2023-08-19, 00:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Du får inte äldre män för att du är en Redflag också. Redflags och bäst före datum passerat etc. Du har surnat helt enkelt.

Jag har varit logisk hela tiden, bara du som inte förstår logik när jag presenterar den, sen säger du åt mig att vara logisk.

Det är lite som att när ni damer är sur för att män inte binder sig med er, men ni håller er till män som har options och inte vill för att sedan gnälla över det.

Logik håller jag på med hela dagarna via jobb.

Ingen dam ser åt en man personligt. Han måste ha smv för att komma någon vart.
Alla damer har en golddigger inom sig och vissa är bättre än andra på att skotta och gräva.

Är det något mer du vill veta förutom att hänga upp dig som en gammal grammofon!?

Och fortfarande inget argument för varför jag skulle välja en 40-åring. Precis min poäng.
Citera
2023-08-19, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Och fortfarande inget argument för varför jag skulle välja en 40-åring. Precis min poäng.

Dina argument för att välja en 20 åring istället är tunna också.
Citera
2023-08-19, 00:28
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Vad fint för dig att du fått högre testosteron och sexlust till skillnad från dom flesta äldre män.

Träning och rätt kost, när jag blir äldre så lär jag ta testoterapi, inte farligare än p-piller.

Ja man har lärt sig en hel om kvinnans njutning och då lyckades jag få min första tjej att komma, så Obi one skillz...om du nu skulle råka vara en åttapoängare med bmi under 22 så kan jag bjuda en åktur, första är gratis!
Citera
2023-08-19, 00:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
Dina argument för att välja en 20 åring istället är tunna också.

Och det avgör du? Det är jag och 20-åringen som väljer varandra. Det är jag som vet om min sexlust och vad jag behöver, inte du.
Finns gott om tjejer/kvinnor som vill ha äldre, så varför sitter du och stör dig på att jag inte vill ha det, oavsett anledning?
Citera
2023-08-19, 00:31
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:

Du hade satt in en länk till erektionsproblem såg jag. Verkar mer som att eftersom du googlar dem så är du mer en orsak och verkan i detta än att det är ett problem för själva mannen. Jag och flera här ser ju ett mönster.

Du håller på med mångkulturen också. Det finns ingen svensk man av rang som kommer vilja ha dig om du dräller runt i det skiktet. Ännu en anledning till att du för att få ligga får åka babbe.

Du är orsaken! Du har målat in dig i ett hörn.
Citera
2023-08-19, 00:33
Medlem
Citat:
Och det avgör du? Det är jag och 20-åringen som väljer varandra. Det är jag som vet om min sexlust och vad jag behöver, inte du.
Finns gott om tjejer/kvinnor som vill ha äldre, så varför sitter du och stör dig på att jag inte vill ha det, oavsett anledning?

Du kan med andra ord inte argumentera för varför du väljer en 20 åring istället för en 40 åring, spontant tänker jag att det handlar om omognad från din sida.
Citera
2023-08-19, 00:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Träning och rätt kost, när jag blir äldre så lär jag ta testoterapi, inte farligare än p-piller.

Ja man har lärt sig en hel om kvinnans njutning och då lyckades jag få min första tjej att komma, så Obi one skillz...om du nu skulle råka vara en åttapoängare med bmi under 22 så kan jag bjuda en åktur, första är gratis!

Nej tack. Du uppfyller verkligen inte mina krav. Och inte jag dina.

Så bättre du håller dig till dom unga tjejerna.
Citera
2023-08-19, 00:40
Medlem
jori9900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?

Det ska du skita i din horunge!
Citera
2023-08-19, 00:48
Medlem
WordWarriors avatar
Hela diskussionen är fel. Allt handlar om fertilitet. Robert De Niro och Al Pacino blev fäder nyligen med unga kvinnor. De är omkring 80 bast! Motsatsen är inte ens biologiskt möjlig. Naturen vill ha barn och straffar alla som inte vill samma sak!
Citera
2023-08-19, 01:15
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Jag struntar fullständigt i om ni vill ha yngre kvinnor. Jag har skrivit hur många gånger som helst att man ska välja någon man matchar med.

Där är ju dock frågan vem man matchar bäst med? Jag personligen är nördig, högutbildad och söker likasinnade. Men det är inga brudar som jag kommer i kontakt med. Kaka söker maka som man säger men hur gör man på riktigt för att hitta sin "typ". När jag blickar tillbaka på mina relationer så har de haft två gemensamma saker, brunetter och nördiga. Det minskar ju min dejtingpool ganska stort, särskilt i Sverige då de flesta är blonda.
Citera
2023-08-19, 01:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Zepar
Där är ju dock frågan vem man matchar bäst med? Jag personligen är nördig, högutbildad och söker likasinnade. Men det är inga brudar som jag kommer i kontakt med. Kaka söker maka som man säger men hur gör man på riktigt för att hitta sin "typ". När jag blickar tillbaka på mina relationer så har de haft två gemensamma saker, brunetter och nördiga. Det minskar ju min dejtingpool ganska stort, särskilt i Sverige då de flesta är blonda.

Vart hittade du dina förra partners? Genom gemensamma intressen kanske är en väg att gå?
Citera
2023-08-19, 01:20
Medlem
UtvisaFlers avatar
Citat:
Om män åldras som vin, varför ökar inte sexlusten med åren?
Jag tolkar det som han menar att män generellt mognar och blir godare och attraktivare med åren,
kvinnor inte så många.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in