2023-08-18, 23:50
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Du har fortfarande inte kommit med något argument varför jag skulle vilja ha en 40-åring istället för en 20-åring.

Därför att en äldre man har sitt smv, det har inte en 20 årig kille än.

Det är inte längd på pitten eller förmågan att stå ni går efter, det är hans ålder, utbildning, jobb, inkomst, boende och bil ni ser åt. En man som har det kan köra 20 åriga damer hur lätt som helst. Varför ska de välja en utgången tant som dig för!?

En 20 åring kan likväl bo hemma hos morsan fortfarande. Han kan vara student.

Sluta tramsa, du är ju 40 bast säger du. Verkar mer som fem år mentalt.
Citera
2023-08-18, 23:51
Medlem
Citat:
Du har fortfarande inte kommit med något argument varför jag skulle vilja ha en 40-åring istället för en 20-åring.

En 40 årig man har mer testosteron, större sexlust, högre mognadsgrad, mer framträdande manliga attribut etc.
Citera
2023-08-18, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Därför att en äldre man har sitt smv, det har inte en 20 årig kille än.

Det är inte längd på pitten eller förmågan att stå ni går efter, det är hans ålder, utbildning, jobb, inkomst, boende och bil ni ser åt. En man som har det kan köra 20 åriga damer hur lätt som helst. Varför ska de välja en utgången tant som dig för!?

En 20 åring kan likväl bo hemma hos morsan fortfarande. Han kan vara student.

Sluta tramsa, du är ju 40 bast säger du. Verkar mer som fem år mentalt.

Var logisk nu. En kåt kvinna värderar såklart kuken. En bil, utbildning eller pengar tar inte död på någon kåthet. Sånt värderar okåta golddiggers, men nöjer sig en man med en sådan så är det ju toppen för båda parterna. Men det är inte att ha ett högt värde att få en sådan tjej.
Så jag frågar igen, varför skulle jag välja en 40-åring framför en 20-åring?

Man tramsar inte för att man inte ger dig ryggdunkar.
Citera
2023-08-18, 23:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sopnisse
En 40 årig man har mer testosteron, större sexlust, högre mognadsgrad, mer framträdande manliga attribut etc.

Jättefin fantasi.
https://www.ekenhalsan.se/testosteronbrist-erektionsproblem/

"Åldrande. Eftersom testosteronnivån vanligtvis sjunker med åldern hos män och så kan åldrande i sig indirekt leda till testosteronbrist."

Och sexlusten ökar verkligen inte.

Men för dom tjejer som värderar annat än testosteron och sex är en äldre man ett perfekt alternativ.
Citera
2023-08-18, 23:58
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Hej hjärntvättad. Nä, naturen är som den är. Du har indoktrinerats att tro annorlunda. Ta de där feministerna som dödade eller rövade bort tuppen för att den inte skulle "våldta" hönorna - ditt sätt att resonera är på den nivån. Det är skillnad på män och kvinnor och relationen mellan dem.

En 25 åring som suger russinkuk för att hon är golddigger ska givetvis vara skambelagt. Precis som en fet 65 åring som ligger med unga i Thailand.
Citera
2023-08-18, 23:58
Medlem
Vi män generellt vill ha lite yngre kvinnor. Det är en Win-win situation för båda, om mannen har sitt shit together dvs.

Dom tjejerna som däremot gillar yngre killar är oftast slyniga sladdriga singelmorsor som gillar att knulla runt.
Citera
2023-08-18, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grumpyoldman-yeah
Är en svensk man som snart fyller 54 år.
Gift sedan 5 år tbx med en 21 år yngre latinamerikansk kvinna.
Funkar hur bra som helst, det intressanta är att det är bara folk från Sverige som reagerar på åldersskillnaden.
Varken min fru, jag eller hennes familj har ens reagerat över saken.

Du är alltså 54 år och hon är 33 år. Båda ni två är vuxna med råge, utan att någon av er är "gammal". Och ändå reagerar folk på åldersskillnaden? Ser hon mycket yngre ut än vad hon är och du äldre ut än vad du är? Annars är det bra märkligt att de ens reagerar på det.
Citera
2023-08-19, 00:02
Medlem
Citat:
Jättefin fantasi.
https://www.ekenhalsan.se/testosteronbrist-erektionsproblem/

"Åldrande. Eftersom testosteronnivån vanligtvis sjunker med åldern hos män och så kan åldrande i sig indirekt leda till testosteronbrist."

Och sexlusten ökar verkligen inte.

Men för dom tjejer som värderar annat än testosteron och sex är en äldre man ett perfekt alternativ.

Du har snöat in dig på detta. Du kan inte hantera en riktig man, erkänn det istället.
Citera
2023-08-19, 00:10
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Det känns inte rätt på något sätt att kvinnor på 20 plus blir ihop med män på 40 och 50 plus. Känns som man förstör dessa unga kvinnors liv, som borde satsa på unga män i sin egen ålder. Jag menar, vad fan får dessa unga kvinnor ut av att ta en äldre man? Vad tänker deras föräldrar att deras unga vuxna dotter är ihop med en äldre snubbe? Känns bara jävligt fel. Vad fan ser dessa unga tjejer i äldre snubbar mer än pengar?
Är du avis din lille incel? Vad bölar du om? Ut och härska med din charm och virila balle. Tönt.
Citera
2023-08-19, 00:17
Medlem
Zepars avatar
Är mer oroad för mannen än för kvinnan. Vad får han för intellektuellt utbyte med en såpass yngre tjej? När jag pratat med tjejer som bara är några år yngre så tycker jag att de är helt blåsta. Kan bara dejta seriöst med en tjej om de är några år äldre än mig.
Citera
2023-08-19, 00:18
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Var logisk nu. En kåt kvinna värderar såklart kuken. En bil, utbildning eller pengar tar inte död på någon kåthet. Sånt värderar okåta golddiggers, men nöjer sig en man med en sådan så är det ju toppen för båda parterna. Men det är inte att ha ett högt värde att få en sådan tjej.
Så jag frågar igen, varför skulle jag välja en 40-åring framför en 20-åring?

Man tramsar inte för att man inte ger dig ryggdunkar.

Du får inte äldre män för att du är en Redflag också. Redflags och bäst före datum passerat etc. Du har surnat helt enkelt.

Jag har varit logisk hela tiden, bara du som inte förstår logik när jag presenterar den, sen säger du åt mig att vara logisk.

Det är lite som att när ni damer är sur för att män inte binder sig med er, men ni håller er till män som har options och inte vill för att sedan gnälla över det.

Logik håller jag på med hela dagarna via jobb.

Ingen dam ser åt en man personligt. Han måste ha smv för att komma någon vart.
Alla damer har en golddigger inom sig och vissa är bättre än andra på att skotta och gräva.

Är det något mer du vill veta förutom att hänga upp dig som en gammal grammofon!?
Citera
2023-08-19, 00:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Mer än 30 år är fel. 15 och i vissa fall 20 kan fungera.
Mer än 30 år är grattis som fan. 15 är ingenting och 20 bravo.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in