• 1
  • 2
2023-07-14, 23:35
Medlem
LexSinners avatar
Jag var nyss inne på YouTube och letade efter barn och hittade tillslut denna film: https://www.youtube.com/watch?v=NFvNFrHPCmc

Jag blev mycket imponerad av hans resonemang. Videon handlar om att Jonas Gardell pratar om att man ska få sexualisera barn medan videokreatören "Lulletot 2" ger bra svar på tal. Exempelvis så är Jonas Gardell argument att man ska få sexualisera barn eftersom någon manlig gud har klätt ut sig till någon annan gud vid namn Freja. Lulletot 2 berättar för Jonas Gardell det som vi andra har sagt i 10 år nu att vi skiter i kvinnokläderna, vi vill inte att man sexualiserar barn.

Vad tycker ni om hans video? Det är enligt mig hedersvärt att en så ung man vågar ta en ställning mot pedofili i dagens samhälle. Man brukar bli lynchad om man kritiserar pedofili/pride/dragqueens.
Citera
2023-07-14, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Jag var nyss inne på YouTube och letade efter barn och hittade tillslut denna film: https://www.youtube.com/watch?v=NFvNFrHPCmc

Jag blev mycket imponerad av hans resonemang. Videon handlar om att Jonas Gardell pratar om att man ska få sexualisera barn medan videokreatören "Lulletot 2" ger bra svar på tal. Exempelvis så är Jonas Gardell argument att man ska få sexualisera barn eftersom någon manlig gud har klätt ut sig till någon annan gud vid namn Freja. Lulletot 2 berättar för Jonas Gardell det som vi andra har sagt i 10 år nu att vi skiter i kvinnokläderna, vi vill inte att man sexualiserar barn.

Vad tycker ni om hans video? Det är enligt mig hedersvärt att en så ung man vågar ta en ställning mot pedofili i dagens samhälle. Man brukar bli lynchad om man kritiserar pedofili/pride/dragqueens.
Ja det är viktigt att även ungdomarna säger ifrån emot pedofillobbyn som tagit över våra medier och skolor.
Kudos till Lulletot2 👌🏻
Citera
2023-07-14, 23:58
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Jag tycker väldigt illa om Gardell men här ljuger du ju. Har inget med pedofili att göra.
Citera
2023-07-15, 00:03
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Jag tycker väldigt illa om Gardell men här ljuger du ju. Har inget med pedofili att göra.
Att strippa inför barn har inget med pedofili att göra? Är du måhända en supporter av Pride?
Citera
2023-07-15, 01:06
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner

Du ljuger. Jonas Gardell förespråkar inte pedofili.
Den där lilla youtubewannaben är lika pateisk som dig.
Har du inget skamvete i kroppen din?
Citera
2023-07-15, 01:39
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Du ljuger. Jonas Gardell förespråkar inte pedofili.
Den där lilla youtubewannaben är lika pateisk som dig.
Har du inget skamvete i kroppen din?
Fast det är ju ganska oroväckande om en vuxen man inte har problem med drag queens i skolor??
Citera
2023-07-15, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Fast det är ju ganska oroväckande om en vuxen man inte har problem med drag queens i skolor??

Inte lönt att diskutera med dom ens. Smygpedofiler kommer alltid gömma sig bakom "allas lika värde" och andra floskler för att normalisera sexualiseringen av våra barn.
Citera
2023-07-15, 01:50
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Inte lönt att diskutera med dom ens. Smygpedofiler kommer alltid gömma sig bakom "allas lika värde" och andra floskler för att normalisera sexualiseringen av våra barn.

Helt sant. Du borde sluta sexualisera våra barn din tragiska varelse.
Citera
2023-07-15, 01:58
Medlem
Citat:
Helt sant. Du borde sluta sexualisera våra barn din tragiska varelse.

Jisses. Du bekräftar bara vad jag skriver. Inga motargument har du, bara någon form av irrelevant, mycket omoget påhopp taget ur luften.

Du är med säkerhet pedofil.
Citera
2023-07-15, 02:05
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Jisses. Du bekräftar bara vad jag skriver. Inga motargument har du, bara någon form av irrelevant, mycket omoget påhopp taget ur luften.

Du är med säkerhet pedofil.

Tragiskt att du anser dig vara, nu ska jag sussa. Godnatt. Händerna på täcket och tänk inga fula tankar om barn!

Topic.. nä JG är inte pedofil även om det finns en agenda full av folk som önskar det.
Citera
2023-07-15, 02:09
Medlem
Citat:
Tragiskt att du anser dig vara, nu ska jag sussa. Godnatt. Händerna på täcket och tänk inga fula tankar om barn!

Topic.. nä JG är inte pedofil även om det finns en agenda full av folk som önskar det.

Hoppas att du har nyktrat till när du vaknar för du skriver obegripligt korkade saker. God natt
Citera
2023-07-15, 03:13
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
Nä asså Pride har blivit tamt.

De borde börja slänga gatsten på snutar och tomflaskor på folk som du igen.

Inte gatsten men GBG pride (West Pride) var överraskande skoj i år. Brukar aldrig gå själv, men pallra mig iväg med vänner och make och se på fan det var kristna tokar där! Hur bra som helst! Dom var helt debila och skrek "sodomist" till ett gäng ungar i en sån där elcykel som skulle förbi vrålade om Jesus och släpade Amris-skyltar omkring sig om helvetet... total galenskap MEN dom var hur lätta som helst att mobba.

Har genuina planer på att kanske donera en slant till dom i förhoppningen om att dom ska dyka upp igen för att liva upp den där svindyra trista tillställningen. Eller NMR! Kan man boka dom? Till nästa år menar jag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in