2023-11-23, 16:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Nej, jag overdriver inte en enda sekund. Realiteten ar den att spurs ar det storsta skamtet i fotbollssamanghang pa denna planet.

Du har lang erfarenhet och stor kunskap inom lastbil/transportbranschen marker jag

Jag blir hogst overraskad om spurs ens klarar T4 denna sasong.

Ar pa semester i Florida, och "over there" sa har de inte svenska som ett alternativ, darfor.
Spurs är inte överskattade och kan dom få till bra värvningar så kan dom bli riktigt farliga! Ryktas ju om Raphinha!
Citera
2023-11-23, 17:04
Moderator
zanteras avatar
Lite spännande matcher i helgen. Som Man Utd supporter är jag dock övertygad om att det blir torsk mot ett taggat Everton på Söndag (efter poängavdraget) och något snack efteråt i stil med "De hade mer att spela för". Lite ångest att spela sist under omgången, då kan man inte riktigt njuta av andra poängtapp för övriga lag när man vet att det kan gå åt skogen på söndag kväll ändå.
Citera
2023-11-23, 17:25
Medlem
Blir inte lätt för Newcastle mot Chelsea då dom antagligen satsar allt på CL-matchen mot PSG där dom måste få minst ett kryss för att ens ha chansen. Känns som det kan bli en del värvningar i vinter för deras del.
Citera
2023-11-23, 17:40
Medlem
Beaver14s avatar
De Zerbi kom undan med en knäpp på fingrarna (varning) för sitt uttalande; I'm honest when I say I don't like 80 percent of the referees in England."

Arteta har inte fått sin dom än. Han hade till tisdag på sig att yttra sig men hade inte gjort det och fick förlängt till imorgon.

Jag tror att Arteta förväntar sig avstängning och tar den hellre mot Wolves/Luton än borta mot Brentford. Därav den strategiska tystnaden.
Citera
2023-11-23, 17:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det ar realiteten. Everton har mer support fran lokalbefolkningen i Liverpool/Merseyside distriktet, medans 95% av alla Liverpool fans ar turister.

LFC paminner pa manga satt om Chelsea och London har.

Har du ens varit i Liverpool? Verkar inte sa.

Det sagt, sa gillar inte jag Everton. En trakigare klubb ska man leta lange for att kunna hitta.
Ja det är som Bajen. Många fans men ingen som kan fotboll.
Citera
2023-11-23, 18:28
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Newcastle, Brighton, Spurs, Arsenal, City, Liverpool, Aston Villa och hmmm.... Jag säger West Ham. Har inte tittat på schemat så är en ren och tråkig chansning.
Alla tiders gissning 👍🏻
Citera
2023-11-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zantera
Lite spännande matcher i helgen. Som Man Utd supporter är jag dock övertygad om att det blir torsk mot ett taggat Everton på Söndag (efter poängavdraget) och något snack efteråt i stil med "De hade mer att spela för". Lite ångest att spela sist under omgången, då kan man inte riktigt njuta av andra poängtapp för övriga lag när man vet att det kan gå åt skogen på söndag kväll ändå.

Ja men ingen Ten Hag på bänken som är avstängd så undra vem pressen ska skylla på vid en ev förlust? Albert the kit man? Tea lady Nesta Burgess? Carrington receptionist Kath Phipps? Warren Bennett The Bus -Driver?
Citera
2023-11-23, 19:07
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Har han någon poäng? Jag fattar ju att han gör en clickbait men han har en vass tunga.....

Liverpool Are PROVEN Cheats, Not Manchester City https://www.youtube.com/watch?v=NSROdMVRlQg
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2023-11-23 kl. 19:24.
Citera
2023-11-23, 20:48
Medlem
Drickbacks avatar
Rodri & Grealish får hålla sig i skinnet på lördag om de vill spela mot Tottenham, de står på 4 gula.
Citera
2023-11-23, 22:07
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svarta-Skatan
Har han någon poäng? Jag fattar ju att han gör en clickbait men han har en vass tunga.....

Liverpool Are PROVEN Cheats, Not Manchester City https://www.youtube.com/watch?v=NSROdMVRlQg

Mja, han har säkert flera poäng men allt handlar om att försöka tona ner anklagelserna mot sitt egna lag enligt mig. Ska dock sägas att jag inte orkade se hela videon eftersom det kändes som propaganda.. Alla normalt funtade förstår att sättet City fuskat på inte är normalt. Allt fusk är grova övertramp, men sättet City gjort det på är helt utan respekt för lagar och regler.
Citera
2023-11-24, 00:06
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Rodri & Grealish får hålla sig i skinnet på lördag om de vill spela mot Tottenham, de står på 4 gula.

Äh city vinner vi ändå alltid mot så inget vara nervös över
Citera
2023-11-24, 00:37
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Äh city vinner vi ändå alltid mot så inget vara nervös över
Ni har oväntat bra siffror, bara 2 förluster senaste åtta matcherna. Bara en dåre som hävdar att statistik inte betyder något framförallt inte när du spelar din 101:e match och förlorat de hundra första man är liksom säker på att man kan vinna…

Givetvis betyder mentala spelet en hel del…
Senast redigerad av Drickback 2023-11-24 kl. 00:41.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in