Citat:
Ursprungligen postat av
Johannesdotter
Alla ingångar är gångbara, ingen har rätt och döma!
Det enda vi glömmer är dock att den starkaste utåt kan ha väldigt låg smärttröskel. 2023 borde man tycka att det gott hade funnits något gångbart där ute som gjorde att toleransen ökade. Märkligt att det inte existerar något konkret.
Ja, men allvarligt… Du har ju själv skrivit att du har några smågaddningar. Då vet du vad det handlar om samt att smärtan inte är galet stor.
Förlåt mig om jag låter raljerande men det är ju fortfarande bara 5h vi snackar om. Efter min senaste tatuering sa tatueraren: ”-Sådärja, nu har du ett anarkist a också.”. Kunde inte vara mer tacksam. Har som sagt en svastika på knät. Utöver det hammaren och skäran på ett jäkligt subtilt sätt och numera även ett a inlindat i en cirkel. Älskar alla mina tatueringar då de mest representerar minnen.
Fan gubben, så ont gör det inte… Skit i att droga ner dig (om du nu inte tar några bärs eller delar en feting med tatueraren). Tänk att det är något du ska bära med dig resten av livet, se då fan till att göra något så att du minns denna helvetesmarkering.
Men smärtstillande? Nope… (förutom öl och röka som sagt).
Fan vilka minnen du lockar fram i min gamla själ, älskar dig ta mig fan.
Edit: ska bara för det boka in en tid själv.