstår (nå etter vi vet hvem mgm's er) er hvorfor han ble dratt inn så mye at hans navn også ble tagget overalt. Skjønner ikke hvor han kommer inn hvis dette liksom kun dreier seg om sjalusi..
Citera
2023-10-29, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliblepear
Her jeg har det fra, langt tilbake i tråden. Mener også det var Homo MA som var tagget på et bilde en av avisene (VG?) glemte å sladde i en video de publiserte, men det kan være feil, altså.

Jo det stemmer.
https://imgur.com/a/Qnn3uOP
Citera
2023-10-29, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Noen steder sto det kun tyster J, andre steder var det kombinasjoner av tyster j sammen med enten homo M, homo A eller homo MA.

Det er svogeren til J det siktes til. Det jeg ikke forstår (nå etter vi vet hvem mgm's er) er hvorfor han ble dratt inn så mye at hans navn også ble tagget overalt. Skjønner ikke hvor han kommer inn hvis dette liksom kun dreier seg om sjalusi..

Hvordan vet vi at det er kun han det dreier seg om? Bare lurer på kilden til denne informasjonen.
Citera
2023-10-29, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nn4
Dette har sikkert vært oppe her og. Men ikke fått det med meg.
Hva tror folk om sammenhenger? Kanskje helt tilfeldig.
Det spekuleres i at miljøet klikket da den kontainern i «operasjon carbon» ble rullet opp. Og en person fikk 7 år i fengsel for dette. Hvem var denne som ble dømt?
Da hadde det vært ca ett års pause med hærværk og trakassering. Når dommen falt startet det opp igjen med økt intensivitet. Og alvorlighetsgrad. Vold, trusler og hærværk.
Kan dette, eller rykter rundt dette ha ført til taggingen av «Tyster J*nas og Homo *rne» det var jo tross alt to navn som ble tagget.

Søk på "carbon" i tråden her så finner du noe.
Jeg har heller ikke helt klart å slippe det der..
Citera
2023-10-29, 21:48
Medlem
Citat:
Hvordan vet vi at det er kun han det dreier seg om? Bare lurer på kilden til denne informasjonen.

Nei vi vet ingenting. Det er sant. Men her i byen så har jeg ikke hørt at det skal være rettet mot noen andre enn MA. Kun helt i starten så var det snakk om at det kunne være rettet mot en lokal politimann. Men dette var nok bare spekulasjoner. Jeg var selv inne på tanken helt til jeg så at det ikke kun sto homo A.
Citera
2023-10-29, 21:52
Medlem
Citat:
Nei vi vet ingenting. Det er sant. Men her i byen så har jeg ikke hørt at det skal være rettet mot noen andre enn MA. Kun helt i starten så var det snakk om at det kunne være rettet mot en lokal politimann. Men dette var nok bare spekulasjoner. Jeg var selv inne på tanken helt til jeg så at det ikke kun sto homo A.

Enig i at det ikke er så lett å skjønne de andre taggingene ut i fra sakens ståsted i dag.
Ser at M*ts *rne skriver første navn med t. Var alle taggingene M*** skrevet med t? Eller var noen skrevet med d?
Citera
2023-10-29, 21:57
Medlem
Citat:

Nei. Men det er jo ikke så stort dette miljøet i og rundt disse 3 pågrepne fra HF. Selv om Ben R ikke er siktet, så er han likefult nært knyttet til de tre (har i allefall vært). Jeg er jo 100% på at Ben R vet nøyaktig hva som har skjedd og hvorfor. Når vi nå vet at det var MA som var med Jonas hjem til Ben R da han ringte snuten, så er det lett å tenke at det bare er en hat sammenheng her. Enda lettere å forstå dersom ryktene stemmer at det var KØS som var hjemme hos Ben R den kvelden.
Citera
2023-10-29, 21:57
Medlem
Citat:
Enig i at det ikke er så lett å skjønne de andre taggingene ut i fra sakens ståsted i dag.
Ser at M*ts *rne skriver første navn med t. Var alle taggingene M*** skrevet med t? Eller var noen skrevet med d?

Kan ikke huske at noen var skrevet med d. Og det føler jeg isåfall at jeg hadde reagert på og husket. Nå begynner det jo å bli noen uker siden, så jeg kan ikke si 100%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in