Nydligen hemkommen från ink bash.. Ca 23.00 stötte jag ihop med en fullvärdig Bandidos i sällskap med två/tre x-team snubbar.. Min fråga är hur HA reagerade på att hattarna var där och vad som eventuellt hände sedan? Någon som vet?
Det är väl inget krig mellan HA och BMC? Så jag antar att HA gjorde inget åt det. Inte iaf. offentligt som kunde ha lett till fler sammandrabbningar. Kanske snacka dem skit om BMC sinsemellan, men förmodligen inget mer.
Vad händer i stockholm då backar änglarna för banditerna igen. Ingen hämnd på gång då antar jag.
Ligger dom fortfarande kvar på sjukhus eller menar dess änglar som blev nermejade och slagna. Banditen som åkte på stryk värkar vara helt återställd hörde jag.
Det är väl inget krig mellan HA och BMC? Så jag antar att HA gjorde inget åt det. Inte iaf. offentligt som kunde ha lett till fler sammandrabbningar. Kanske snacka dem skit om BMC sinsemellan, men förmodligen inget mer.
Vad e det du menar förstår ej. vill du förklara vad denna händelsen handlar om Tack
Jag trodde HA var dom som styrde i biker sverige. Men man undrar ju lite? BMC gör ett ordentligt övertramp helt klart. Sen förstår jag att det är svårt att göra något efter att man blivit överkörd av en bil. Men nog hade jag trott att HA skulle göra någon form av offentlig markering mot BMC. Det sänder ju rätt konstiga signaler till övriga om BMC tillåts pissa på dom rödvita genom att skicka fyra man till sjukan inför ögonen på representanter från hojklubbar runt hela Sverige. En av dom fyra ska vad jag hörde vara väldigt illa skadad, om det nu stämmer.
Jag trodde HA var dom som styrde i biker sverige. Men man undrar ju lite? BMC gör ett ordentligt övertramp helt klart. Sen förstår jag att det är svårt att göra något efter att man blivit överkörd av en bil. Men nog hade jag trott att HA skulle göra någon form av offentlig markering mot BMC. Det sänder ju rätt konstiga signaler till övriga om BMC tillåts pissa på dom rödvita genom att skicka fyra man till sjukan inför ögonen på representanter från hojklubbar runt hela Sverige. En av dom fyra ska vad jag hörde vara väldigt illa skadad, om det nu stämmer.
Regel nr 1:Tro inte på allt du hör. BMC pissar inte på HA, och HA pissar inte på BMC. Vissa kontroverser kan uppstå, men det brukar rättas till. Ingen av de två skulle vända andra kinden till efter en kontrovers. Relationen sett över hela landet är förhållandevis bra, och ingen vill förstöra den för lite småbråk.
Det ryktas att Bandidos rök ihop med HA vid festligheterna i helgen.
Insatsstyrkan visade tydligen musklerna mm.mm
Är detta fakta eller bara bullshit????
Mvh/ Caron den sannings-törstande.
Så detta slagsmål inträffar på Hogs årliga hojfest.
Anar att det vart några pilsner för mycket bland slagskämparna..
Senast redigerad av Jocke_S 2012-08-29 kl. 06:47.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!