2023-10-15, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Og hvis du hadde tatt deg litt bedre tid til å lese HELE artiklen i VG i stedet for å legge deg på lavmålet med å kritisere andres rettskriving, ville du også kunne uttalt deg korrekt ift det som står i VG!! Det står at han er spanjol og at VG kjenner identiteten til den spanske mannen..

Du har rett, VG skriver spanjol. Men at folk bør tilstrebe å skrive lettfattelig og forståelig, det mener jeg virkelig. Ikke rart svenskene klager over at norsk er vanskelig å forstå, når selv nordmenn må sitte å gjette hva forfatteren av innlegget egentlig mener. Du må gjerne mene at det er lavmål å mene dette, men å lese gjennom sitt eget innlegg før man poster, det er noe alle bør gjøre.
Citera
2023-10-15, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sharkimedes
Du har rett, VG skriver spanjol. Men at folk bør tilstrebe å skrive lettfattelig og forståelig, det mener jeg virkelig. Ikke rart svenskene klager over at norsk er vanskelig å forstå, når selv nordmenn må sitte å gjette hva forfatteren av innlegget egentlig mener. Du må gjerne mene at det er lavmål å mene dette, men å lese gjennom sitt eget innlegg før man poster, det er noe alle bør gjøre.
Første gang siden tråden startet jeg har bitt meg merke i klage på rettskriving. Har vært deilig å slippe sånne Facebook kommentarer her inne. Har ikke oppfattet en eneste kommentar jeg ikke har forestått her enda. Noen teorier muligens..
Når det er sagt, er det like forvirrende å lese kritikk av andre når man helt tydelig ikke har lest det diskusjonen omhandler og feilsiterer nevnte sak i VG.
Citera
2023-10-15, 23:16
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carabilla
Dumme KV som sikkert drepte JH fordi de turte ikke banke han opp allikevel...

Skal ikke se bort fra at JH prøvde å forsvare seg.
Citera
2023-10-15, 23:17
Medlem
Jeg kjøper ikke at de «bare» skulle banke han opp. Hvorfor i all verden fikk han pistolen i det hele tatt? Regner med det ble raskt kjent at det var kulehull i ruta på Hulken, hadde jeg vært bestiller så hadde jeg fått tak i idioten fort som faen før neste oppdrag, hvis meningen faktisk ikke var å drepe da. Dette er så dumt uansett at det kan like gjerne være et planlagt drap.
Citera
2023-10-15, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carabilla
De har jo lagt igjen MASSE bevis, de slipper ikke unna uansett.
Litt komitragisk at de to som tagget "tyster Jobas" er de to som har kvittret i avhør.
Dumme KV som sikkert drepte JH fordi de turte ikke banke han opp allikevel...

Knoll og Tott ble bestilt for å banke JAH og stod for hærverk på Hulken, ØH knytter seg til tagging. Men hvem startet det hele? Hvem står ansvarlig for bobilbrannen og krokbilen? KØS? Hvorfor eskalerte dette til drap?
Citera
2023-10-15, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Knoll og Tott ble bestilt for å banke JAH og stod for hærverk på Hulken, ØH knytter seg til tagging. Men hvem startet det hele? Hvem står ansvarlig for bobilbrannen og krokbilen? KØS? Hvorfor eskalerte dette til drap?

Det må være KØS
Citera
2023-10-16, 00:02
Medlem
Atal, du kjenner litt til MGM 4 og MGM 5, og har kloke vurderinger
Hva tenker du rundt de to nå med utgangspunkt i VG artikkelen?
Risikerer de virkelig mange år inne for å bli kvitt JAH?
Eller ligger det mer bak her?
Citera
2023-10-16, 00:03
Medlem
Er det bare meg som tror RM har hatt en større rolle i dette - enn kun et møte på CircleK for at Knoll og Tott skulle «få et ansikt» på JAH? Kunne de ikke bare vist et bilde fra Facebook? Eller enda bedre, sett ALLE videoene hans på TikTok?
Citera
2023-10-16, 00:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Er det bare meg som tror RM har hatt en større rolle i dette - enn kun et møte på CircleK for at Knoll og Tott skulle «få et ansikt» på JAH? Kunne de ikke bare vist et bilde fra Facebook? Eller enda bedre, sett ALLE videoene hans på TikTok?

Det ser ut til at de nekene der gjør hva som helst hvis du putter litt penger på dem.
Citera
2023-10-16, 00:17
Medlem
Citat:
Veldig godt poeng. Men kan jo også ha vært for å få montert tracker på bilen til JH
Citera
2023-10-16, 00:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thommsen71
Veldig godt poeng. Men kan jo også ha vært for å få montert tracker på bilen til JH

Men ut fra hærverkene etc., så virker det ikke som om det er et problem å finne ut hvor han oppholder seg. Så hvorfor er det da plutselig så vanskelig å få festet en sporingsenhet under bilen hans, og man i tillegg velger å gjøre det i offentligheten? Gir ikke mening for meg.
Citera
2023-10-16, 00:46
Medlem
Citat:
Men ut fra hærverkene etc., så virker det ikke som om det er et problem å finne ut hvor han oppholder seg. Så hvorfor er det da plutselig så vanskelig å få festet en sporingsenhet under bilen hans, og man i tillegg velger å gjøre det i offentligheten? Gir ikke mening for meg.
Virker utrolig amatørmessig. Men det er jo hele dette opplegget her. Må si jeg synes det virker som om de har blitt inspirert av deler av opplegget rundt drapet på B Lanes…
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in