• 1
  • 2
2023-07-14, 23:35
Medlem
LexSinners avatar
Jag var nyss inne p YouTube och letade efter barn och hittade tillslut denna film: https://www.youtube.com/watch?v=NFvNFrHPCmc

Jag blev mycket imponerad av hans resonemang. Videon handlar om att Jonas Gardell pratar om att man ska f sexualisera barn medan videokreatren "Lulletot 2" ger bra svar p tal. Exempelvis s r Jonas Gardell argument att man ska f sexualisera barn eftersom ngon manlig gud har kltt ut sig till ngon annan gud vid namn Freja. Lulletot 2 berttar fr Jonas Gardell det som vi andra har sagt i 10 r nu att vi skiter i kvinnoklderna, vi vill inte att man sexualiserar barn.

Vad tycker ni om hans video? Det r enligt mig hedersvrt att en s ung man vgar ta en stllning mot pedofili i dagens samhlle. Man brukar bli lynchad om man kritiserar pedofili/pride/dragqueens.
Citera
2023-07-14, 23:55
Medlem
KjelleBenchpresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner
Jag var nyss inne p YouTube och letade efter barn och hittade tillslut denna film: https://www.youtube.com/watch?v=NFvNFrHPCmc

Jag blev mycket imponerad av hans resonemang. Videon handlar om att Jonas Gardell pratar om att man ska f sexualisera barn medan videokreatren "Lulletot 2" ger bra svar p tal. Exempelvis s r Jonas Gardell argument att man ska f sexualisera barn eftersom ngon manlig gud har kltt ut sig till ngon annan gud vid namn Freja. Lulletot 2 berttar fr Jonas Gardell det som vi andra har sagt i 10 r nu att vi skiter i kvinnoklderna, vi vill inte att man sexualiserar barn.

Vad tycker ni om hans video? Det r enligt mig hedersvrt att en s ung man vgar ta en stllning mot pedofili i dagens samhlle. Man brukar bli lynchad om man kritiserar pedofili/pride/dragqueens.
Ja det r viktigt att ven ungdomarna sger ifrn emot pedofillobbyn som tagit ver vra medier och skolor.
Kudos till Lulletot2 👌🏻
Citera
2023-07-14, 23:58
Medlem
Whatelseshouldis avatar
Jag tycker vldigt illa om Gardell men hr ljuger du ju. Har inget med pedofili att gra.
Citera
2023-07-15, 00:03
Medlem
LexSinners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Whatelseshouldi
Jag tycker vldigt illa om Gardell men hr ljuger du ju. Har inget med pedofili att gra.
Att strippa infr barn har inget med pedofili att gra? r du mhnda en supporter av Pride?
Citera
2023-07-15, 01:06
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LexSinner

Du ljuger. Jonas Gardell fresprkar inte pedofili.
Den dr lilla youtubewannaben r lika pateisk som dig.
Har du inget skamvete i kroppen din?
Citera
2023-07-15, 01:39
Medlem
7hhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iifyousayso
Du ljuger. Jonas Gardell fresprkar inte pedofili.
Den dr lilla youtubewannaben r lika pateisk som dig.
Har du inget skamvete i kroppen din?
Fast det r ju ganska orovckande om en vuxen man inte har problem med drag queens i skolor??
Citera
2023-07-15, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Fast det r ju ganska orovckande om en vuxen man inte har problem med drag queens i skolor??

Inte lnt att diskutera med dom ens. Smygpedofiler kommer alltid gmma sig bakom "allas lika vrde" och andra floskler fr att normalisera sexualiseringen av vra barn.
Citera
2023-07-15, 01:50
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Inte lnt att diskutera med dom ens. Smygpedofiler kommer alltid gmma sig bakom "allas lika vrde" och andra floskler fr att normalisera sexualiseringen av vra barn.

Helt sant. Du borde sluta sexualisera vra barn din tragiska varelse.
Citera
2023-07-15, 01:58
Medlem
Citat:
Helt sant. Du borde sluta sexualisera vra barn din tragiska varelse.

Jisses. Du bekrftar bara vad jag skriver. Inga motargument har du, bara ngon form av irrelevant, mycket omoget phopp taget ur luften.

Du r med skerhet pedofil.
Citera
2023-07-15, 02:05
Medlem
Iifyousaysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OPHuvudsak
Jisses. Du bekrftar bara vad jag skriver. Inga motargument har du, bara ngon form av irrelevant, mycket omoget phopp taget ur luften.

Du r med skerhet pedofil.

Tragiskt att du anser dig vara, nu ska jag sussa. Godnatt. Hnderna p tcket och tnk inga fula tankar om barn!

Topic.. n JG r inte pedofil ven om det finns en agenda full av folk som nskar det.
Citera
2023-07-15, 02:09
Medlem
Citat:
Tragiskt att du anser dig vara, nu ska jag sussa. Godnatt. Hnderna p tcket och tnk inga fula tankar om barn!

Topic.. n JG r inte pedofil ven om det finns en agenda full av folk som nskar det.

Hoppas att du har nyktrat till nr du vaknar fr du skriver obegripligt korkade saker. God natt
Citera
2023-07-15, 03:13
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PissBuss
N ass Pride har blivit tamt.

De borde brja slnga gatsten p snutar och tomflaskor p folk som du igen.

Inte gatsten men GBG pride (West Pride) var verraskande skoj i r. Brukar aldrig g sjlv, men pallra mig ivg med vnner och make och se p fan det var kristna tokar dr! Hur bra som helst! Dom var helt debila och skrek "sodomist" till ett gng ungar i en sn dr elcykel som skulle frbi vrlade om Jesus och slpade Amris-skyltar omkring sig om helvetet... total galenskap MEN dom var hur ltta som helst att mobba.

Har genuina planer p att kanske donera en slant till dom i frhoppningen om att dom ska dyka upp igen fr att liva upp den dr svindyra trista tillstllningen. Eller NMR! Kan man boka dom? Till nsta r menar jag?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in