Citat:
Ursprungligen postat av
splir0n
Haha men din jäkla tomte.. Okej jag ber om ursäkt för min attityd, misstolkade kanske det där med blattelito lite. Men han är de facto en horunge, så att fråga folk om man kanske är vän med honom är inte så snällt. Tycker jag :-) mitt röka är för tillfället inte det bästa nä, kan bidra till mitt trötta humör ja. Men duktigt stukad är jag. Därför håller jag med om ditt peace’n’love snack om minnen. Älskar dig är väl att ta i men du får ha en trevlig kväll kompis. Ps: blåa (benzo) vet jag inte var du fick in i bilden, tramadol snacka jag om hela tiden - vilket är opiater. Vilket hjälper mot smärta. Och i samma inlägg varnade o avrådde jag ts från att ta det. Som sagt ts efterfrågade en SUBSTANS mot smärta, vissa har låg smärttröskel och vill dämpa smärtan, de får man respektera. Tjolahopp
Älskar dig som sagt också! IRL skulle vi knappast skälla på varandra, det kan du lita på.
Men oavsett tar man inte ”smärtstillande” för en tatuering, gör man det vet man inte vad smärta innebär.
Självklart kan opiater hjälpa, men vad fan?! Ska man pumpa heroin för en tatuering? Tramadol likaså, då ger man i min världsbild fan i att tatuera sig. Låter nog tjatig men enda rimliga är nån öl eller holk/joint isåfall för avslappning och de 5h man ska vara social.
Just den sociala biten är vad jag tycker är jobbigt förövrigt.
Men du älskade medborgare, jag gör som du och lägger mig till sängs. Har trots allt några uppdrag imorgon. Nu tänder jag den sista roachen.
Kram på dig!