Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,05%
1966 röster
Bandidos.
23,95%
619 röster
2007-01-31, 10:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalpolisen
Vill ta tillfället i akt och tacka alla dem som bistått med värdefull information under det gångna året 2006 här på Flashback.
I synnerhet de som tillåtit sig själva att svara på frågor i inlägg då någon undrat över något.Men även i dessa fall då någon vetat lite mer och tillsynes ganska hänsynslöst skrivit om ämnena för att bringa ytterligare ljus över skuggor som funnits!
Ja eller hur
Citera
2007-01-31, 19:54
Bannlyst
Garage1

Garaget är ett gäng bläderbögar och mupps i största allmänhet. De blir impade av en svensk kille som leker HA. Killen har lyckats få tag på en HA-väst från Portugal som han använder nere i bonna-landet ute på lokala krogen. Mupparna sitter som tända ljus och ser upp till den falskvästade. Mycket snack och lite verkstad. Inte ens polisen är intresserad av dom eller killen....

Som sagt, mupps och SLM inom 1%-killarna. hahaha, sicka töntar....
Citera
2007-01-31, 20:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stagger lee
Hur många gånger ska du skriva det? Vi har fan fattat vad du menar.

Vad jag är nyfiken på är,varför har du ett sådant agg gentemot H.A.?

Har du åkt på smörj så att visdomständerna letar efter en
parkeringsplats?

Vad är det frågan om?

Har du du något att säga,säg det..
Du dansar runt en lägereld som en kyckling...

Jag skriver det 2 gånger så att 1% fattar, de behöver ta in allt dubbelt innan synapserna blixtrar....

Jag skriver det 2 gånger så att 1% fattar, de behöver ta in allt dubbelt innan synapserna blixtrar....

Ok?
Ok?

När, däng har jag aldrig åkt på. Tror inte den situationen skulle uppstå heller. Jag är allmänt motståndare till dom som är hård mot de svaga och svag mot dom hårda. Alltså 1%. De klarar inte av den "verkliga världen", i den är de lägst. Så då skapar de "sin värld" så dom hamnar överst i. I "sin värld" skapar de regler som de ska hålla sig till och samtidigt gör ett avstånd till "den verkliga världen". Men faktum kvarstår att de lever och använder den "verkliga världen" för sina egna syften. Parasiter med ett annat ord.

Och så hedervärda är de inte fast de gör allt för att det ska se ut så.

"Brother helps a brother", jo pyttsan, jag tackar jag.

Jag skrev de sista styckena en (1) gång bara, hoppas alla 1% förstår ändå.

Om jag hade en väst framför bilen, då då skulle jag .........
Citera
2007-01-31, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bollnäs
Garaget är ett gäng bläderbögar och mupps i största allmänhet. De blir impade av en svensk kille som leker HA. Killen har lyckats få tag på en HA-väst från Portugal som han använder nere i bonna-landet ute på lokala krogen. Mupparna sitter som tända ljus och ser upp till den falskvästade. Mycket snack och lite verkstad. Inte ens polisen är intresserad av dom eller killen....

Som sagt, mupps och SLM inom 1%-killarna. hahaha, sicka töntar....
Själv är jag ifrån Bollnäs,du?
Ålder?
Bollnäs forever forever Bollnäs
Citera
2007-01-31, 23:25
Medlem
JackassTREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kriminalpolisen
Vill ta tillfället i akt och tacka alla dem som bistått med värdefull information under det gångna året 2006 här på Flashback.
I synnerhet de som tillåtit sig själva att svara på frågor i inlägg då någon undrat över något.Men även i dessa fall då någon vetat lite mer och tillsynes ganska hänsynslöst skrivit om ämnena för att bringa ytterligare ljus över skuggor som funnits!

Humor är härligt, Uniforms skräddarna på Götgatan har säkert en båtmössa för 200 kr du kan köpa om du vill leka polis Lycka till
Citera
2007-02-06, 16:29
Bannlyst
Vad är det som har hänt uppe i Ludvika? hörde HA hade kört ut Big Twins Mc ur sina lokaler eller nått
Citera
2007-02-06, 17:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av koka1n
Vad är det som har hänt uppe i Ludvika? hörde HA hade kört ut Big Twins Mc ur sina lokaler eller nått
Hittade en gammal artikel:
http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/29177
Citat:
Enligt iakttagelser och underrättelser så har Big Twin mer eller mindre tvingats att låna ut sin lokal till Bandidos:
Citat:
Förra veckan hade Big Twins i Ludvika besök av ett antal HA-medlemmar som efter besök hos Big Twins fortsatte till Borlänge där de övernattade hos en klubb i HA-sfären.
Citera
2007-02-06, 18:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Hittade en gammal artikel:
http://www.newsdesk.se/view/pressrelease/29177

Men det där var ju från 2005. Hörde av en bekant att HA-medlemmar hade varit ner i Big Twins lokaler och härjat, Big Twins medlemmarna fick lämna från sig sina västar osv och sen tog dom ner Big Twins skylten utanför garaget
Citera
2007-02-06, 18:51
Medlem
Bluebeast72s avatar
Litet inlägg bara,så barnsligt att inte dom två största kriminella klubbarna kan drifta ihop en egen lokal,utan måste hota sig till en.Gäller samma med deras hojar?Faan vi har ont om cash,vi slänger ut ngn i bad standing så har ju vi ialla fall en hoj
Citera
2007-02-06, 19:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av koka1n
Men det där var ju från 2005. Hörde av en bekant att HA-medlemmar hade varit ner i Big Twins lokaler och härjat, Big Twins medlemmarna fick lämna från sig sina västar osv och sen tog dom ner Big Twins skylten utanför garaget
Ja vad står det ovanför länken jag postade?

Verkar det inte konstigt om både HA och Bandidos härjar i samma lilla stad? Red Devils har ju just utsett en klubb i Falun som Hangaround för någon vecka sedan. Kan det ha något samband med HA härjandes i Ludvika?
Citera
2007-02-06, 19:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PolarenPär
Ja vad står det ovanför länken jag postade?

Verkar det inte konstigt om både HA och Bandidos härjar i samma lilla stad? Red Devils har ju just utsett en klubb i Falun som Hangaround för någon vecka sedan. Kan det ha något samband med HA härjandes i Ludvika?

kan ju vara så att HA tyckt att big twins har varit på bandidos sida eller dylikt. Så då åkte dom dit och visa vad skåpet skulle stå, eller nått
Citera
2007-02-07, 01:12
Medlem
bastard666s avatar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här