2023-08-18, 17:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Tveksamt, de flesta män oavsett ålder tycker tjejer i 20 års åldern är attraktivast. Logiskt med tanke på att ni är som mest fertila då.

Jag vet vad jag har att välja emellan. Jag har dessutom varit ung och vet att utbudet inte var något att hurra för.
Killar som nöjer sig med så dåligt sex och låg lust är ju inga guldkorn precis.
Men att äldre killar föredrar ungt är logiskt och bra. Det blir ju bara skrattretande när dom försöker ta hand om en kåt kvinna.
Då är det bättre att dom hittar någon dom matchar med.
Citera
2023-08-18, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Jag vet vad jag har att välja emellan. Jag har dessutom varit ung och vet att utbudet inte var något att hurra för.
Killar som nöjer sig med så dåligt sex och låg lust är ju inga guldkorn precis.
Men att äldre killar föredrar ungt är logiskt och bra. Det blir ju bara skrattretande när dom försöker ta hand om en kåt kvinna.
Då är det bättre att dom hittar någon dom matchar med.

Unga kvinnor kan också vara kåta men inte lika desperata som kvinnor som befinner sig på tröskeln till klimakteriet.
Citera
2023-08-18, 17:38
Avslutad
Citat:
Unga kvinnor kan också vara kåta men inte lika desperata som ni kvinnor som befinner er på tröskeln till klimakteriet.

Varför skulle unga kvinnor vara kåta? Efter ett par ynka orgasmer? Men som tur är ni killar lättlurade, dom jag var med trodde säkert att jag var kåt eftersom jag sa att jag ville ha sex.
Är den unga kvinnan kåt kommer hon inte välja en äldre utan någon som levererar.

Jag var desperat som ung. Nu har jag råd att ställa höga krav.
Citera
2023-08-18, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Jo, män som går i pension och får någon slags gubbkris, och åker till Thailand och hämtar upp en ung tjej. De kan ju inte ens kommunicera med varandra. Alla fattar vad det handlar om. Ännu mer pinsamt om de får barn ihop. Har några tjejkompisar som skäms över sin familjebakgrund…

Men en sak kan vi vara överens om: det är alltid männen som väljer nedåt som är patetiska.

Tanken på att en dag.. en dag ska man få bli ihop med en thailändska är det enda som får oss män att hålla ut vardagslivet. Det enda hoppet vi har.

När blev vi överens om det?

Nej, men altså, folk kommer göra sin grej oavsett vad vi tycker här i tråden.
Citera
2023-08-18, 17:42
Medlem
Citat:
Varför skulle unga kvinnor vara kåta? Efter ett par ynka orgasmer? Men som tur är ni killar lättlurade, dom jag var med trodde säkert att jag var kåt eftersom jag sa att jag ville ha sex.
Är den unga kvinnan kåt kommer hon inte välja en äldre utan någon som levererar.

Jag var desperat som ung. Nu har jag råd att ställa höga krav.

Du är bara svartsjuk på yngre kvinnor men du kan säkert få några gubbar som uppskattar en finsk lejoninna.
Citera
2023-08-18, 17:51
Avslutad
Citat:
Du är bara svartsjuk på yngre kvinnor men du kan säkert få några gubbar som uppskattar en finsk lejoninna.

Och i ren desperation börjar du fantisera ihop saker.
Jag har varit ung. Vad ska jag vara avundsjuk på? Deras låga sexlust? Deras dåliga sex? Deras dåliga utbud?
Jag tar ingen äldre än 22 år. Jag behöver nämligen inte det.
Citera
2023-08-18, 17:54
Medlem
Citat:
Och i ren desperation börjar du fantisera ihop saker.
Jag har varit ung. Vad ska jag vara avundsjuk på? Deras låga sexlust? Deras dåliga sex? Deras dåliga utbud?
Jag tar ingen äldre än 22 år. Jag behöver nämligen inte det.

Vill du verkligen att jag ska rabbla upp allt?

Dessutom är detta inte topic.
Citera
2023-08-18, 18:08
Avslutad
Citat:
Vill du verkligen att jag ska rabbla upp allt?

Dessutom är detta inte topic.

Det räcker fint att du förklarar varför jag skulle vara avundsjuk på låg sexlust, dåligt sex och det dåliga utbudet. Bara skicka ett PM så behöver du inte oroa dig för att det ska bli mer OT.
Citera
2023-08-18, 18:13
Medlem
Citat:
Det räcker fint att du förklarar varför jag skulle vara avundsjuk på låg sexlust, dåligt sex och det dåliga utbudet. Bara skicka ett PM så behöver du inte oroa dig för att det ska bli mer OT.

Som sagt du kan nog utan tvekan hitta några medelålders knullgubbar som är sugna på lite finsk sisu. Nej vill inte skriva privat till dig.
Citera
2023-08-18, 18:16
Avslutad
Citat:
Som sagt du kan nog utan tvekan hitta några medelålders knullgubbar som är sugna på lite finsk sisu. Nej vill inte skriva privat till dig.

Du kan inte svara på varför jag skulle vara avundsjuk på dom alltså. Fullt förståeligt.
Jag behöver fortfarande inte leta efter medelålders utan kan ta dom som är i sina bästa år, även om det svider för dig.
Citera
2023-08-18, 18:25
Medlem
Citat:
Du kan inte svara på varför jag skulle vara avundsjuk på dom alltså. Fullt förståeligt.
Jag behöver fortfarande inte leta efter medelålders utan kan ta dom som är i sina bästa år, även om det svider för dig.

Du kan säkert få något om du hälsar på ett gäng finniga datanördar nere i någon källare som bara sett en fitta på datorskärmen och massa milfporr, du får tacka det stora mansöverskottet/kvinnounderskottet för det som decennier av politik ha medfört.
Senast redigerad av WildGrowth 2023-08-18 kl. 18:28.
Citera
2023-08-18, 18:29
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?

Har någon snygg och erfaren Dilf snuvat dig på tjejen du har en crush på men inte törs prata med?

Du får tänka på att en kvinna på 45 lika gärna kunde ha vart åttio år gammal ifall man nu vill starta en familj, men du är väl inte redig nog att starta en familj?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in