2023-10-13, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Begrunn?

Det enkle svaret kan være at JAH hadde kommunikasjon med 2 av gjerningspersonene. Og grunnen til at politiet sier dette er en "svært komplisert sak" er fordi JAH selv ikke hadde rent mel i posen.

Ettersom det ikke virker som noen av gj.pers har tilknyttning til hytta, kan det like gjerne være JAH som har valgt ut dette stedet. Hvorfor, blir bare spekulering.
Citera
2023-10-13, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annonnnym
Er det han som sier det? Hvor og når?

Avhørt - Drapet på Jonas del 8. 17minutter 17 sekunder ut
Citera
2023-10-13, 15:02
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Eni. Kan ha vært mye annet.. Kan ha blitt lurt dit i form av å "skvære opp", kjøp salg av dop / nark, han om han virkelig var en tyster så kunne GM utgitt seg for å være fra politiet.. Bare fantasien som kan stoppe dette.

Om det var ett falsk jobb oppdrag, hvordan kunne GM vite at J kom alene, å ikke f.eks sammen med OMM.. Hvordan kunne GM vite at det var J som kom, å ikke en annen ansatt..

Det siste er et veldig godt poeng. Ved evt. narkodealing eller oppskværing kan han
ha blitt bedt om å komme alene.
Citera
2023-10-13, 15:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det siste er et veldig godt poeng. Ved evt. narkodealing eller oppskværing kan han
ha blitt bedt om å komme alene.

Se på siste Instagram posten til BrønnSpesialisten, kan vi se at JAH er på oppdrag 16. August alene. Det er en annen skikkelse der, men ansiktet vises ikke.
Citera
2023-10-13, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Han hadde visstnok tilhenger, så det ville være litt av et prosjekt å rygge opp.
Neppe et problem for en yrkessjåfør, som er vant til å kjøre større kjøretøy.
Citera
2023-10-13, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiksDetektiv
Litt merkelig at KØS sier at J “ligger der” i Avhørt podcasten..

Å siden vi snakker om denne episoden (8) av Avhørt, så reagerer jeg på at KØS ler når det nevnes at ledende teori er at «disse gutta har fått betalt». 16 min 20 sek inn ca.
Citera
2023-10-13, 15:39
Medlem
Nottelitens avatar
Från Nrk :
28-åringen som ble pågrepet først etter drapet på Jonas Aarseth Henriksen er varetektsfengslet i fire nye uker.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/nyheter/drapssikt...ker-1.16595121
Citera
2023-10-13, 15:45
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=x2AcEYvVQic

30:00 "Så er det veldig lett å takke ja til ting man ikke har sjekka så godt på forhånd. Det er mye dårlige avtaler der ute."
Citera
2023-10-13, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rand0m86
Hei, første post, men har fulgt med her en stund nå, og lest meg opp ganske mye tilbake, var ikke klar over dette forumet før det ble nevnt på Avhørt sin podkast som jeg har fulgt med på. Mange spennende tanker og teorier her.

Har også hørt på Podkasten Henlagt med Espen Lee, og i podkasten som nevner hvordan de jobber nevner de Bellingcat og tilgang til satelitter mange år tilbake i tid. Hvis politiet i Norge bare hadde tatt i bruk dette burde de vel kunne sett hva som skjedde på hytta.

https://podme.com/no/henlagt-espen-l...sgaard/1254477

Spent på hvor lenge RF holder i VT før han sprekker. Han virker helt klart som det svakeste leddet..

Heisann Jo de har et satelittbilde der Jonas sin bil er med på bildet det ble publisert i avisene
Citera
2023-10-13, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Jeg vet at advokater får tilgang på noe av politiets bevismateriale, men ikke har lov å nevne dette til siktede.. jeg lurer på hvordan dette foregår i praksis.. en advokat er vel intr I å vinne en sak, og har vell da interesser av å gi tips til siktede om hva han ikke bør lyve om osv?

At dokumenter er klausulerte gjelder kun for klientene. Det finnes advokater som likevel deler slike dokumenter med sine klienter, men det er risikofykt fordi kan det bevises, kan adv. bevilgningen ryke.

Så er det likevel også slik at det er det samlede bevisbildet som gjelder, ikke bare den enkelte sin forklaring. Forklaringen vil kun være troverdig om det støttes av øvrige beviser.
Citera
2023-10-13, 18:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Ja, det er det! Lenge siden jeg holdt på med Jonas-saken nå. Men klarer ikke å legge fra meg denne tortureringen i 2017 - og lurer fremdeles på hvem desse tre andre involverte i denne saken er! Ingen som vet?
T*rj*i F*rmen
J*hnny S*rli
Citera
2023-10-13, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3699-3799
T*rj*i F*rmen
J*hnny S*rli

Vet du det? Eller har du bare hørt det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera