2023-08-19, 01:20
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Vart hittade du dina förra partners? Genom gemensamma intressen kanske är en väg att gå?

Det är olika. Om man tar de partners som jag har gillat på ett djupare plan så är det på arbetsplatsen och en person via Tinder. I nuläget har jag sökt kurser inför hösten och hoppas på att träffa likasinnade där (trots att huvudfokuset är hobbyn).
Citera
2023-08-19, 01:23
Medlem
Magica-Lazios avatar
Citat:
Och så en till bitter som ska köra OT och bry sig om vilka jag ligger med, och nej jag har fortfarande inte sex med negrer.
Har du fler gissningar så ta det i PM. Och du får allt ta och gissa bättre i fortsättningen.

Men du förnekade inte att du inte ligger med araber, behöver knappt säga mer vet din sort. Det är andrahands sorteringen av brudar som ligger med sandnegrer från mellanöstern haha.har du en afghansk pojke med elvisfrisyr inneboende hos dig som betalar hyran i natura? 😆
Citera
2023-08-19, 01:24
Medlem
Zepars avatar
Citat:
Jag önskar dig lycka till.

Tack så mycket. Önskar dig också lycka i framtiden.

On topic:
När det kommer till äldre män så handlar ju en hel del om stabilitet i karriären. Jag noterar själv att det är mycket enklare som examinerad med heltidsjobb att hitta dejter än som student.
Citera
2023-08-19, 01:27
Medlem
Hade blivit bekymrad om min dotter på 20 år blev ihop med en 40-åring, även om jag naturligtvis förstår att det är fel tänkt av mig, för det är ju supertrevligt om hon blir kär i någon överhuvudtaget 😀

Tycker dock på något vis att det är riktigt gulligt med unga par och är man 40 år så är man inte långt borta ifrån åldersrelaterade krämpor, vilket man kanske ska tänka på som kvinna när man väljer partner, jag vet inte?

Min man är 9 år äldre än mig och det känns smått problematiskt att han ska vara pensionär i nästan ett decennium innan jag också blir det. Oroar mig över att han ska känna sig ensam om dagarna 😞
Citera
2023-08-19, 01:30
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
Hade blivit bekymrad om min dotter på 20 år blev ihop med en 40-åring, även om jag naturligtvis förstår att det är fel tänkt av mig, för det är ju supertrevligt om hon blir kär i någon överhuvudtaget 😀

Tycker dock på något vis att det är riktigt gulligt med unga par och är man 40 år så är man inte långt borta ifrån åldersrelateeade krämpor, vilket man kanske ska tänka på som kvinna när man väljer partner, jag vet inte?

Min man är 9 år äldre än mig och det känns smått problematiskt att han ska vara pensionär i nästan ett decennium innan jag också blir det. Oroar mig över att han ska känna sig ensam om dagarna 😞
Skilj dig från losern. Lev livet. Det finns många spännande, välutrustade män på krogen att utnyttja.
Citera
2023-08-19, 01:31
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
De yngre damerna brukar vara mer sugna på äventyr i sovrummet än gamla utgångna surtanter.

Män mognar som vin, damer blir som utgången mjölk.

Det där var nog bara en (kill) gissning...
Citera
2023-08-19, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Som sagt är det inte åldern det handlar om alla gånger när det handlar om kärlek och den unga kvinnan som kanske söker en mogen man.
Citera
2023-08-19, 01:33
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HansEGunther
I sverige är de oakktat vad som händer mannens fel
Hon är för ung, hon är för gammal, han är för rik, hon är för rik spelar ingen roll de är mannens fel.

Framför allt så är ALLTING FEL, oavsett vems fel det är.
Citera
2023-08-19, 01:33
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Vilket förakt, vad har du träffat för svin till män?
Alla män är svin. Jag är mycket läskunnig och jag litar på medier och feministiska influencers, vår tids mest konstruktiva och balanserade åsiktsbildare.
Citera
2023-08-19, 01:50
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Ja jag kommer i alla fall ha en yngre brud när jag blir gubbe. Ingen 20 åring såklart men en snygg tjej mellan 28 till 35. Då kan man lära känna varandra och det finns fortfarande gott om tid att skaffa barn om det känns rätt.

Sen vadå slösa bort hennes liv? Hon får ju vara med mig
Citera
2023-08-19, 01:53
Medlem
Konstnarren5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Är du ironisk nu?
Och om det hade vart välfungerande så hade du ju inte haft en så skev syn på män.
Vi har länge nu fått höra att män är svin. Orden kommer från människor som tjänar på att underblåsa upprördhet mellan könen, oavsett om sant eller ej. Klart att jag då stödjer dessa individer, då det ger mig fördelar i min förljugna, överbelånade vardag. Jag är en del av den underbara mobben som sadistiskt håller i högaffeln när oskyldiga, främst män förståss, med "felaktig" attityd skall straffas. Du borde gå med i programmet. Bara fördelar.
Citera
2023-08-19, 10:44
Medlem
Det är inte dumt. Vi män är kåta djur. Yngre tjejer är kåtare och villigare
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här