2023-06-28, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Alla ingångar är gångbara, ingen har rätt och döma!

Det enda vi glömmer är dock att den starkaste utåt kan ha väldigt låg smärttröskel. 2023 borde man tycka att det gott hade funnits något gångbart där ute som gjorde att toleransen ökade. Märkligt att det inte existerar något konkret.

Ja, men allvarligt… Du har ju själv skrivit att du har några smågaddningar. Då vet du vad det handlar om samt att smärtan inte är galet stor.

Förlåt mig om jag låter raljerande men det är ju fortfarande bara 5h vi snackar om. Efter min senaste tatuering sa tatueraren: ”-Sådärja, nu har du ett anarkist a också.”. Kunde inte vara mer tacksam. Har som sagt en svastika på knät. Utöver det hammaren och skäran på ett jäkligt subtilt sätt och numera även ett a inlindat i en cirkel. Älskar alla mina tatueringar då de mest representerar minnen.

Fan gubben, så ont gör det inte… Skit i att droga ner dig (om du nu inte tar några bärs eller delar en feting med tatueraren). Tänk att det är något du ska bära med dig resten av livet, se då fan till att göra något så att du minns denna helvetesmarkering.

Men smärtstillande? Nope… (förutom öl och röka som sagt).

Fan vilka minnen du lockar fram i min gamla själ, älskar dig ta mig fan.

Edit: ska bara för det boka in en tid själv.
Citera
2023-06-28, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OppVaskeKluten
Hur som så avråder jag starkt mot alls slags tatuering för det är så dj-vla fult !!

Säger min mamma också… Men så är hon ju 70+ av det konservativa slaget.
Citera
2023-06-28, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Säger min mamma också… Men så är hon ju 70+ av det konservativa slaget.

Jag håller fullkomligt med din mamma. Lyssna inte på mig, men lyssna på henne!!!

Ps. Sen vet jag vilka jobb du inte kan få…
Citera
2023-06-28, 22:27
Medlem
Två Alvedon och en Ipren hade huvudvärk en gång innan jag skulle gadda mig körde denna kombo och upptäckte att det tog bort eggen på smärtan ^^ så nu profylaxar jag med detta innan man kör något ställe som gör riktigt ont typ revbenen/mage. Annars är det ju lite mysigt att det gör ont tycker jag.
Citera
2023-06-28, 22:31
Medlem
Citat:
Jag håller fullkomligt med din mamma. Lyssna inte på mig, men lyssna på henne!!!

Drar jag på mig något långärmat syns inget. Förövrigt är det 2023, ingen bryr sig om någon är tatuerad. Tvärtom skulle jag säga.

Jag har så kallade fylletatueringar, inte dåliga dock utan det är små konstverk. Händer väldigt ofta att jag blir stannad på stan och får komplimanger av all skönhets människor från alla klasser.

Kan förklara alla mina tatueringar och de har ärligt gett mig mycket förutom att de är jäkligt snygga. Sen ska man såklart inte tatuera sig för uppmärksamhet men det kan ju bli en bonus om man som jag är en social person.
Citera
2023-06-28, 22:37
Medlem
Citat:

Försökte skicka ett pm till dig men fick inte pga för kort medlemskap. Kontentan var oavsett att jag på riktigt älskar folk som dig!
Citera
2023-06-28, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderatorhora
Är du polare med Abbe Blattelito månne? Frågan är befogad, de flesta tar inget före en gaddning. Såna som jag som inte bryr sig nämnvärt över små misstag från tatuerarens sida tar som sagt på sin höjd nån öl eller röker en feting, det gör man dock mest för det sociala. Man låter förövrigt bara folk man litar på till 100% göra en gaddning om man nu inte är som jag återigen. Svastikan jag har på knät känns ju knappast begåvad men så var ju den ”gratis” och knappast gjord i en studio. Gav polaren fria händer en sen natt på fyllan.
Jävligt korkat men ett jävligt roligt minne. Kommer aldrig glömma när jag vaknade till sans dagen efter, satan i gatan vad förbannad jag blev. Sen när polarn stod där och såg minst lika dum ut kunde vi inget annat än garva.

Tatueringar är minnen och man ska inte droga sig bort med annat än som sagt nån öl, brunt eller grönt.

Jävlar vad seriös jag känner att jag framställer mig själv just nu… Älskar bara att den här tråden väcker många minnen till liv.
Men herregud morfar var det någon som frågade efter din livshistoria? Att du har en svastika intatuerad säger det mesta om dig. Ts efterfrågade en substans som hjälper mot smärta, opiater gör detta. Gå och lägg dig nu, gå o rök en holk som jag, så kanske du kan sluta anklaga för folk för o va vän med horungar. Trevlig kväll tråden
Citera
2023-06-28, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Firefoxs
Två Alvedon och en Ipren hade huvudvärk en gång innan jag skulle gadda mig körde denna kombo och upptäckte att det tog bort eggen på smärtan ^^ så nu profylaxar jag med detta innan man kör något ställe som gör riktigt ont typ revbenen/mage. Annars är det ju lite mysigt att det gör ont tycker jag.

Är du övertygad om att den kombon inte påverkar utfallet på något vis?
Citera
2023-06-28, 22:44
Medlem
Gaiafrodites avatar
Jag skulle säga Alvedon men det hjälper knappt. Efter ett visst antal timmar så brukar de egna ”endorfinerna” ta slut och smärtan blir på en annan nivå. Det är såklart olika för alla när det sker men för mig är det vid 3,5h, då gör det riktigt ont, blodtrycket ökar och det börjar blöda så att det inte går att fortsätta. Embla och liknande fungerar en stund men jag tycker det gör ännu ondare när det slutar verka och smärtan kommer. Det ska finnas en kräm som heter no pain, den har jag inte testat men kanske värt att köpa och ha som backup. Lycka till!
Citera
2023-06-28, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av splir0n
Men herregud morfar var det någon som frågade efter din livshistoria? Att du har en svastika intatuerad säger det mesta om dig. Ts efterfrågade en substans som hjälper mot smärta, opiater gör detta. Gå och lägg dig nu, gå o rök en holk som jag, så kanske du kan sluta anklaga för folk för o va vän med horungar. Trevlig kväll tråden

Snälla nån… Ifrågasatte bara att det skulle vara vanligt att ta blå inför en tatuering. Horunge är ditt uttryck, jag nämnde personen vid hans offentliga namn.

Låter inte som att du har lika schysst röka som jag med tanke på din attityd.

Skiter fullständigt i opiater och till skillnad från dig avråder jag skarpt från dessa, vad är felet med det?

Ts efterfrågar smärtlindring och jag påminner om att den lilla smärtan man har är överkomlig, jag säger vidare att man lever på minnen. Tror du håller med mig innerst inne. Love you!
Senast redigerad av Moderatorhora 2023-06-28 kl. 22:54.
Citera
2023-06-28, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gaiafrodite
Jag skulle säga Alvedon men det hjälper knappt. Efter ett visst antal timmar så brukar de egna ”endorfinerna” ta slut och smärtan blir på en annan nivå. Det är såklart olika för alla när det sker men för mig är det vid 3,5h, då gör det riktigt ont, blodtrycket ökar och det börjar blöda så att det inte går att fortsätta. Embla och liknande fungerar en stund men jag tycker det gör ännu ondare när det slutar verka och smärtan kommer. Det ska finnas en kräm som heter no pain, den har jag inte testat men kanske värt att köpa och ha som backup. Lycka till!

No pain är slutsåld. Vågar man sig på amerikanska hemsidor?
Citera
2023-06-28, 22:57
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johannesdotter
Ni med erfarenheter, finns någon substans man kan ta för att minska smärtan eller är det bara att fortsätta härdas ut 2023? Erfarenhet av kortare sittning enbart, ej någon längre.

Givet det faktum att det inte påverkar slutresultatet vill säga.

Tack på förhand för tips!

Marcus

Ät och drick ordentligt innan. Fulldos paracetamol innan. Möjligtvis även en antihistamin (kan inte skada). Jag tog magnesium innan och kunde då slappna av lite mer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in