2023-12-14, 18:21
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Man sätter ju sig bara i en pajasbåt av att vara en sån högljudd barnslig supporter. Skulle laget man håller på vinna något så är det ju ingen big deal då man pratat om det i 9 månader och motståndet uppenbarligen var skit, skulle man däremot inte vinna så har man ju framställt sig själv som en riktig clown med allt snack innan som inte ledde till något. Lose-lose situation. En ödmjuk supporter däremot kan ju få ut någon glädje av en eventuell vinst.
Exakt! Hur stort är det att vinna ligan om inget annat lag imponerar och egna lag är överlägsna på alla positioner? Det är ju bara en skandal om man inte vinner då..
Citera
2023-12-14, 18:26
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Det är väl ingen som egentligen blir allt för överraskad om Arsenal vinner ligan, men bäst i världen och storfavoriter som redan vunnit? Det kan inte hålla med om och då blir det som det blir.

Så är det. I dagens fotboll som är så jämn på toppen så vore det bara idiotiskt att hävda att nåt lag är storfavorit. Det är inte tennisen med Djokovic eller F1 med Verstappen. Marginalerna är betydligt mindre.

Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Du vet jag hoppas på Brighton hihi men först ska vi själva försöka demolera urken..

Jag upplyser gärna saker ibland går det överstyr men vi hittar oftast rätt väg igen.

Haha klart och jag är Urk-supporter för en dag. Inget konstigt i det

Inte sällan innefattar det lite intag av starkdrycker så att man svävar iväg lite extra. Därför jag försöker undvika matchtrådar då det ofta leder till inlägg i affekt.
Citera
2023-12-14, 18:28
Medlem
Il.Malizias avatar
När senast gick enbart två engelska CL-lag vidare?
Citera
2023-12-14, 18:40
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Jag anpassar mig bara till Urks nivå

Klart det är värre utan. Man måste ha ett visst intag för att palla med vardan.
Otroligt att sjunka så lågt haha

Menar att det kanske är värre att inläggen skrivs utan kunna skylla på alkoholen..
Citera
2023-12-14, 18:41
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Il.Malizia
När senast gick enbart två engelska CL-lag vidare?

12/13.
Citera
2023-12-14, 18:45
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Sluta försöka jämföra en norsk mot KDB. Kung Kevin är uppe bland Zidane, Giggs, David Silva, Xavi, Iniesta, Lampard bland annat.

Saka, mannen som såg till att England inte vann EM mot Champions league vinnaren och fem PL titlar Foden?

När vi ändå är i gång, Aké >> alla andra mittbackar + vänsterbackar i Arsenal.

Stones, Dias och Gvardiol där med. Ben who? Kyle Walker bitch.

Rodri, världens bästa cdm så Rice ska egentligen inte nämnas i samma mening.
Resten utav Arsenals mittfält är ungefär lika bra som Kalvin Phillips. Zinchenko ''jag kan inte sluta gråta'' är på samma nivå som Sergio Gomez. Ortega är bättre än Ramsdale och Raya. Julian Alvarez som vunnit i princip allt är bättre än vad som finns i Arsenal. ''Alvarez kommer inte bli en rockstjärna'' är nog det mest pinsama jag läst i denna tråd.

Och någon gnälligare kärring i tränare (Arteta) finns inte i ligan.

Citera
2023-12-14, 18:50
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Som FA finns inga gränser där heller om vad som är straff och inte straff.

Den regeln har jag helt gett upp. Önskvärt vore ju att bollen aldrig tog på en spelares hand igen så att vi slapp ovissheten, men det kommer ju aldrig hända så då får vi vara beredda på vilken skit som helst.
Citera
2023-12-14, 18:52
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Den regeln har jag helt gett upp. Önskvärt vore ju att bollen aldrig tog på en spelares hand igen så att vi slapp ovissheten, men det kommer ju aldrig hända så då får vi vara beredda på vilken skit som helst.
Denna gång syftade jag på Arteta.. FA har förbrukat all trovärdighet.
Citera
2023-12-14, 18:53
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Sluta försöka jämföra en norsk mot KDB. Kung Kevin är uppe bland Zidane, Giggs, David Silva, Xavi, Iniesta, Lampard bland annat.

Saka, mannen som såg till att England inte vann EM mot Champions league vinnaren och fem PL titlar Foden?

När vi ändå är i gång, Aké >> alla andra mittbackar + vänsterbackar i Arsenal.

Stones, Dias och Gvardiol där med. Ben who? Kyle Walker bitch.

Rodri, världens bästa cdm så Rice ska egentligen inte nämnas i samma mening.
Resten utav Arsenals mittfält är ungefär lika bra som Kalvin Phillips. Zinchenko ''jag kan inte sluta gråta'' är på samma nivå som Sergio Gomez. Ortega är bättre än Ramsdale och Raya. Julian Alvarez som vunnit i princip allt är bättre än vad som finns i Arsenal. ''Alvarez kommer inte bli en rockstjärna'' är nog det mest pinsama jag läst i denna tråd.

Och någon gnälligare kärring i tränare (Arteta) finns inte i ligan.

Välkommen tillbaka!
Citera
2023-12-14, 18:55
Avstängd
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Välkommen tillbaka!

Tjenare Free, tack så mycket! Får se hur länge det håller denna gång

Potter nästa Manu tränare? Om han kan landa dessa top jobb då undrar jag hur det kommer bli med De Zerbi i framtiden.
Citera
2023-12-14, 18:56
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Denna gång syftade jag på Arteta.. FA har förbrukat all trovärdighet.

Ah, okej. Jaha, det har jag ju redan gått igenom innan. Vi ska straffas på planen istället så frågan är vad som är bättre. Tränaren avstängd ett par matcher eller få alla domslut emot sig?
Citera
2023-12-14, 18:58
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vatos.Locos
Tjenare Free, tack så mycket! Får se hur länge det håller denna gång

Potter nästa Manu tränare? Om han kan landa dessa top jobb då undrar jag hur det kommer bli med De Zerbi i framtiden.
Nu får du hålla dig lugn ett tag!

Verkar nästan så, frågan är om det blir säsongen ut eller långt kontrakt direkt? De Zerbi väntar nog ut Pep eller Klopp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in