Citat:
Ursprungligen postat av
Vatos.Locos
Sluta försöka jämföra en norsk mot KDB. Kung Kevin är uppe bland Zidane, Giggs, David Silva, Xavi, Iniesta, Lampard bland annat.
Saka, mannen som såg till att England inte vann EM mot Champions league vinnaren och fem PL titlar Foden?
När vi ändå är i gång, Aké >> alla andra mittbackar + vänsterbackar i Arsenal.
Stones, Dias och Gvardiol där med. Ben who? Kyle Walker bitch.
Rodri, världens bästa cdm så Rice ska egentligen inte nämnas i samma mening.
Resten utav Arsenals mittfält är ungefär lika bra som Kalvin Phillips. Zinchenko ''jag kan inte sluta gråta'' är på samma nivå som Sergio Gomez. Ortega är bättre än Ramsdale och Raya. Julian Alvarez som vunnit i princip allt är bättre än vad som finns i Arsenal. ''Alvarez kommer inte bli en rockstjärna'' är nog det mest pinsama jag läst i denna tråd.
Och någon gnälligare kärring i tränare (Arteta) finns inte i ligan.

Ødegaard är en större talang än de Bruyne. Jag menar, kunde KdB välja och vraka mellan klubbar som bl.a Real Madrid, Barcelona, Bayern, Dortmund, Leverkusen, Liverpool, Arsenal, Man City, Inter, Ajax etc, etc när han var 15 år gammal? Dessutom så har Ødegaard framtiden framför sig, medans KdB tillhör numera förtiden.
Saka är minst lika bra som det Foden är, om inte bättre.
Förresten, du har aldrig aldrig kommit med ett vettigt svar på frågan om när/hur du blev Man City fan?