2023-12-14, 17:54
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanstertrollet
Det vet jag väl såklart, men om vi för en gångs skull ska ignorera det denne häver ur sig så är det trots allt inte fullt rättvist att Arsenal bedöms på det sättet. Om vi nu rent hypotetiskt säger att Arsenal vinner ligan och CL till våren. Är det då rättvist att folk skriver inlägg i stil med: ”Jamen Generalen sa ju att ni är bäst och favoriter till dom titlarna så att ni vann är väl bara som förväntat.” Eller förtjänar laget faktiskt lite hyllningar i det fallet?
Spinoffen började på den nämnde men nu kom en annan in och hävdade faktafel vilket jag för höra när jag har fel..

Tycker du Liverpool får de hyllningar de förtjänar? Nytt mittfält och spelar sisådär men leder serien ändå.

Jag vet jag kan skriva för 99 %, OM Arsenal vinner PL så kommer det delas ut gratulationer från oss till de fans som förtjänar att omnämnas. Och just nu ligger du på gränsen 😉
Citera
2023-12-14, 17:54
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
det är dumt att från början säga att man är bäst i världen och inte fruktar något motstånd för att dom suger, har inte samma succe osv.. Man kan inte komma ut som vinnare då. Jag kommer iaf gratulera dom riktiga Arsenalfansen om det blir "bara" en av dom titlarna, men han har ju redan tagit ut trippeln i förskott så han lär bli besviken om det bara är en.

Men han lever ju i nån fantasivärld med egna tolkningar om allting också. Går inte direkt att applicera på folk som lever i den riktiga världen Vi som lever i verkligheten vet att vi har chansen, men att det som vanligt blir tufft som fan och kommer krävas absolut maxprestation med lite extra flyt i avgörande lägen. Som du alltid behöver ha. Stjärnorna ska stå rätt eller vad fan som helst.

Jag förstår att ni bävar för om det skulle slå in för honom. Lär bli outhärdligt då för den som inte håller på Arsenal. Men det är bara att försöka ignorera.
Citera
2023-12-14, 17:55
Moderator
zanteras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
det är dumt att från början säga att man är bäst i världen och inte fruktar något motstånd för att dom suger, har inte samma succe osv.. Man kan inte komma ut som vinnare då. Jag kommer iaf gratulera dom riktiga Arsenalfansen om det blir "bara" en av dom titlarna, men han har ju redan tagit ut trippeln i förskott så han lär bli besviken om det bara är en.
Man sätter ju sig bara i en pajasbåt av att vara en sån högljudd barnslig supporter. Skulle laget man håller på vinna något så är det ju ingen big deal då man pratat om det i 9 månader och motståndet uppenbarligen var skit, skulle man däremot inte vinna så har man ju framställt sig själv som en riktig clown med allt snack innan som inte ledde till något. Lose-lose situation. En ödmjuk supporter däremot kan ju få ut någon glädje av en eventuell vinst.
Citera
2023-12-14, 18:00
Medlem
Drickbacks avatar
Dags att ladda upp gör grabbarna ska snart lira betydelselös match sett till placering.
Ungdomligt värre med en ”pensionär” på mitten 😋

Liverpool: Kelleher; Bradley, Konate, Quansah, Chambers; Elliott, Endo, Jones; Doak, Gakpo, Gordon.

Avb: Pitaluga, Mrozek, Gomez, Diaz, Szoboszlai, Nunez, Tsimikas, Gravenberch, Scanlon, McConnell, Koumas, Hill.
Citera
2023-12-14, 18:01
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Spinoffen började på den nämnde men nu kom en annan in och hävdade faktafel vilket jag för höra när jag har fel..

Tycker du Liverpool får de hyllningar de förtjänar? Nytt mittfält och spelar sisådär men leder serien ändå.

Jag vet jag kan skriva för 99 %, OM Arsenal vinner PL så kommer det delas ut gratulationer från oss till de fans som förtjänar att omnämnas. Och just nu ligger du på gränsen 😉

Det mesta här grundar sig ju alltid i nånting denne har skrivit

Nej, det är lite orättvist ändå får jag medge. Även om jag kanske tycker att det är lite slumpmässigt att ni leder nu. Inte imponerat så vansinnigt mycket som du säger. Men det är ju poängen som visar tabellen

Haha, det är möjligt Men jag kräver varken hyllningar eller gratulationer. Jag accepterar dock inte att Arsenal bedöms annorlunda pga en användares ord.
Citera
2023-12-14, 18:07
Medlem
Vanstertrollets avatar
Arteta slapp undan bestraffning förresten. FA har bestämt att det bästa sättet att straffa Arsenal är genom felaktiga beslut på planen
Citera
2023-12-14, 18:08
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Det mesta här grundar sig ju alltid i nånting denne har skrivit

Nej, det är lite orättvist ändå får jag medge. Även om jag kanske tycker att det är lite slumpmässigt att ni leder nu. Inte imponerat så vansinnigt mycket som du säger. Men det är ju poängen som visar tabellen

Haha, det är möjligt Men jag kräver varken hyllningar eller gratulationer. Jag accepterar dock inte att Arsenal bedöms annorlunda pga en användares ord.
Sant sant hihi

Ja det sägs att tabellen aldrig ljuger! Är vi bäst? 🤣

Ni bedöms inte enbart pga av en individ men självklart passar vi på att ”hetsa extra” bara för att det bjuds på tillfällen. Finns Arsenal fans som kan intyga att gratulationer kommer.. jag personligen brukar hålla mitt ord och kan särskilja på saker och ting, att jag medvetet gör annat emellanåt är annat kapitel 🙃
Citera
2023-12-14, 18:13
Medlem
Drickbacks avatar
FA är korrupt Arteta klara sig undan straff 😳😳😳 Dags för Klopp och VvD att överklaga sina straff… Nu har FA verkligen gjort bort sig, nu är det fritt fram att säga i princip vad man vill. Klopp, ordet är fritt.
/FA
Citera
2023-12-14, 18:16
Medlem
Drickbacks avatar
Rebecca Welch, 40, blir den första kvinna att döma en PL-match för män.

Hon är nu utsedd att leda matchen mellan Fulham - Burnley den 23 december som den första kvinna någonsin.

När man inte trodde det kunde bli värre från FA/PGMOL.
Citera
2023-12-14, 18:17
Medlem
Vanstertrollets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Sant sant hihi

Ja det sägs att tabellen aldrig ljuger! Är vi bäst? 🤣

Ni bedöms inte enbart pga av en individ men självklart passar vi på att ”hetsa extra” bara för att det bjuds på tillfällen. Finns Arsenal fans som kan intyga att gratulationer kommer.. jag personligen brukar hålla mitt ord och kan särskilja på saker och ting, att jag medvetet gör annat emellanåt är annat kapitel 🙃

Absolut! Å troligen har vi en ren seriefinal på dan före dan Det blir roligt. Den som pratar med mig om Bingolotto då får en rak höger.

Nej, kanske inte. Men ingen skulle säga om t.ex. City att dom är losers nu för att dom gick rent i gruppspelet när det inte gäller. Jag vet att du har heder så sett, men precis som jag så gillar du att huggas lite. Inget fel i det
Citera
2023-12-14, 18:20
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Men han lever ju i nån fantasivärld med egna tolkningar om allting också. Går inte direkt att applicera på folk som lever i den riktiga världen Vi som lever i verkligheten vet att vi har chansen, men att det som vanligt blir tufft som fan och kommer krävas absolut maxprestation med lite extra flyt i avgörande lägen. Som du alltid behöver ha. Stjärnorna ska stå rätt eller vad fan som helst.

Jag förstår att ni bävar för om det skulle slå in för honom. Lär bli outhärdligt då för den som inte håller på Arsenal. Men det är bara att försöka ignorera.
Det är väl ingen som egentligen blir allt för överraskad om Arsenal vinner ligan, men bäst i världen och storfavoriter som redan vunnit? Det kan inte hålla med om och då blir det som det blir.
Citera
2023-12-14, 18:20
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Absolut! Å troligen har vi en ren seriefinal på dan före dan Det blir roligt. Den som pratar med mig om Bingolotto då får en rak höger.

Nej, kanske inte. Men ingen skulle säga om t.ex. City att dom är losers nu för att dom gick rent i gruppspelet när det inte gäller. Jag vet att du har heder så sett, men precis som jag så gillar du att huggas lite. Inget fel i det
Du vet jag hoppas på Brighton hihi men först ska vi själva försöka demolera urken..

Jag upplyser gärna saker ibland går det överstyr men vi hittar oftast rätt väg igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in