Resultat: Vilket MC-gäng föredrar du av dessa (lite rolig statistik).
Hells Angels.
76,07%
1965 röster
Bandidos.
23,93%
618 röster
2006-07-28, 10:56
Bannlyst
Hur är läget mellan Bandidos och Hells Angels nuförtiden?
Efter fredsuppgörelsen 1997 har det varit ganska tyst om "bråket" mellan klubbarna. Någon mindre skärmytsling mellan parterna har rapporterats i media.
Nu expanderar de i Mellansverige: Bandios har två fullvärdiga chapters i Säffle respektive Ludvika, Hells Angels har ett fullvärdigt chapter i Karlstad.
Man tycker ju att de för eller senare borde trampa varandra på tårna. Bidar de sin tid för att bli starkare och slå ut sin konkurrent, eller har de bestämt sig för att dela på "marknaden"?
Och är Brödraskapet Wolfpack respektive Outlaws MC några krafter att räkna med i den kriminella MC-världen?
Ordet är fritt!
Citera
2006-07-28, 12:46
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Hur är läget mellan Bandidos och Hells Angels nuförtiden?
Efter fredsuppgörelsen 1997 har det varit ganska tyst om "bråket" mellan klubbarna. Någon mindre skärmytsling mellan parterna har rapporterats i media.
Nu expanderar de i Mellansverige: Bandios har två fullvärdiga chapters i Säffle respektive Ludvika, Hells Angels har ett fullvärdigt chapter i Karlstad.
Man tycker ju att de för eller senare borde trampa varandra på tårna. Bidar de sin tid för att bli starkare och slå ut sin konkurrent, eller har de bestämt sig för att dela på "marknaden"?
Och är Brödraskapet Wolfpack respektive Outlaws MC några krafter att räkna med i den kriminella MC-världen?
Ordet är fritt!

Bandidos består av en hel del folk med invandrarbakgrund, medan hells angels mig veterligen i princip bara består av "vita".. så det är väl närmast ett raskrig.

Eller har jag fel?
Citera
2006-07-28, 12:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...
Bandidos består av en hel del folk med invandrarbakgrund, medan hells angels mig veterligen i princip bara består av "vita".. så det är väl närmast ett raskrig.

Eller har jag fel?

Fel.. Finns många små araber som gör skitjobb åt västarna oavsett namn..
Citera
2006-07-28, 13:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Fel.. Finns många små araber som gör skitjobb åt västarna oavsett namn..

Absolut gör det det men skillnaden är ju att HA inte tar upp dom i klubben som Bandidos gör eller hur?
Citera
2006-07-28, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Durden
Absolut gör det det men skillnaden är ju att HA inte tar upp dom i klubben som Bandidos gör eller hur?

HA i köpehamn har en medlem som är neger, ruggigt salt snubbe..
Citera
2006-07-28, 15:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av zetalof
HA i köpehamn har en medlem som är neger, ruggigt salt snubbe..

Trodde inte svarta män fick vara med i HA?
Citera
2006-07-28, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Själsfrände
Trodde inte svarta män fick vara med i HA?

Vet inte hur regelverket se ut, men jag har träffat lite HA folk från köpenhamn inklusive den svarte mannen..
Citera
2006-07-28, 16:23
Medlem
Vem är rädd för svarteman?
Citera
2006-07-28, 16:31
Medlem
Gravity2s avatar
När jag var i närheten av Bandidos lokal i helsingborg (Precis vid Miatorp) så satt bandidossnubbarna ute och chillade med lite bärs, och en HAkille kommer åkandes förbi. Han vinkar, Bandidos vinkar tillbaka. Verkade inte vara något direkt krig iaf...
Kan ju iofs vart ironiskt menat som typ; "Haha, jag sitter redan på min hoj och ni hinner aldrig ikapp mig!"
Citera
2006-07-28, 22:57
Bannlyst
bandidos har mycket turkar och sånt som gör jobb åt dom genom X-team.
Citera
2006-07-29, 02:47
Medlem
Megadeths avatar
såsom jag vet om det idag är det rätt lungt mellan klubbarna. jag har kännt/känner folk från båda lägren. vet även om en kille som lämnat ha för bandidos (mindre poppis men det gick).. så vad jag vet om så är det rätt lungt. allt beror ju på HUR det görs. och under vilka omständigheter. men enligt mig är ju killarna i ha bra mycket trevligare och mera laid back än killarna i bandidos.
Citera
2006-07-29, 08:30
Medlem
Och sedan förra veckan är det Game Over för Hattarna i Thailand...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in