2023-12-04, 18:33
Medlem
Drickbacks avatar
Zouma var som bekant inte med i WH’s match, utsatt för inbrott/rån i lördags när de var hemma.

https://www.whufc.com/news/west-ham-united-offer-reward-information
Citera
2023-12-04, 18:43
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Vet inte vilken situation du tänker på men du har säkert rätt.

Jo, problemet i situationen med City är väl det att domaren förstår att han gjorde bort sig därav att han håller i korten tror jag. Det jag menar med att domaren ska själv få avgöra om han känner sig hotad eller inte, vilket han kanske gjorde eftersom city komemr få straff. Men då borde han också gett fler gula än enbart till Haaland. Men men.

Nä precis, det regnade ju gula kort första 3 omgångarna. Flera spelare som åkte ut på dubbla gula, och flera av dom dubbla var felaktiga. *Host host* Tomiyasu *host host*.
Skrev om de i matchtråden. Första upp till höger i 1:a halvlek och andra nere till höger i 2:a.

Vet inte om domaren skrev någon rapport eller om FA själv lyft det. Tex Haaland kommer inte straffas för WTF uttalandet.
Citera
2023-12-04, 18:59
Medlem
Fyfan, Pope skadad i 4 månader alltså vilket jävla tapp. Vad vill ni Newcastle fans se för ersättare?
Citera
2023-12-04, 21:10
Medlem
Drickbacks avatar
Kommer säkerligen blir dyrare för oss konsumenter, frågan hur dyrare?

Premier League skriver att avtalet gäller i fyra år från och med säsongen 2025/2026 och att det är värt 6,7 miljarder pund – 88 miljoner kronor. Det är en ökning på fyra procent jämfört med Premier Leagues senaste tv-avtal.

Sky Sports kommer sända 215 matcher per säsong och TNT Sports sänder 52.

Inget bra att TNT har så många, chansen att Liverpool spelar lunchmöte oftare är överhängande.
Får be Klopp spela tråkigare 😜

——
Package A
Primary kick-off time: 32 matches at Saturday 12.30

Innebär ju i princip varje helgomgång.
Senast redigerad av Drickback 2023-12-04 kl. 21:15.
Citera
2023-12-04, 21:44
Medlem
Drickbacks avatar
Hur tycker du att du ligger till med ditt tips du låste in innan serien drog igång?

Tävlande

Skarparattarn Vinnaren 87 Tottenham tar 75
Free12 Vinnaren 88 West Ham 58
JazzinForBlueJean Vinnaren 88 WBA 80
Alex P. Keaton Vinnaren 93 Liverpool 80
Drickback Vinnaren 91 Liverpool 78

jontepsg Vinnaren 90 Arsenal 84
HycklarSverige Vinnaren 89 Arsenal 89
Rouen Vinnare 88 Manchester United 82
MrBubs Vinnaren 84 Newcastle 84
Radiopanna Vinnaren 90 Tottenham 72

EastClintfood Vinnaren 89 Manchester U 82
Beaver Vinnaren 88 Arsenal 88
svearikesfag Vinnare 90 Arsenal 66
kemankaret Vinnare 87 Liverpool 84
knudo Vinnare 91 Manchester C 87

zantera Vinnaren 88 Manchester U 80
Ingetbranick Vinnaren 91 Tottenham 70
Straiter Vinnaren 86 Liverpool 66
jerre88 Vinnaren 88 Manchester U 85
drhasch81 Vinnaren 89 Aston Villa 72

Behöver jag skriva att man bara kommenterar sitt eget tips 🤔

I skrivande stund möjligt nå 105 p
Senast redigerad av Drickback 2023-12-04 kl. 22:19.
Citera
2023-12-04, 22:14
Medlem
Generalanderssons avatar
Vilken tidig julklapp spursy kom med i går Tänk om det är detta som avgör titelfighten för AFCs del?
Citera
2023-12-04, 22:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Kommer säkerligen blir dyrare för oss konsumenter, frågan hur dyrare?

Premier League skriver att avtalet gäller i fyra år från och med säsongen 2025/2026 och att det är värt 6,7 miljarder pund – 88 miljoner kronor. Det är en ökning på fyra procent jämfört med Premier Leagues senaste tv-avtal.
Du bommer kraftig når du gjør om 6,7 milliarder pund - det blir selvsagt 88 milliarder kroner.
Citera
2023-12-04, 22:54
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Vilken tidig julklapp spursy kom med i går Tänk om det är detta som avgör titelfighten för AFCs del?

Kan du inte lägga upp lite fler björn filmer som visar hur Arsenal ska jaga alla andra klubbar iväg från pokalen?
Citera
2023-12-04, 22:57
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pronh
Du bommer kraftig når du gjør om 6,7 milliarder pund - det blir selvsagt 88 milliarder kroner.
Och du bommer kraftigt att det är ren avskrivning men skjut budbäraren.
Var det så mycket att kommentera när du kunde räkna ut felet på egen hand? Dessutom ser jag att källan ändrat. Egentligen oväsentligt vad det är i SEK för om kronan rasar så stämmer inte 88 miljarder heller vid den tidpunkten…

https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/768Ry8/premier-league-skriver-nytt-tv-avtal-vart-88-miljarder

https://www.premierleague.com/news/3807882
Senast redigerad av Drickback 2023-12-04 kl. 22:59.
Citera
2023-12-04, 23:02
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Kan du inte lägga upp lite fler björn filmer som visar hur Arsenal ska jaga alla andra klubbar iväg från pokalen?
Fler björn filmer? Nu hänger jag inte helt med i timmen.

Dock så är jag tämligen säker på att det är ingenting som kan hindra oss från att vinna titeln vid det här skedet, vi är helt enkelt det starkaste laget i EPL. Men hur kommer du att reagera om resultat i gårsdagens match mellan Man City - spurs blir det som faktiskt gör att vi säkrar oss titeln? bara synd att vi inte kan vinna ligan på eran hemmaarena den här gången
Citera
2023-12-04, 23:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Fler björn filmer? Nu hänger jag inte helt med i timmen.

Dock så är jag tämligen säker på att det är ingenting som kan hindra oss från att vinna titeln vid det här skedet, vi är helt enkelt det starkaste laget i EPL. Men hur kommer du att reagera om resultat i gårsdagens match mellan Man City - spurs blir det som faktiskt gör att vi säkrar oss titeln? bara synd att vi inte kan vinna ligan på eran hemmaarena den här gången

Du la upp en film på 2 björnar som slogs där den starka björnen som vann symboliserade Arsenal

Och vi andra skräpklubbar symboliserade björnen som flydde enligt dig har du dåligt minne generalen?

Du får jättegärna tro att ni vinner ligan som du gör varenda år. Jag tycker bara det är kul när det blir jag som får dra på smilbanden när vi summerar säsongen sen.
Citera
2023-12-04, 23:07
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Du la upp en film på 2 björnar som slogs där den starka björnen som vann symboliserade Arsenal

Och vi andra skräpklubbar symboliserade björnen som flydde enligt dig har du dåligt minne generalen?
Men du ska inte underskatta symboleffekten av det där klippet.

Nu, kan inte du ta och svara på min fråga?

EDIT: Det är ju trots allt ett ganska mäktigt klipp: https://www.youtube.com/watch?v=_HNpc1874fE&ab_channel=Cari
Senast redigerad av Generalandersson 2023-12-04 kl. 23:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in