• 3
  • 4
2023-07-15, 20:31
Medlem
53....so whats avatar
De må så vara att barns sexualitet syns från dag 1 och utvecklas över tid. Det är ok, men att förstärka känslor och medvetandet i tidig ålder är inte nödvändigt... för någon. Det finns ingen forskning på att detta är bra eller dåligt, då med tanke på att vi människor är så olika och kan inte fostras i samma anda.
Man behöver inte forcera den utvecklingen, den kommer automatiskt med mognaden, vi utvecklas olika på olika områden. JG och andra vill forcera den utvecklingen, varför?

Det finns ingen anledning att projicera vuxnas tankar på barn, dom klarar sin egen utveckling på sitt sätt. Det är väldigt lätt att styra och påverka barn i viss riktning, så man får vara väldigt försiktig med överdriven påverkan.
Citera
2023-07-17, 04:48
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lulletot
Du är den som är patetisk, du stöttar pedofili

Suspekt att ha 2 konton på Youtube om man inte postar radikalt olika saker på dom.

Och nej jag stöttar inte pedofili bara för att jag förklarar att ett visst youtubeklipp är trams.
Postat av en youtubewannabe som har 649 prenumeranter på sin ena kanal och 154 på sin andra.
(troligen är väl dom på nummer 2 även prenumeranter på nr 1).

Att klistra pedofil på mig när jag förklarar att denna wannabee ljuger och är oärlig kring Jonas Gardell är riktig fjortisargumentation. Å andra sidan av det som är postat på de två kanalerna så föga förvånnand.

Vilket osökt får en att tänka på en sak.. Du vet väl om att det 18 årsgräns här på flashback.
Citera
2023-07-17, 05:02
Medlem
XEXXE69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
De må så vara att barns sexualitet syns från dag 1 och utvecklas över tid. Det är ok, men att förstärka känslor och medvetandet i tidig ålder är inte nödvändigt... för någon. Det finns ingen forskning på att detta är bra eller dåligt, då med tanke på att vi människor är så olika och kan inte fostras i samma anda.
Man behöver inte forcera den utvecklingen, den kommer automatiskt med mognaden, vi utvecklas olika på olika områden. JG och andra vill forcera den utvecklingen, varför?

Det finns ingen anledning att projicera vuxnas tankar på barn, dom klarar sin egen utveckling på sitt sätt. Det är väldigt lätt att styra och påverka barn i viss riktning, så man får vara väldigt försiktig med överdriven påverkan.

Korrekt.
Jag kallar det för grooming. I detta fallet är det pedofil.
Basix.
Citera
2023-07-17, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Suspekt att ha 2 konton på Youtube om man inte postar radikalt olika saker på dom.

Och nej jag stöttar inte pedofili bara för att jag förklarar att ett visst youtubeklipp är trams.
Postat av en youtubewannabe som har 649 prenumeranter på sin ena kanal och 154 på sin andra.
(troligen är väl dom på nummer 2 även prenumeranter på nr 1).

Att klistra pedofil på mig när jag förklarar att denna wannabee ljuger och är oärlig kring Jonas Gardell är riktig fjortisargumentation. Å andra sidan av det som är postat på de två kanalerna så föga förvånnand.

Vilket osökt får en att tänka på en sak.. Du vet väl om att det 18 årsgräns här på flashback.
Jag kallade dig inte pedofil, jag sa att du är patetisk som stöttar pedofili.

Anledningen till att jag har två youtubekanaler är för att jag laddar upp highlights på min andrakanal och hela videorna på min huvudkanal och för att nå ut till en bredare målgrupp.
Citera
2023-07-17, 21:36
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XEXXE69
Korrekt.
Jag kallar det för grooming. I detta fallet är det pedofil.
Basix.

Nu lider du av delirium igen.
JG stöttar vare sig grooming eller pedofili.
Sluts sexualisera småbarn tack.
Citera
2023-07-17, 22:50
Medlem
Kan inte sådant här med transar bara skapa
ångest hos unga pojkar som känner att de är homosexuella, liksom titta så här ska ni också
bli då ni är vuxna, de vill väl hellre hitta identifikation med homosexuella som är
som vem som helst än översexuella och
konstiga utklädda män
Citera
2023-07-21, 21:43
Citat:

Anledningen till att jag har två youtubekanaler är för att jag laddar upp highlights på min andrakanal och hela videorna på min huvudkanal och för att nå ut till en bredare målgrupp.

Strunta i det där peddot, du är bra Lulletot och bringar hopp om den yngre generationen!! Kör hårt!
Citera
2023-07-22, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GulfLundell
Strunta i det där peddot, du är bra Lulletot och bringar hopp om den yngre generationen!! Kör hårt!
Tack! Vissa människor vill helt enkelt inte vakna, dem vägrar att erkänna att dem har haft fel och att politikerna dem har röstat på har fel.
Citera
2023-11-12, 11:14
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Tack! Vissa människor vill helt enkelt inte vakna, dem vägrar att erkänna att dem har haft fel och att politikerna dem har röstat på har fel.
Du ska veta att hela Pride-rörelsen, HBTQ+, precis allt, det är en organiserad attack från onda krafter (INTE FRÅN BÖGAR) och målet är att legalisera pedofili. Det är bl.a. därför som Trump blir så hårt attackerad, för dessa onda krafter slåss mot allt och alla som försöker sätta stopp för detta. Jag vill att du ska fortsätta tänka som du gör, men tro inte att du per automatik tillhör ett visst politiskt parti eller måste dyrka någon särskild politisk person. Jag vet att du inte ens har pratat om det, men det är enkelt att gå i den fällan. Just nu är du en oslipad diamant som ser ut att ha enorm potential. Fortsätt att göra precis det du gör, och låt ingen berätta för dig att du ska rösta på det ena eller rösta på det andra eller kämpa för det ena eller det andra. Du har helt uppenbart hjärtat på rätt ställe och en hjärna som kan tänka. Fortsätt med detta för evigt! Alldeles oavsett vad man röstar på eller vem man är så borde vi ALLA stå enade mot pedofili.
Citera
2023-11-12, 11:15
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geblod
Du gjorde vadå på Youtube?
Hehe, du kanske är för ny för att förstå referensen men det handlar om väldigt avancerad trollning á la Flashback.
Citera
2024-12-01, 22:09
Medlem
någon som vet denna unga mans namn?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem