2023-09-27, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JebanaSmata
Det handler jo om at de følger presseetikk og vær varsom-plakaten, i motsetning til Avhørt som har litt mer lemfeldig omgang med begrep som "sikre kilder".

100 prosent enig. Er det noe som er oppgulp her, så er det Avhørt. Fryktelig mye synsing og spekulasjoner. De fremstår som forvokste gutter som synes det er "kult med krim". Virker som veldig enkle typer, spør du meg.

Krimpodden derimot, er bunnsolid. Utdannede journalister med belegg for det de sier.
For den som leser Flashback, kan nok Krimpodden bli litt for kjedelig og for lite kommersiell.
"Alt" skjer jo her inne lenge før det kommer på Krimpodden.
Citera
2023-09-27, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doctorwatson
Godt spørsmål. Gåtefull og sammensatt type, denne Jonas. Var nok mye han ikke fortalte.
Kan godt forstå at han skaffet seg uvenner, for han var åpenbart en alfahann og ledertype.
En høylytt kar, som likte å prate (jmt. TikTok-videoene hans). Big fish in a small pond.

Er det mange nok peppervrak og bolehuer på samme plass (noe som det virker som om det er i Høna), skal det vel ikke så mye til før de begynner å konspirere. Tydelig at hatet har pågått over lang tid. Så lenge at man i avhør kanskje ikke engang husker hvorfor hatet oppstod i utgangspunktet …

Det jeg lurer mest på er tags’a. Jeg tuklet med litt graffiti som ung, og jeg blir ikke forundret dersom det er en kvinne som har signert noen av disse. De ser litt for forseggjorte ut (uten at de nødvendigvis er feminine) til at det er en ADHD og makka-fyr med lese- og skrivevansker. Spørsmålet er uansett: hvorfor? Hva handler denne såkalte tystingen om?

1. Er det en villedelse?
2. Er det bare de 20 000 kronene han gikk til Avhørt og snakket om?
3. Eller er det noe helt annet, og noe mye større?

Å finne et logisk svar er vel kanskje bare å gi opp. Knark og irrasjonalitet henger tett sammen.

virker jo som det er en femi dott eller en dame på overvåkings tapene.. på hulken jobben f.eks og noen til.. men mulig de hopper å spretter litt fulle av pepper?
Citera
2023-09-27, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Må lage en konto, og da er det en sjanse for å bli sporet selvsagt. Går jo an å bruke en annen epostadr. enn den du bruker til vanlig. Ellers så er det ingen der i utg.pkt som har tilgang på epostadr. Men da kan jeg gå inn på insta'en hans, også jeg tror litt mere nå at skrulla har kjedet seg, og ville sprite opp tråden litt med berserk

Du behøver ikke konto på imgur.
Citera
2023-09-27, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrulle69
Vært stille en periode…

KØS er den som har bestilt drapet på JH!
Kr*stoffer Ø*rpen Sun*t.

Han har vært med ØH og tagget/skadet.
RØ er også involvert i dette!
RØ har stukket av!

ER holder seg i bakgrunnen, men er ikke hovedmannen. Men har noe å gjøre med hærverket.

Kan nevne at personer fra Gjøvik, personer fra hønefoss og de som ble tatt i dop razzia vestfossen. Kan knyttes opp mot bama innførselen!

Neste som blir pågrepet er nok KØS, ifølge kilder.

JH saken viser seg å være større enn antatt!

hei, å takk for ny heftig info.. er det noen rykter som går på motivet til KØS? tror mange er spent på mere info om dette her..
Citera
2023-09-27, 21:34
Medlem
KØS er ikke innblanda. Slutt å spre sånne rykter a
Citera
2023-09-27, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktivatis
KØS er ikke innblanda. Slutt å spre sånne rykter a
Ville vært jævla pussig ihvertfall, om et nytt navn var hovedmannen.
Citera
2023-09-27, 21:43
Medlem
Er noe rart her nå. Noen som kjenner noen som kjenner noen som vil sende hypoteser i den ene eller den andre retningen …
Citera
2023-09-27, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Från Nrk :
Sent på kvelden den 30. juli ble ordene «Tyster Jonas» sprayet flere steder i byen. Ved ett av tilfellene tok et vitne bilder av en bil som skal ha blitt benyttet under hærverket.

Etter det NRK får opplyst, knyttes denne bilen til den tredje siktede i saken, en 32 år gammel mann fra Hønefoss.

Etter drapet skal fotografen som tok bildene blitt innkalt som vitne av politiet.
länk till artikeln :
https://www.nrk.no/norge/fotograf-to...ken-1.16572637

Synes dette kanskje er det beste eksemplet på hvor helhetlig dumme de som står bak er.

Vet ikke om ØH var med å tagge eller om han bare lånte vekk bilen sin, vet heller ikke hva som er verst om du har planer om å være mellommann for drap av han du henger ut i taggene en snau uke etterpå.

Etter jeg så det bilde av han glisende på siden til det VVS-firmaet så kan jeg se for meg at han mente at en hvit golf er så low key at det er umulig for noen å legge merke til.
Citera
2023-09-27, 21:47
Medlem
Citat:
Er noe rart her nå. Noen som kjenner noen som kjenner noen som vil sende hypoteser i den ene eller den andre retningen …

Samme bruker står bak utsagnet om at Jonas skal ha uttalt kort tid før «at han ønsket å dø»
Citera
2023-09-27, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nobody86
Samme bruker står bak utsagnet om at Jonas skal ha uttalt kort tid før «at han ønsket å dø»

Kan det være noen på listen mon tro?
Citera
2023-09-27, 21:51
Medlem
Citat:

kanskje Ben Redic har infiltrert gruppa..
Citera
2023-09-27, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hverdagskverulant
Synes dette kanskje er det beste eksemplet på hvor helhetlig dumme de som står bak er.

Vet ikke om ØH var med å tagge eller om han bare lånte vekk bilen sin, vet heller ikke hva som er verst om du har planer om å være mellommann for drap av han du henger ut i taggene en snau uke etterpå.

Etter jeg så det bilde av han glisende på siden til det VVS-firmaet så kan jeg se for meg at han mente at en hvit golf er så low key at det er umulig for noen å legge merke til.

Ja, så langt tyder mye på at det er en gruppe kjøtthuer. Jeg har mine tvil til at den neste pågrepne er et sjakk-geni a la David Toska. Vi ble nok litt bortskjemt (om det er lov å si) da mediene for 15–20 år siden omtalte NOKAS-banden som Mesterhjernen, Skyggen, Sleggemannen, Skipperen og så videre.

Og jeg som har gått med planer om å flytte til Ringerike av naturmessige hensyn … Får revurdere litt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in