2023-09-27, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Da kan det være snakk om "Nilaya", oppgitt som opprinnelig navn, det kan stemme med båtlengde (er en og en halv fot for kort, slik den er registrert - i forhold til det som stod i artikkel). Denne er fortøyd i Cannes.
Så er det en båt som ligger ved New Zealand, og det er nok "nye" Berserk, for den heter Berserker 2, og denne "Nilaya" stod det at de skulle døpe om. Denne seiler under britisk flagg nå, så da har de gått over til det fra New Zealand evt. Står ikke lengde på denne Berserker 2, så umulig å vite sikkert.
Tror ikke RØ har rota seg helt til New Zealand, akkurat. Så da slår vi fra oss den skrulle-idèen der
Nilaya og Berserker 2, for spes. int.: https://imgur.com/a/LX60HpM

Haha det tror jeg vi trygt kan ja😀
Citera
2023-09-27, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doctorwatson
Ja, så langt tyder mye på at det er en gruppe kjøtthuer. Jeg har mine tvil til at den neste pågrepne er et sjakk-geni a la David Toska. Vi ble nok litt bortskjemt (om det er lov å si) da mediene for 15–20 år siden omtalte NOKAS-banden som Mesterhjernen, Skyggen, Sleggemannen, Skipperen og så videre.

Og jeg som har gått med planer om å flytte til Ringerike av naturmessige hensyn … Får revurdere litt.

Den klovne-gjengen her har hvertfall ingenting med BAMA-innførselen å gjøre.
Citera
2023-09-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
kanskje Ben Redic har infiltrert gruppa..
Hvem er Ben Redic? Sorry men ikke fått med meg..
Citera
2023-09-27, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86

det er jo en gjeng med apekatter da😀
Citera
2023-09-27, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis09

han som mange tror er bakmannen.. kjør google søk
Citera
2023-09-27, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
han som mange tror er bakmannen.. kjør google søk

også kalt Sj*eiken
Citera
2023-09-27, 22:13
Medlem
Citat:
Han kan jo ha blitt truet med skytevåpen til å ta overdose med legemidler. Jeg får ikke den uttalselsen fra en av de som fant ham, ut av hodet; "at det så ut som han sov, og han så ikke noe legemidler..." Nesten som at han har fått beskjed fra politiet om å ikke si det til noen, at han så legemidler.
Ref. denne måten og myrde på, slik at det kamufleres som selvmord.
Syns også det tok en del tid, før det ble slått "drapsalarm", dessuten så nekter jo politiet den dag i dag, å bekrefte at han er skutt.
Edit: Cesarini; jeg las ikke hele innlegget ditt før nå. Dette tenker jeg også er en mulighet!

Politiinspektør Koltvett sier vel til Avhørt at de slo drapsalarm samme kveld
Citera
2023-09-27, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86

Nei, da blir jeg satt ut. Altså, her har vi en som er siktet for medvirkning til mord som låner bort bilen sin (eventuelt er med selv) til tagging av "Tyster-Jonas", og i tillegg har vi en annen som er siktet for mordet på Jonas som ventet på dom og etter mordet han angivelig begikk viftet med ei børse/revolver i sentrum av Rena mot en guttunge. Hva blir det neste? En som turer rundt bola på et helsestudio og viser frem våpenet Jonas ble drept med til en jentegjeng og er stolt av det?

Fy faen, jeg savner sprellene til Pål Enger.
Citera
2023-09-27, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Was.
Eneste Berserk jeg finner er fra Moldova.

Folk misforstår. Dette er med J*rle And*øy (*=a, h) som er en norsk seiler som driver med expedisjoner. Blant annet med båten «Berserk» og har nettsiden Berserk-expeditions.com og Wildvikings.com. Vært mye i media for en tid tilbake.
Citera
2023-09-27, 22:50
Medlem
Citat:
Da kan det være snakk om "Nilaya", oppgitt som opprinnelig navn, det kan stemme med båtlengde (er en og en halv fot for kort, slik den er registrert - i forhold til det som stod i artikkel). Denne er fortøyd i Cannes.
Så er det en båt som ligger ved New Zealand, og det er nok "nye" Berserk, for den heter Berserker 2, og denne "Nilaya" stod det at de skulle døpe om. Denne seiler under britisk flagg nå, så da har de gått over til det fra New Zealand evt. Står ikke lengde på denne Berserker 2, så umulig å vite sikkert.
Tror ikke RØ har rota seg helt til New Zealand, akkurat. Så da slår vi fra oss den skrulle-idèen der
Nilaya og Berserker 2, for spes. int.: https://imgur.com/a/LX60HpM

Citat:
Ursprungligen postat av Lintoen
Haha det tror jeg vi trygt kan ja😀

Ser ut som RØ og samboer er på båten M*rito (*=a) som for øyeblikket er i Resö, Sverige. Begge legger stadig ut bilder og oppdateringer så tror ikke denne "flukten" er så dramatisk som mange trodde.
Senast redigerad av malimitt 2023-09-27 kl. 22:58.
Citera
2023-09-27, 22:51
Medlem
SadoiLatvias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexis09
Edv*rd Roppest*d.
*=a
Også kalt sjeik/sjeiken.
Citera
2023-09-27, 22:52
Medlem
Kan det være at RØ bare er hengt ut her fordi han tilfeldigvis dro samme dag som Jonas ble drept?

Han legger jo ut videoer daglig. Det virker ikke som om han prøve å gjemme seg. Legger jo ut status på hvor han befinner seg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in