2023-06-24, 16:26
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drhasch81
Nej Rice har överhuvudtaget ej uttalat sig om nån nästa klubb nånstans,Inte ens city

Det enda fakta som kommit vart Rice kan tänkas spela är en artikel om hur bra vänner Jack Grealish och Rice är,och Jack skulle försöka övertala Rice city är bästa klubb för honom,
Det finns ett flertals källor som klart o tydligt säger att Rice ska ha uttalat internt till West Ham att han önskar en övergång till AFC.
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Du försöker mycket men ingen framgång i det!
Söker febrilt efter källor.. Är desperat att få läsa ett sådant uttalande på midsommardagen.

Svara nu på min fråga! Du som ”expert” har väl inga problem att formera ett mittfält för Arsenal?
Lär dig att använda sökfunktionen Google.
Citera
2023-06-24, 16:28
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tibertius
Har funderat lite på att börja titta på engelsk fotboll då premier league drar igång till hösten.

Jag skulle vilja hitta ett lag att följa som är aggressivt och tar risker för att vinna matcher.
Mycket action skulle vara mycket trevligt.

Vilka klubbar har den spelstilen i dagsläget?
Är inte så sugen på långsam fotboll eller väldigt defensiv fotboll.
Arsenal FC är den mest logiska klubben att börja följa, och jag är helt säker på att du hade snabbt blitt till en äkta Gooner - om du börjar följa AFC.
Citera
2023-06-24, 16:29
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Har funderat lite på att börja titta på engelsk fotboll då premier league drar igång till hösten.

Jag skulle vilja hitta ett lag att följa som är aggressivt och tar risker för att vinna matcher.

Lyssna inte på ”Generalandersson” han är minst sagt förvirrad.

Det enda rätta är att du ser några olika klubbar och bildar din egen uppfattning.
Citera
2023-06-24, 16:35
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Det finns ett flertals källor som klart o tydligt säger att Rice ska ha uttalat internt till West Ham att han önskar en övergång till AFC.

Lär dig att använda sökfunktionen Google.
Google är tom på fakta att Rice har sagt till ledningen att han bara vill till Arsenal, om så vore fallet borde West Ham; detta är vad vi vill ha och affären hade varit klar nu. Varför finns det inga uppgifter på att Rice & Arsenal är överens om det personliga? Visserligen varit EM-kval men nog borde de ha hunnits med. Se så snabbt Liverpool löste Mac Allister.

När ger du mig mittfältsformationen? Du undviker den av någon anledning!
Citera
2023-06-24, 16:38
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:

Bästa du kan göra är att se så många försäsongsmatcher som möjligt för egen bedömning.
Citera
2023-06-24, 16:48
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Rice kan givetvis fortfarande hamna i Arsenal, men det är rätt kul att se hur vissa (en här och många på sociala medier) har blivit ordentligt oroliga så fort Citys intresse blev känt.

Citat:

Som de flesta redan sagt, det bästa att göra är att se matcher och göra en egen bedömning. Vill du slippa "medgångssupporter" snacket så finns det några klubbar att undvika dock. Rolig fotboll och framgång går inte alltid hand i hand.
Citera
2023-06-24, 16:59
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Google är tom på fakta att Rice har sagt till ledningen att han bara vill till Arsenal, om så vore fallet borde West Ham; detta är vad vi vill ha och affären hade varit klar nu. Varför finns det inga uppgifter på att Rice & Arsenal är överens om det personliga? Visserligen varit EM-kval men nog borde de ha hunnits med. Se så snabbt Liverpool löste Mac Allister.

Hur kommer det sig att jag hittar snabbt flera aktuella svar via ett kvickt sök på Google..? Är säker på att 99 av 100 hittar de samma svaren som jag.

Och hur i helvete kan du ens jämföra Rice med en B-spelare som Mac Allister?
Citera
2023-06-24, 17:56
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur kommer det sig att jag hittar snabbt flera aktuella svar via ett kvickt sök på Google..? Är säker på att 99 av 100 hittar de samma svaren som jag.

Och hur i helvete kan du ens jämföra Rice med en B-spelare som Mac Allister?
Du ser i syne! Övertygad om de fanns skulle fans till klubben mer än gärna ge mig dessa. En gjorde det men den ville inte gå i god för källan i dessa artiklar då det inte var tydlig källa vilket är ett välavvägt beslut.

Vi pratade om kontraktsskrivning inte inbördes kunnande så låt bli att påstå osanningar utifrån en text som var väldigt tydlig, absolut inte uppskattat. Rice spela i ett lag på 14:e plats, Mac i lag på 6:e plats och nybliven världsmästare.

Jag ligger sömnlös om nätterna när jag inte vilka du tycker ska lira på mitten måste liksom veta vilka övriga 19 lag behöver frukta..

Ge mig det jag behöver så tråden kan återgå till att handla om fotboll istället för trams.
Senast redigerad av Drickback 2023-06-24 kl. 18:02.
Citera
2023-06-24, 18:04
Avslutad
Citat:
Du ser i syne! Övertygad om de fanns skulle fans till klubben mer än gärna ge mig dessa. En gjorde det men den ville inte gå i god för källan i dessa artiklar då det inte var tydlig källa vilket är ett välavvägt beslut.

Vi pratade om kontraktsskrivning inte inbördes kunnande så låt bli att påstå osanningar utifrån en text som var väldigt tydlig, absolut inte uppskattat. Rice spela i ett lag på 14:e plats, Mac i lag på 6:e plats och nybliven världsmästare.

Jag ligger sömnlös om nätterna när jag inte vilka du tycker ska lira på mitten måste liksom veta vilka övriga 19 lag behöver frukta..

Ge mig det jag behöver så tråden kan återgå till att handla om fotboll istället för trams.

Herregud vad den där generalen är trångsynt, hoppas Rice går till Chelsea så vi får en battle mellan generalen och Drogba

Personligen hade jag gärna sett Rice i Liverpool, lite den spelartypen vi behöver men som engelsman lär han bli " för " dyr som många andra Engelsmän.
Citera
2023-06-24, 18:15
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungalfonzo
Herregud vad den där generalen är trångsynt, hoppas Rice går till Chelsea så vi får en battle mellan generalen och Drogba

Personligen hade jag gärna sett Rice i Liverpool, lite den spelartypen vi behöver men som engelsman lär han bli " för " dyr som många andra Engelsmän.
Den kombon hade varit upplyftande för tråden not hihi

Jag tycker faktiskt tvärtom än dig men jag förstår hur ni tänker, i min mening för entaktad och är lite tveksam om han kan höja sig 2 steg till. Ett steg är att räkna med om han går till topp 6 lag.

Läs gärna denna och tabeller bra bit ner.
https://www.bbc.com/sport/football/65996802
Citera
2023-06-24, 18:30
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Vi vet hur han är. Ge upp bara.
Du får stå ut idag så tar vi nya tag imorgon med andra roliga ämnen 👍🏻

Vill veta hur du tänker med målvaktsbiten?
Citera
2023-06-24, 18:44
Medlem
jontepsgs avatar
Citat:

Från West Hams säkraste källa, en tidigare anställd hos WHU som fortfarande har bra kopplingar till klubben:
https://twitter.com/AFCBeef/status/1672553470237241345?t=v67gvemBV-c3gyMID_fHOQ&s=19
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in